Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-03-03 23:14:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-11-12 11:04:50
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam
Obecne moto: FZ6N 2005
Witam.
Wymieniał już ktoś tylną obudowe zegara? Moja niestety jest pęknięta i z tego powodu postanowiłem ją wymienić, chociaż to w niczym nie przeszkadza. Ochoczo zabrałem się dziś do tego tematu i dupa - trzeba odłączyć wszystkie przewody od manetki gazu i całego badziewia związanego z rozruchem maszyny.
Ktoś już coś takiego robił? Macie jakiś manual? Jeszcze tego nie rozkręcałem bo nie chcę wzywać lawety która zabierze moją zabawkę do serwisu celem naprawienia tego co ja popsułem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-03 23:14:20 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-03-04 15:17:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
A nie da rady po prostu odłączyć przewodów od zegara, wtyczki wypiąć ? Tak chyba prościej by było.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-04 17:04:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-11-12 11:04:50
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam
Obecne moto: FZ6N 2005
To akurat nie jest problem, bo idą inną drogą. Gorzej z przewodami przechodzącymi przez to oczko, a idą od manetki gazu i przycisku zapłonu i wyłącznika awaryjnego (czy jak się ten czerwony guzik by nie nazywał :lol: ). Oczywiście mogę przeciąć to oczko i przewlec te przewody przez nie, ale nie chcę robić druciarstwa, ma być git. No chyba, że temat jest tak gruby, że lepiej pofatygować się do serwisu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 13:08:53 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
nie ukrywam, że nie do końca rozumiem to o czym piszesz :)

Chcesz wymienić obudowę zegara, tą z tyłu...czyli musisz zdjąć zegar, a następnie odkręcić obudowę. Żeby zdjąć zegary, musisz wypiąć kostki, potem odkręcasz obudowę :)

Reszta kabli Cie nie obchodzi, tylko te od tylu zegarów.

Tu masz przykładowy link, tyle, że od tysiąca....

http://www.megazip.ru/ru/bike/yamaha/vi ... 17#g156281

Popytaj ludzi od FZ 6, na pewno podeślą Tobie manuala do Twojego modelu i zobaczysz jak ten licznik jest zbudowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 13:18:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-11-12 11:04:50
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam
Obecne moto: FZ6N 2005
Też tak myślałem do chwili w której chciałem zdjąć resztę uszkodzonej obudowy. ;) Niestety od manetki gazu i startera/wyłącznika wszystko jest puszczone jeszcze przez oczko w obudowie umieszczone tuż przy kierownicy - stąd moje pytanie bo nie chcę niczego rozcinać etc.
Coś czuję, że skończę w serwisie. :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 13:23:24 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
oki...teraz rozumiem, kable wychodzą z oczka a kostki nie ma...więc może spróbuj najpierw odkręcić obudowę a potem wypiąć te kable :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 13:31:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-11-12 11:04:50
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam
Obecne moto: FZ6N 2005
To jeszcze kolejne pytanie, pewnie w pozostałych maszynach jest podobnie, a ja jeszcze nie wnikałem w budowę tak bardzo: nie ma tam żadnych cięgien, są tylko przewody, tak? Bo jeśli tak, to pewnie jest gdzieś pod bakiem (gdzie znikają) kostka. Czy nie ma na co liczyć i trzeba wszystko rozebrać, odłączyć etc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 13:34:05 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Masz nietypowy sposób pisania :) W zegarku, pod nim w Twoim przypadku jest sama elektronika...same kabelki, kosteczki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 13:42:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-11-12 11:04:50
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam
Obecne moto: FZ6N 2005
SzymonNowicki napisał(a):
Masz nietypowy sposób pisania :)


Bo ja jeszcze nie ogarniam. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 16:05:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-16 22:56:04
Posty: 238
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 05
Jeżeli nie możesz przewlec przez metalowe ucho pod zegarami kostki elektrycznej, a bardzo chcesz to zrobić, to strzel jej zdjęcie i delikatnie szpilką powyciągaj z niej piny. Po wszystkim, posiłkując się fotografią wsadź metalowe piny na swoje miejsce. Co do licznika, to nie jestem tego pewien, ale wiele razy obiło mi się o uszy, że jest on nierozbieralny. Masz motocykl z tego samego roku co ja. Sprawdzę u siebie jak to wygląda i o ile nie mamy różniących się wersji, to może coś jutro podpowiem. Odnośnie przewodów. Chyba lepiej jest zdjąć obudowę (o ile to możliwe) w pierwszej kolejności, a następnie zobaczyć, czy przewody można wypiąć od strony licznika, niżeli szukać po wiązkach. Na koniec taka moja dobra rada, dobrze przemyśl wszystkie posunięcia, żeby nie narobić sobie problemu ani nie wykonywać tych samych zabiegów kilkakrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-06 12:00:30 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
JaGO
dobrze gada...a jeszcze jedna sprawa - nie da rady pospawać tej Twojej obudowy, hm ? Duża jest ta dziura?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-06 12:06:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-11-12 11:04:50
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam
Obecne moto: FZ6N 2005
Jest całkowicie ułamana, a nowa jest już kupiona. Do spawania i tak bym musiał ją zdjąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org