Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-07 12:33:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-05-07 12:25:19
Posty: 3
Lokalizacja: małopolska
witam jestem nowym forumowiczem. widzę że jest tutaj dużo właścicieli fazerków. mam pytanie dot. wymiany uszczelniaczy. czy ktoś wie jak zablokować tuleję w celu odkręcenia dolnej śruby M8 Question w serwisówce jest pokazany niby przyrząd. wykonałem coś takiego ale w tulei nie ma kształtu odpowiadającego kształtowtego przyrządu z książki. jeśli ktoś wymieniał uszczelniacze proszę napiszcie coś. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów Wink


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wymiana uszczelniaczy
PostNapisane: 2009-05-07 12:33:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-07 12:46:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
Nie chcę nazywać kolegi po nicku :) :wink:
ale zapoznałbyś się najpierw z zasadami i zastosował:
http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewforum.php?f=14
thx.

I nie musisz pisać tego samego w trzech działach, tu jest dział techniczny fazera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-07 12:52:21 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-05-07 12:25:19
Posty: 3
Lokalizacja: małopolska
przepraszam poprawię się. źle popatrzyłem i wpakowałem na forum thundercata.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-07 13:42:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
Zajrzyj do tego tematu, bo chyba lagi w t-cacie są podobne:
http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewtopic.php?t=267&start=0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-07 23:56:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-05-07 12:25:19
Posty: 3
Lokalizacja: małopolska
dzięki za radę. pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2011-10-02 02:26:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Zapytam jeszcze tutaj - bo rzuciłem pytanie do działu t-cat, z tym że tam są inne lagi niż w FZS (brak regulacji na dole), więc rzucę jeszcze tutaj:

Czy ktoś mógłby mi opisać jak powinien wyglądać klucz którym mógłbym zblokować amortyzator żeby móc odkręcić dolną śrubę? Zrobiłem sobie klucz długi na ponad 60cm i wymieniałem końcówki, i nic nie pasowało - a tam jest tak głęboko że trudno coś wypatrzeć.

Na forum t-cat pisali że to imbus 19 - czy ktoś kto wymieniał w FZS600 mógłby to potwierdzić? Co prawda nie próbowałem imbusa 19 bo nie miałem, ale może ktoś to robił i potwierdzi lub zaprzeczy?
A może ktoś ma w Wawie/okolicach pożyczyć klucza? (zostawiam kaucje, a jak klucz zrobi dobrze moim lagom to czteropak w nagrode bedzie).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-02 11:32:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Ja odkręcałem imbusem od spodu i normalnie się odkręciła. Druga laga natomiast była bardziej wredna. Śruba się poluzowała i zaczęła się kręcić razem z tłumikiem. Wtedy do akcji bierzesz klucz pneumatyczny i po kłopocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-02 11:56:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
rhazz napisał(a):
Ja odkręcałem imbusem od spodu i normalnie się odkręciła. Druga laga natomiast była bardziej wredna. Śruba się poluzowała i zaczęła się kręcić razem z tłumikiem. Wtedy do akcji bierzesz klucz pneumatyczny i po kłopocie ;)


dzięki rhazz - pewnie tak będę próbował - ale tak czy owak wydaje mi się ze przy skręcaniu będę potrzebował zblokować tłumik żeby się nie kręcił...

Pamiętasz może jak to wyglądało po rozebraniu, t.j jakim kluczem najlepiej zblokować tłumik od góry?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-02 18:20:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Zabrzmi to może dziwnie, ale u mnie śruba normalnie się zakręciła ?! Jak czytam jakie ludzie mają z tym gó***m problemy to się cieszę, że mnie to ominęło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-02 22:41:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
Odkręcić pneumatem, a zakręcać ręcznie, mi bez problemu też ręka się wkręciła. Problemy miałem tylko z tymi tulejami plastikowymi na dole, w obu moich fazerach mają tendencje do wchodzenia w ślizg(chyba tak się mówi na tą srebrną rurkę :P) problemy z wyjęciem tulei były straszne ale po 30 minutach udało się wyciągnąć, z tym że przy ponownym składaniu znowu chciały sobie wejść do środka, nie wiem czy tylko ja mam takie problemy czy może ktoś jeszcze miał? Robiłem faze 98 i 2001 rocznik w obu miałem to samo, chyba że to ja jakiś niepełnosprytny jestem :roll:
U mnie się bez przygód wymiana uszczelniaczy nie odbyła jeszcze :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-02 23:23:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2344
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Też to przechodziłem :) One tak ładnie wlazły, że byłem pewny, że tak ma być :P Tylko dziwnym sposobem nie chciały mi się lagi złożyć do końca i tak z 5-10cm wystawało :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-03 12:28:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
no, jako że nie mam kompresora, zawiozłem lagi do mechnika... potraktował je kluczem pneumatycznym, jednocześnie dociskając sprężynami od góry lag (w trakcie odkręcania było to tak naprawde od dołu), i poszła ta śruba... po wyjęciu tłoczyska oglądałem je, i jak na moje tam nie ma gdzie zaczepić jakąkolwiek końcówkę - tłoczysko w środku jest gładkie, przy końcu stożkowate - wiec można ewentualnie w ten stożek próbwać coś wciśkać żeby zblokować, ale słabo jak na moje... A no i w stożku są otwory którymi przepływa olej, ale trzeba z nimi delikatnie raczej... śruba która wkręcana jest od dołu lagi wchodzi w otwór w tłoczysko tak więc wciskając coś zbyt wąskiego na samo dno lagi po prostu będziemy naciskać tą śrubę, a nie tłoczysko....

Z ciekawostek: w serwisówce jest napisane żeby nie dopuścić do wpadnięcia rury w głąb goleni bo można uszkodzić 'oil flow stopper' - i faktycznie trzeba sie pilnować - nam wpadła rura, i co prawda nie uszkodziła tego plastiku, ale rura wbiła się w niego tak że ciężko było ją wyciągnąć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-04 10:50:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
no, wczoraj poskładałem całość do kupy, i dzisiaj już do roboty na 2oo! miało być delikatnie żeby sprawdzić czy gra wszystko, ale nie da się - stawiania na gumę też nie dałem rady sobie odmówić :) Tyle że muszę popracować nad łagodniejszym lądowaniem bo znowu będą uszczelniacze do roboty..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-04 16:01:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
snowak1 napisał(a):
Z ciekawostek: w serwisówce jest napisane żeby nie dopuścić do wpadnięcia rury w głąb goleni bo można uszkodzić 'oil flow stopper' - i faktycznie trzeba sie pilnować - nam wpadła rura, i co prawda nie uszkodziła tego plastiku, ale rura wbiła się w niego tak że ciężko było ją wyciągnąć :)


No to właśnie ten 'oil flow stopper' miałem na myśli, czyli to jednak te japonce tak specjalnie zrobiły żeby nie było ludziom za łatwo :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-04 22:13:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
To ja mam pytanie czy są jakieś dziwne zachowania zawiechy, gdy ten plastik wpadnie w rurę i tak się złoży? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org