Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-04-24 19:34:34 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
Witam.
Mam problem ze ślizgającym się sprzęgłem na zimnym silniku przy obrotach od 7 do 10 tyś
Zrzuciłem pokrywkę odkręciłem sprężynki wyjąłem tarcze i przekładki
sprężynki mają 34,7 /35,1 /34,8 /34,7 /34,8 /34,8
tarcze maja 3,2 /3,1 / 3,1 / 3,1 / 3,1 / 3,1 / 3,1 / 3,1 / 3,2
przekładki 2,1 / 2,1 / 2,1 / 2,1 / 2,1 / 2,1 / 2,1 / 2,1 /
ps. mierzyłem suwmiarką
w serwis manualu jest podane:
Friction plate thickness 2.94  3.06 mm
Quantity 9 pcs
Wear limit 2,8 mm
Clutch plate thickness 1.9  2.1 mm
Quantity 8pcs
Warp limit 0,1 mm
Clutch spring free length 34.9 mm
Quantity 6 pcs
Minimum length 34.3 mm
kilka przekładek jest minimalnie przypalonych punktowo...
jest jeszcze taka duża podkładka sprężysta między pierwszą i drugą przekładką ona ma za zadnie rozkleić tarczki dobrze myślę?
i jeszcze pytanie o regulację w dekielku jak poluzujesz śrubkę na maxa i dokręcisz ją z minimalnym oporem to wtedy sprzęgło jest odpuszczone do końca? dobrze główkuję?
ps. dodam że jeszcze mi kontrolka oleju mrygneła przy szybkim płynnym ruszaniu gdzieś na 3,4 biegu kręciłem tak do 7 tyś nie więcej olej prawie na max... :/

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc3 ... 389ed.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a72 ... 1f27d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31b ... 22d16.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f30 ... abb37.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/511 ... 82e48.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/865 ... 9dde6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52c ... 5e111.html

zdjęcia robione przed czyszczeniem prosto wyjęte z koszyka po przetarciu szmatką niektóre przytarcia schodzą...


Ostatnio edytowano 2013-04-24 21:24:14 przez DRAGON_16, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-24 19:34:34 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-04-24 20:37:42 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Grubość może i maja ale chyba są przyjarane tarcze i przekładki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-25 08:13:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Tarcze do wymiany i sprężynki , kup z EBC, drogo ale dobrze :mrgreen: przekładki usuń przypalenia i jak dziurki są wyczuwalne to będzie żyło.

A że się zaświeciła czerwona kontrolka to może czujnik wariować, skoro oleju max.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-25 09:35:25 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Czyli tak jak Ci mówiłem Dragon na czacie że tarcze do wymiany będą a tylko opinii fachowca było brak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-25 11:40:23 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
teraz pytanko czy TRW nie będzie lepszy od EBC ? sprężynki i tarcze...jedne i drugie mają w opisie +10% twardości w cenie mała różnica.
dziurki są wyczówalne w przekładkach...
co do oleju to obadam ten czujnik...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-25 14:25:26 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Skoro nie ma różnicy to po co przepłacać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org