Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-03-30 10:15:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-07 16:33:54
Posty: 22
Lokalizacja: Gołąb
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 Fazer
Witam
Chcę wymienić filtr powietrza na sportowy K&N.
Czy po wymianie będę musiał robić synchronizację?
Czy ktoś z was jeździ litrem na K&N-ie?
Proszę o odpowiedź, czy zauważalny jest wzrost mocy?

Chciałbym żeby odpowiedział ktoś kto ma doświadczenie, a nie odpowiedzi w stylu ,, pewnie tak, albo chyba tak, powinieneś itd.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 10:15:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-03-30 11:16:20 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Wymiana filtra mało zmieni - dołóż do tego zmianę wydechu na przelotowy.
W takim komplecie robisz ustawienie poziomów paliwa - dawkę trzeba skorygować pod motocykl, plus synchronizację przepustnic - wtedy spalanie powiedzmy plus 0,5 do 1,5 na 100km w górę ale przyrost mocy dobre 10% - zależy od stanu silnika.
K&N - potrzebuje częstego czyszczenia więc opcja raz na sezon odpada - minimum co 2-3 tyś km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 13:15:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-07 16:33:54
Posty: 22
Lokalizacja: Gołąb
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 Fazer
Mam wydech skorpiona, więc nie ma problemu kwestia tej synchronizacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 14:12:11 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-23 23:11:58
Posty: 303
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
http://www.knfilters.com/faq.htm#4
Co do czyszczenia to polecają nieco inaczej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 19:22:51 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Tomk - wszystko fajnie - ale nie ma warunków optymalnych, każdy wie gdzie lata i co łyka jego moto.
Jeśli fazer wtrysk - to bez roboty, gaźniki trzeba regulować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-31 00:24:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Podepnę się do tematu... Przez zimę wymieniłem filtr na K&Na oraz zamontowałem przelotowy komin. F4i wiadomo na wtrysku... coś trzeba poustawiać, poregulować czy można śmigać? Po pierwszych kilometrach w sezonie wydawało mi się wszystko OK, więc nic nie robiłem póki co... A może powinienem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-31 09:35:36 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Wtryski - mają dawkę paliwa dostosowaną do powietrza poprzez mapy zapłonu w module, więc jakakolwiek ingerencja raczej możliwa nie jest. Chyba że hamowania i zmiana mapy.
Synchro przepustnic robi się by wyrównać ich pracę - ale z praktyki wiem że jednemu wyrówna a drugiemu nic nie poprawi. Latać i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-31 09:45:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
miąchal
Dzięki wielkie! Tak też słyszałem coś, że nic nie trzeba robić, ale wolałem się upewnić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org