Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-06-21 22:17:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-04 20:03:48
Posty: 26
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 03
Witam

Od jakiegoś czasu borykam się z czymś następującym: Przy jeździe autostradowej tzn. powyżej 140km/h gdy gwałtownie odkręcę fazie to łapie zadławienie na 1s może 2s, okoliczności kiedy się zadławi bliżej losowe.. Jakoś w tym sezonie zaczęło mi się to objawiać, patrzyłem dzisiaj na tps, po odpieciu pokazuje ze 3100 a po podpięciu 5100, później jak odepne 10000, tak ma być?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-21 22:17:00 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-06-22 10:28:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Wartość prawidłowa obrotomierza to 5tyś.
Kolega miał podobnie w XX-sie, membrana w kraniku paliwa szwankowała. Jest to oczywiście tylko sugestia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-22 12:03:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-04 20:03:48
Posty: 26
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 03
jakaś sugestie co do tej membranki?

Dzieki za sugestie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-22 14:14:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Matis napisał(a):
Witam

Od jakiegoś czasu borykam się z czymś następującym: Przy jeździe autostradowej tzn. powyżej 140km/h gdy gwałtownie odkręcę fazie to łapie zadławienie na 1s może 2s, okoliczności kiedy się zadławi bliżej losowe.. Jakoś w tym sezonie zaczęło mi się to objawiać, patrzyłem dzisiaj na tps, po odpieciu pokazuje ze 3100 a po podpięciu 5100, później jak odepne 10000, tak ma być?



mam podobnie - gaźniki czyściłem w zimie, TPSa ustawiłem - póki co mam teorie że albo gaźniki tak mają, albo że brakuje mu paliwa (może fitr paliwa trzebaby zmienić)... mnie to nie przeszkadza szczerze mówiąc, ale jakbyś znalazł i usunął przyczynę to bym się podpiął pod rozwiązanie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-22 19:10:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Wiec co do membrany:
sytuacja była podobna jak u Ciebie. Wszystko było dobrze do prędkości autostradowej...ale im bliżej niej, im większy gaz tym większe pojawiało się szarpanie itp. Membrana była pęknięta, co powodowało dostawanie się nieprawidłowej ilości paliwa do gaźników. Nie powiem Tobie czy było go zbyt mało co powodowało szarpanie, czy zbyt dużo co powodowało jakieś swego rodzaju przylanie się...tego nie wiem bo nie jestem super specem od motorów.
zatem jest to tylko sugestia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-22 20:41:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-04 20:03:48
Posty: 26
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 03
w zeszłym sezonie było ok, po regulacji i jakimś czasie coś sie skopalo :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-23 11:41:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-03-11 23:15:03
Posty: 2
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 Fazer
Miałem taki sam objaw. Wymieniłem filtr powietrza i przedmuchałem sprężonym powietrzem korek wlewu paliwa (są tam kanaliki odpowiedzialne za odpowietrzenie i napowietrzenie baku).
Po tych zabiegach szarpanie ustało i znacznie łatwiej otwiera się bak.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org