Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-05-13 00:23:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-11-21 00:13:07
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 668033786
Obecne moto: R1 FZ1 KX250
Witam,
Problem tak jak w temacie, dotyczy yamahy FZ1 06. Podczas odkrecania gazu z zamknietaj manetki, motocykl nie przyspiesza plynnie, tylko na poczatku szarpnie i dopiero po tym normalnie przyspiesza. Pomoze ktos zdiagnozowac przyczyne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-13 00:23:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-05-13 08:43:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-04-11 12:07:13
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer
Świece? (nie jestem mechanikiem, ale od tego bym zaczął) Sprawdzenie i wyczyszczenie/wymiana.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-13 13:00:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-11-21 00:13:07
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 668033786
Obecne moto: R1 FZ1 KX250
Swiece wymienione na poczatku sezonu i nie pomoglo. Nawet zalozylem seryjny tlumik z exupem bo mialem przelot i tez nie pomoglo. Luzy zaworowe tez byly weregulowane i juz nie wiem czego sie czepic :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-13 14:37:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-27 12:51:37
Posty: 24
Lokalizacja: WPR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1S 2006r.
Możliwe, że masz fabryczną usterkę mapy zapłonu. Było tak od początku odkąd kupiłeś?
FZ1 z 2006 roku miało ten problem, w ASO naprawiają to za free w ramach akcji serwisowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-13 16:14:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-12 19:48:21
Posty: 34
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer S2
Sprawdź ciśnienie na cylindrach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-13 16:45:57 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ1

W 2007 roku to poprwili jak to z angielska nazawali "throttle snatch issue"
w 2010 roku jeszcze poprawili reakcje na dodanie gazu na niskich obrotach.

Są jakies wynalazki naprawiające to, najtaniej wychodzi trzymanie lekko otwartej przepustnicy. Jak trzymasz zawsze palce na hamulcu to samo przychodzi takie rozwiazanie.
Ja się łapie na tym, jak sie juz zatrzymam, a dalej mam 1500 do2000 rpmów.

Zieloni se wymyslili, ze w silnikach przy odjeciu gazu mają być zamkniete przepustnice i 0 paliwa.
Problemy wyplynely jak trzeba bylo plynnie wrócic do jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org