Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-07-25 21:50:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-09-09 01:50:15
Posty: 56
Sprawa wyglada następująco: przed zakuciem łańcucha odpalał bez zająknięcia, po założeniu łańcucha rozrusznik kręci, ale zagadać niechce...pragnę dodać, ze mam rozwalony po wywrotce czujnik sprzęgła, ale po złączeniu styków na krótko nie ma roznicy. Do tego wszystkiego sprzęgło chyba zaczęło dziwnie działać: jak wrzuce bieg to z wcisnietym sprzeglem cięzko sie pcha motocykl. Z wrzuconym biegiem i wcisniętą klamką wyraznie pcha do porzodu jak wcisne przycisk rozrusznika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zagwozdka z odpalaniem
PostNapisane: 2012-07-25 21:50:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-07-27 11:25:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
lopek napisał(a):
pcha do porzodu


na dekielku przykrywającym małą zębatkę, jest też mechanizm popychacza sprzęgła, może podczas zdejmowania tego dekla coś się rozregulowało, albo wypadła taka kuleczka robiąca za łożysko. Ja bym rozpoczął od procedury regulacji sprzęgła na deklu (pod tym czarnym gumowym korkiem).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-27 16:49:34 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-09-09 01:50:15
Posty: 56
mowimy o fz1, tam nie ma czegos takiego pod plastikowym deklem zakrywajacym zębatkę zdawczą. przepraszam jesli o tym nie wspomniałem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-27 20:18:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-09-09 01:50:15
Posty: 56
aktualizacja sytuacji: iskra jest, kompresja na cylindrach jest, wtryski plują(kazdy tak samo), ECU nie ma błędów, pompa paliwowa pracuje(za kazdym razem kiedy przekręcę kluczk się odzywa), wszystkie kostki były rozłączane i podłączane na nowo, bezpieczniki wszystkie dobre, paliwo jest, wkręcone były stare świece na ktorych pracował do zakupu nowych, poprzednie świece był wilgotne od benzyny, dwa razy był brany na popych-ani razu się nie odezwał mimo, ze było czuć benzynę z wydechu, akumulator naładowany po brzegi i nawet podłączany kablami pod auto. Jak ktoś wpadnie na pomysł co mozna by jeszcze sprawdzić ma stawiane :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-28 17:58:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-09-09 01:50:15
Posty: 56
aktualizacja sytuacji vol2: wstrzeliłem w dolot zapach w spreju i odpalił na 3 sek. Powtorzylem czynnosc i to samo na 3sek. Pozostaje chyba tylko paliwo i jego dostarczenie. Pompa działa (włącza sie za kazdym razem kiedy przekręce kluczyk), wtryski plują paliwem(dwa strumienie o rozpiętości ~60*), wężyk nie jest pozaginany, po wyciągnięciu wężyka z pompy paliwa paliwo sobie spokojnie leci takze to nie filtr czy zapchana pompa. Jakies pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org