Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-07-01 21:40:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-28 15:05:08
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000
witam.
mój fazerek 1000 model 2005 strasznie nie równo pracuje w czasie jazdy na jednostajnych obrotach.jadac jednostajnie np.na 5 tys motorkiem lekko szarpie.a za to odkrecajac manetke silnik pracuje i przyspiesza idealnie.bez mrugniecia wkreca obroty.
jezdzac na niskich obrotach albo na trasie mam wrazenie ze jeden cylinder niedojada lub swieca ma jakies fochy.najbardziej udziela sie to na niskich biegach.na wyższych juz tak tego nieodczuwam.
dalem Moto do synchronizacji gaziorów.lekko pomoglo.ale to dalej nie to.wymylem filtr k&n dalej niema poprawy.
mysle czy to gdzies kabel niema przebicia i lekko przerywa?
ktos cos podpowie moze ktos juz tak miał?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-01 21:40:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-07-01 22:47:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-07-22 23:07:03
Posty: 121
Lokalizacja: LWL, LU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000 kobalt 02
doprecyzuj kolego
szarpie na silniku, czyli nierówno pracuje, kaszle?

Czy szarpie podczas jazdy - tu zerknij na napęd
Z opisu wnioskuję, ze napęd masz do zmiany, zobacz czy nie masz wyciągniętego łańcucha w różnych miejscach, sprawdź odciąg na zębatce. Nie patrz na podziałkę, podziałka może pokazywać, ze napęd np. w połowie ale jak masz wyciągniety łańcuch w jedynym lub więcej miejscach, będziesz odczuwał szarpanie na wolnych obrotach podczas jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-02 05:18:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-28 15:05:08
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000
chodzi o silnik.naped jest ok.
na N'eutralnym biegu obroty skacza mi o jakies 0,2 tys obr w gore lub w dół przy trzymaniu obrotow np na 3 tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-02 19:17:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-28 15:05:08
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000
właśnie wymieniłem świece.Nie pomogło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-10 01:42:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-07-22 23:07:03
Posty: 121
Lokalizacja: LWL, LU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000 kobalt 02
daj się komuś przejechać, bardziej doświadczonemu, niech oceni, bo z Twojego opisu to jak wróżenie z fusów :wink:
będziesz tak wymieniał część za częścią i dalej coś będzie nie tak :oops:, szkoda kasy i zdrowia, do mechanika też bym się nie wybierał od razu, chyba, że masz jakiegoś zaufanego, który za diagnozę nie krzyknie 100 zł :roll:


powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-03 20:59:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-28 15:05:08
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000
Po walce przez parę mscy i sprawdzeniu już wszystkiego co się da ,doszliśmy do wniosku że to czujnik położenia przepustnic świruje.Jak kupie nowy dam znać dla pokoleń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-04 09:59:47 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
a jakieś błędy wskazywał ? Może wystarczy dobrze ustawić czujnik i będzie grało :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-04 10:16:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
swistak napisał(a):
Po walce przez parę mscy i sprawdzeniu już wszystkiego co się da ,doszliśmy do wniosku że to czujnik położenia przepustnic świruje.Jak kupie nowy dam znać dla pokoleń.


Ja od tygodnia walczę z poszarpywaniem - wczoraj sprawdzałem też TPS - serwisówka podaje jak go sprawdzić, i wydaje mi się że można jego uszkodzenie łatwo ustalić: sprawdzasz najpierw rezystancję w stanie 'rolgaz zamknięty', a potem na innych 'bolcach' zakres rezystancji przy odkręcaniu rolgazu - jeśli mieści się w zakresie podanym w serwisówce to powinno grać - u mnie tak było - znaczy TPS jest sprawny - ale silnik szarpie - więc będę szukał gdzie indziej (zawory sprawdzone, gaźnik czyszczony, synchro było, rezystancje uzwojenia pierwotnego cewek sprawdzone, czyjnik położenia wału pobieżnie ale sprawdzony, filtr paliwa wymieniony, świece wymienione, filtr powietrza czysty, ale jeszcze zrobie rundkę bez filtra zeby sie upewnić - dzisiaj sprawdze poziomy paliwa w gaźnikach, i chyba jeszcze raz je wyjmę przejżeć/przeczyścić)

Ustawienie TPSa oczywiście swoją drogą powinno być sprawdzone, ale obstawiam że to już robiłeś...


ciąg dalszy - poziomy paliwa były ok - po złożeniu znowu szarpało, ale pojechałem testować i ganiałem z odpiętymi kolejno fajkami - i wyglada że pierwsza fajka ma przebicie - po którymś tam założeniu fajek nagle zaczał działać poprawnie... zauważyłem , że fajka z 1go gara położona na pokrywie zaworów puszczała iskrę - więc wychodzi mi ze mam faje + przewody do wymiany..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-17 17:08:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-28 15:05:08
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000
widzisz też muszę to dokładnie sprawdzić te kable.A dziś dla pewności pomierzyłem raz jeszcze na rezystancje TPS'a i wartości mam dobre wg serwisówki.
Ale gdy go zapnę w tryb sprawdzenia na moto i prawidłowego ustawienia na 5 tyś obr to mi lekko wskazówka podskakuje.
i być tu teraz mądry.Pomiar dobry a na obrotomierzu skacze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org