Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: fz1 kilka spraw
PostNapisane: 2013-01-29 00:06:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
Panowie i Panie też
zakupiłem sobie fz1
i ogólnie wszystko jest ok tyle że chciałbym się dostać do filtra powietrza ale nie zdejmując czaszy da się zrobić?
wydawało mi się że poodkręcałem wszystko co powinienem a bak trzymał dalej bardzo mocno

ogólnie na wstępie od razu napisze że ginekologiem nie jestem i silnika przez rurę wydechową nie naprawie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fz1 kilka spraw
PostNapisane: 2013-01-29 00:06:45 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-01-29 00:53:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Musisz odkręcić boczne wypełnienia czachy, nakładkę na zbiorniku i potem śrubę przy główce ramy trzymającą zbiornik. Podnosisz go i masz dostęp do air boxa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 08:43:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
Tu masz instrukcje obrazkowa co i jak ;)

http://www.youtube.com/watch?v=xNVBbIYlsGQ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 13:22:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
jerry na aż tak idealną odpowiedź nie liczyłem :)
i już wiem co mi tam ten bak trzymało :P
myślałem że się obędzie bez zdejmowania nakładki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 15:02:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
Swoja droga sam sie zdziwilem ile tam jest odkrecania ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 20:48:52 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
postanowilem kupić sobie jeszcze crashpady

chciałem takie

http://www.legato-motocykle.pl/pl/produ ... -2011.html

ale sprzedawca proponuje mi takie wrecz mowi ze są lepsze a wiadomo jak lepsze i tansze to wiadomo....

http://www.legato-motocykle.pl/pl/produ ... -2011.html

wypowie sie ktos jakos konkretnie?


i jaki olej jest dedykowany czytaj najlepszy do fz1?

do fz6 wszystkie biadolenia są a co do fz1 wiadomości jakoś ciężko dostępne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 20:58:05 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
ja bym brał womet-techy bez zastanowienia.
1 konkretny argument (z którym bujałem się w Kawie) - w womecie kupisz części osobno np. w wypadku gleby możesz kupić sam crash, u puiga już tak łatwo nie będzie (zazwyczaj trzeba kupić całe crashe kompletne).
Womet solidna firma ;)

ps. jak kojarzę, w FZ1 miałem też womety - do wersji GT (z owiewkami):
http://www.womet-tech.pl/product.php?id_product=256


Ostatnio edytowano 2013-01-29 21:03:45 przez jaquzie, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 20:59:34 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
Spoko pewnie w miare uplywu czasu bedzie coraz wiecej FZ1 na forum, wiec i coraz wiecej informacji o nich. Jak juz uda mi sie kupic swojego bedziemy przecierac szlaki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 21:01:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
W FZ1 miałem crashpady Puiga, w obecnym mam Wom-Techa i nie widzę wielkiej różnicy. One i tak mają ochronić sprzęta przed upadkiem "parkingowym" przy ślizgu mogą narobić większych szkód niż bez nich.
Czy wdł Ciebie silnik FZ6 różni się czymś oprócz pojemności od FZ1? Zasady doboru oleju są takie same.
Jak chcesz zaoszczędzić parę złociszy to kupuj półsyntetyka, jak chcesz mieć najlepszy olej -lej syntetyk dowolnej marki! Przy normalnej eksploatacji nie ma to większego znaczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 21:05:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
w FZ1 jest o tyle kijowo, że crashe mocowane są do bloku silnika.
jak się człowiek prześlizgnie, skończy się na porysowaniu crasha i b.prawdopodobne, że urwaniu gwintu - można dorobić grubszą śrubę ;)
ale jak się człowiek mocniej prześlizgnie, prawdopodobne jest, że blok silnika pójdzie w diabły :x


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 22:45:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
Womet-Techa miałem w CBR F4i i mam obecnie w FZ1S. Przy lekkim ślizgu w CBR crash zdał egzamin na piątkę z plusem, ochronił owiewkę i ścierając się sporo, nie zmienił swojego położenia, nie uszkodził ramy i pozostał na miejscu.
Po założeniu crashy tej samej firmy do FZ1, lewy crash odleciał w siną dal podczas normalnej jazdy i już go nie znalazłem. Jak się okazało, pękła sobie śruba, którą był przykręcony. Na szczęście bez problemu z użyciem mocnego magnesu, udało się resztę śruby wykręcić z ramy. Firma Womet-Tech, po opisaniu w/w przypadku, bez problemu sprzedała mi po naprawdę zaniżonej cenie komplet na lewą stronę i wysłała za darmo.

Myślę, że powodem pęknięcia śruby może być fakt, że śruba lewego crasha jest troszkę za krótka (zostaje jakiś centymetr lub 1,5cm wolnego gwintu w karterze silnika i może to powodować zbyt duże naprężenia.
Zalecałbym wymianę lub dotoczenie śruby zdziebko dłuższej. Podejrzewam, że Womet na wniosek zamawiającego, spokojnie zrobi śrubę ciut dłuższą od strony gwintu.

Mimo wszystko polecam Wometa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 23:02:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Tez mam WOMETA i szczerze go polecam :!: ja wkręcałem je klejem LOCITE tym do połączeń lekkich.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 23:10:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
w takim razie i ja się zdecyduje skoro polecacie i jeszcze tańsze to wybór jest jasny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-29 23:12:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-03 17:11:08
Posty: 117
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 1200F
lukimaster napisał(a):
Tez mam WOMETA i szczerze go polecam :!: ja wkręcałem je klejem LOCITE tym do połączeń lekkich.


gdybym tez tak zrobił, to resztki śruby już bym nie wykręcił. Pozostałoby rozwiercanie :confused2:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-30 10:01:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-10-03 14:10:37
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Witajcie,
ja w swojej FZ1-ce,również planuję zakup kompletu Womet techa, dużo czytałem opini na temat ich wyrobów i w większości są to bardzo dobre opinie.Na chwilę obecną mam już nowy wydech Leo Vince,oplot,złota kiera,i prace trwają nadal. :D
Pozdro Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org