Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-11-08 13:17:57 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-10-03 18:12:47
Posty: 78
Lokalizacja: Wielkopolska/Stęszew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT 10
Witam, zabrałem się do regulacji zawieszenia i pytanie jest następujące: wszystko ładnie, pięknie lecz gdy chciałem w tylnym zawiasie podkręcić sprężynę tym magicznym kluczem to ni hu hu ani nie drgnie, czy to normalne że chodzi tak ciężko? Może gdy koło się zdejmie to będę miał więcej miejsca żeby się zaprzeć?

Zwróć uwagę w jakim dziale piszesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-08 13:17:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-11-08 15:47:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-01-25 19:40:18
Posty: 109
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 FAZER 04r.
Miałem też taką sytuację. Moja rada, kręć kluczem najpierw w lewo kilka oczek dlatego , że jest wtedy mniejszy opór, amorek jest miększy, a póżniej dopiero w prawo. I tak kilkakrotnie. Psiknąłem też na koronkę WDkiem. Koła nie zdejmowałem, a kowalem nie jestem ha ha. Teraz wszystko chodzi OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-09 11:39:37 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Ja kręcę normalnie ręką, beż żadnego klucza, bez problemu...tym takim małym kółkiem z ząbkami, jest ono pod sprężyną :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-10 12:22:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-10-03 18:12:47
Posty: 78
Lokalizacja: Wielkopolska/Stęszew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT 10
EEE WD 40 nic nie dało w ruch poszedł młotek i śrubokręt również bez rezultatów a mocniej nie chciałem próbować bo bym jeszcze jakąś rysę zrobił. Pójdzie na przegląd to się zobaczy co tam jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-28 17:45:43 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 432
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: w Play
Obecne moto: Kawasaki ZX9R
Ja pytanie mam podobne. Chcac zwiekszyc twardosc wg serwisuwki krece w stronę "A"

Czyli wykrecam do góry tą koronkę (jak ma prawy gwint) tyle ze nie mam klucza hakowego a młotkiem jak bije przez pobijak to nie słysze kliknięć . Tyle ze nie wiem ile tam wcześniej było to jak okręca mi sie koronka wraz ze sprężyną (zrobiłem znaki markerem na niej i koronce) Czy jak tak sie robi to koniec reg. ? Miekko siada tył z pasażerem.

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-28 21:48:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
ja regulowałem twardość tylko tym dolnym pokrętłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-29 08:09:28 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 432
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: w Play
Obecne moto: Kawasaki ZX9R
Twardosc odbicia robiłes. Mi chodzi o wstępne


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org