Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-12-01 20:47:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
szybkie przywitanie, bo to mój pierwszy post. czesc :)

Jako, że mój fazer przechodzi gruntowny remont/ metamorfozę wytargałem również gaźniki. Zauważyłem, że do dwóch króćców w gaźniku nie ma nic podłączonego. Ogólnie mam w moto kilka brakujących przewodów.

Bak
Od spodu jest podłączenie paliwo do pompy i 2 dodatkowe (chyba odpowietrzenie). Gdzie to ma być podłączone? U mnie nie ma tam żadnych przewodów.
[ img ]

Airbox
Na zdjęciu widać podłączenie do 2 przewodów. U mnie podłączone są do trójnika, ale trójnik jest "otwarty" (brakuje trzeciego podłączenia)
[ img ]

Gaźnik
Generalnie do gaźnika wchodzi
- przewód paliwowy
- 2 przewody układu chłodzenie
- chyba jakieś odpowietrzenie
- i znowu 2 wolne podłączenia u mnie.
[ img ]

Krótko mówiąc mam 1 podłączenie w airboxie, 2 w baku i 3 w gaźniku. Szczegóły na zdjęciach. Powiedzcie, gdzie to podłączyć wszystko?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-01 20:47:34 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-12-01 20:53:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
1. W zbiorniku to jest przelew, wchodzi on w taką gumę nad airboxem a stamtąd wężyk w dół z prawej strony moto

2. numer 2 ze zdjęcia to są przelewy, jeden na lewo moto ma być przełożone przez drut obok dekla małej zębatki, drugi idzie po prawo wraz z przelewem ze zbiornika

3. numer 1 ze zdjęcia zostaje nie podłączony

4. Otwory na dole airboxa, schodzą się w trójnik i idą przez drut obok małej zębatki pod wahacz, jest to na olej i syf i płyny które się zbiorą w airboxie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-01 21:08:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-10-30 20:59:53
Posty: 22
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
Wojt@s napisał(a):
1. W zbiorniku to jest przelew, wchodzi on w taką gumę nad airboxem a stamtąd wężyk w dół z prawej strony moto

2. numer 2 ze zdjęcia to są przelewy, jeden na lewo moto ma być przełożone przez drut obok dekla małej zębatki, drugi idzie po prawo wraz z przelewem ze zbiornika

3. numer 1 ze zdjęcia zostaje nie podłączony

4. Otwory na dole airboxa, schodzą się w trójnik i idą przez drut obok małej zębatki pod wahacz, jest to na olej i syf i płyny które się zbiorą w airboxie.


nic dodać nic ująć - no moze z wyjątkiem tego ze 1-ka to wlot powietrza na ssaniu, o ile dobrze kojar(ż)e...

źle kojarzysz - dojście powietrza z doładowania dynamicznego z czachy, w fzs chyba nie używany - miąch


a jednak upierałbym sie iż jest to wlot powietrza - tam jest malutki filtr powietrza, i z całą pewnością nie jest to otwór zaślepiony , a powietrze które tamtędy sie dostaje jest rozprowadzane na wszystkie gaźniki tuż przy zaworkach które otwierane są linką ssania... chociaz z tego co doczytalem to jednak ssanie nie dodaje powietrza, ale są warunki w których dodaje sie extra powietrze... jak będę miał gaźniki znowu na stole po sprawdzę z czym to jest połączone...


Ostatnio edytowano 2012-12-02 17:00:53 przez kuba.lok, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-02 13:16:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
jesli chodzi Ci o dodatkowe powietrze wtlaczane przy wzroscie predkosci,to jest to niezbyt poprawna nazwa,ale skoro w airboxie jest podlaczenie na dodatkowe powietrze,to moze mozna to wykorzystac w fzs?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-02 13:44:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-12-01 10:25:47
Posty: 35
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
dzięki wam za info. Generalnie nic złego się mu nie było z powodu braku tych kilku wężyków :)

doładowanie dynamiczne hmm.... Może znajdę miejsce, żeby to podłączyć w swoim fzsie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-02 19:30:45 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
NIe w airbox - lecz z czachy przez główkę ramy - bezpośrednim przewodem - jak jest w kocie. Podłączenie to połowa sukcesu - ustalenie składu mieszanki z dolotem dodatkowego wiatru - zajmie troszkę czasu. Wszystko się da - lecz dla 5KM dłubać 2 tygodnie... nie wiem czy będzie aż taki zauważalny efekt. Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-03 12:39:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
czyli ma to swoj filtr ?
chwyt powietrza trzeba byloby zrobic w miejscu,gdzie jest go "duzo",czyli pewnie gdzies na czaszy.albo pod nia-nad blotnikiem.

dlubanie dlubaniem,ale niektorzy lubia grzebac i cieszyc sie,ze maja w moto cos,czego inni nie :)
poza tym moze taki fzs moglby podskoczyc fz przy wyzszych predkosciach ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-08-09 20:55:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-08-09 20:40:51
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 110KM
Podpowie ktoś gdzie mam to podłączyć? Stanąłem w miejscu…


Załączniki:
053F0F05-5F54-4A75-9F90-055BADD5DC8D.jpeg [539.04 KiB]
Pobrane 129 razy
B714A069-D074-417F-BE44-0E43814103F4.jpeg [539.04 KiB]
Pobrane 124 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org