Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Synchro gaznikow domowym sposobem
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=10891
Strona 1 z 1

Autor:  Devcio [ 2012-07-04 11:23:11 ]
Tytuł:  Synchro gaznikow domowym sposobem

Siema robił kiedyś to taki sposobem ? http://home.insightbb.com/~kpmh1/Z-Sync ... -Screw.htm Ja testowałem wężyki mam krótkie bo jakieś 1,2m. Dławiki igły od strzykawek najcieńsze mieli 0,5 :(. Po po zapaleniu ( w wężykach mam olej zielony do wspomagania) olej wciąga praktycznie wężykiem do 4 cyl, co jest nie tak, zaznaczam układ szczelny, aż tak rozjechane synchro ? Co wtedy trzeba zrobić, żeby nie wciągało do 4 cylindra którą śrubką od synchro pokręcić ?

Autor:  mores [ 2012-07-04 21:26:51 ]
Tytuł:  Re: Synchro gaznikow domowym sposobem

o ile dobrze mnie się wydaję jest to wakuometr własnej roboty lub coś w tym stylu. W każdym razie dobra metoda. Najogólniej mówiąc, podciśnienie zasysa rtęć do przewodów ułożonych na podziałce. Kręcenie śrubkami przy gaźnikach powoduje większe lub mniejsze wychylanie się rtęci. Generalnie chodzi o to by poziom rtęci ustawił się mniej więcej na jednym poziomie we wszystkich czterech przewodach.
to tak w skrócie :)

Autor:  Bigos [ 2012-07-04 22:07:47 ]
Tytuł:  Re: Synchro gaznikow domowym sposobem

Chłopie, w oryginalnych wakuometrach słupkowych masz słupek metalowy o odpowiedniej wadze i wężyki mają również odpowiednią długość (90cm od wakuometrów do dławika i 10 cm od dławika do gaźnika). Olej wciąga ci dla tego, że wężyki masz za krótkie a olej jest leciutki. Powinieneś zrobić długie węże, skoro nie masz akurat funduszy na zakup wakuometrów. Problem z wakuometrami domowej roboty polega na tym, że mogą one być niedokładne. Dopuszczalna różnica podciśnień na poszczególnych cylindrach to 1cmHg, fabryczne wakuometry są dokładnie wyskalowane, czego z tymi domowej roboty raczej nie zrobisz.
W razie gdyby ktoś był zainteresowany zakupem wakuometrów słupkowych Carbtune Pro to wystarczy do mnie napisać. Sprowadzam je do Polski. ich cena to około 320 zł (zależna od aktualnego kursu funta).
Tutaj znajdziecie mój opis synchronizacji gaźników wraz z filmem, gdzie przykładem jest właśnie Fazer 600:
http://hellontwowheels.blox.pl/html/131 ... tml?506949

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/