Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-05-05 19:09:10 
Czesc.

Jedyne co sie znalazlo, to nacinanie rowka na zarowke i jej obrot.
A czy ktos rozbieral wsad i patrzyl czy sie da lub przerabial klosz by dalo
rade go nizej skrecic?

Ja w swoim moge skrecic lampy w dol tyle co jakby tyci ponizej szyby
pojazdu (odleglosc 5m) ale i tak wydaje mi sie, ze za wysoko.
Z rana jade do szwagra na diagnostyke, by sprawdzic na tym "mierniku"
do lamp. No i oczywiscie pewnie bez patentu z obroceniem zarowki sie nie da
by lewa nie swiecila w gore (u mnie obie sa H4).


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-05-05 19:09:10 

PostNapisane: 2013-05-05 20:04:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Ja mam angielską lampę u siebie... powiem Ci tak- przeglądy przechodzi, kierowcy mi nie mrugają, ja dobrze widzę, więc się z tym nie bawię :) A Ty masz z tego powodu jakieś niedogodności lub problemy czy chcesz to zrobić "dla siebie"?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-05 21:02:59 
Poki co dla siebie i w razie "W" gdyby sie przyczepili.
Ja raz jechalem to wydawalo mi sie, ze mrugnal ale to bardziej mi wygladalo na nierownosc
na drodze i jak samochod podbija to taki jest refleks jakby mrugnal.

Poki swieci do wysokosci szyby to jest powiedzmy ok, wolalbym miec spokoj i smialo wieczorem jezdzic.

EDIT:
Bylem dzis na stacji i:
* lampy swieca linia horyzontalna - jedynie jakby miedzy lampami jest wzgorek ponad linie horyzontalna
* swieca ze 3 cm powyzej tej granicy, ktora jest na urzadzeniu diagnostycznym :/

Poki co wiem, ze razic tych po lewej nie bede poniewaz, nie swieci w gore jak w angliku.
Szwagier mowi, ze dla niego wyglada to jak lampa amerykanska.

Zobacze ... ktoregos dnia zdemontuje lampe i rozbiore lub jeszcze poszukam w sieci na anglojez. forach,
czy ktos przerobil.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-05-06 10:53:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
Kup rozbita lampe europejska, wyjmujesz odblysnik, rozklejasz lampe w kuchence, wymieniasz odblysnik , sklejasz i gotowe. Wazne aby odblysnik byl caly.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-06 16:03:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Skoro świeci w jednej linii to lampa z USA nie wymagająca przeróbki. Wyreguluj ją żeby świeciła niżej i będziesz miał spokój. Gdybyś świecił na przeciwną stronę to każde przejeżdżające auto biło by w Ciebie długimi. Skoro nie zauważyłeś takiego zjawiska tzn. że nie ma się czym przejmować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-06 16:36:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-09-06 09:48:43
Posty: 44
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki Z750S 2005
A widziałeś to? viewtopic.php?f=30&t=9343


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-06 19:59:11 
Tak widziałem ale to nie rozwiązuje problemu zbyt wysoko świecących lamp.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org