Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-03 13:37:58 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-04-16 23:16:37
Posty: 4
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam.
Ostatnio zmieniałem kierunkowskazy w moim Fazerze S2 i po zmiania zaczęły się kłopociki
Najpierw kierunki działały tak jak trzeba ale po włączeniu awaryjnych wszystkie kierunkowskazy mignęły tylko raz a potem nie działały. W tym czasie kierunkowskazów też nie dało się włączyć problem znikał po wciśnięciu włącznika kierunkowskazów lub ponownym włączeniu stacyjki.
A dzisiaj już całkiem szlag trafił kierunki
Nie działają kierunki ani awaryjne.
Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić?
Myślałem początkowo, że to może bezpiecznik ale wstyd się przyznać ale nie mogę ich znaleźć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-05-03 13:37:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 14:19:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-10-09 22:08:47
Posty: 349
Lokalizacja: wawa... 3 min bike'm
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr
dla mnie przerywacz padl..... moze zarowki za mocne wsadzone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 16:59:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-03-29 18:25:37
Posty: 102
Lokalizacja: włocławek
bezpieczniki masz pod siedzeniem blisko akumulatora


tzn tak jest w tym starszym a niewiem jaki ty masz

znajdz taka mala czarna puszeczke plastikowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 20:26:56 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2008-02-11 21:40:45
Posty: 1133
Lokalizacja: SI-SH-SK
Płeć: Kobieta
Telefon: 0700 :-)
Obecne moto: Yamaha
Ja miałam u mnie podobny problem po zmianie migaczy na małe .... po załączeniu stacyjki było wszystko ok ale po chwili szlag je trafiał i wywalało mi bezpiecznik . Po wnikliwym obejrzeniu i burzy mózgów 3 ludzi okazało się ze mam zwarcie, ponieważ obudowę migaczy mam blaszaną czy stalową (nie wiem do końca) i jak żarówka w środku się z nią styka to powoduje zwarcie - źle zaizolowane były :-).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-04 08:40:37 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-04-16 23:16:37
Posty: 4
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
jabol46 napisał(a):
bezpieczniki masz pod siedzeniem blisko akumulatora


tzn tak jest w tym starszym a niewiem jaki ty masz

znajdz taka mala czarna puszeczke plastikowa



Mój Fazer to FZ6S2 z 2007 roku.
Pod siedzeniem nie ma akumulatora
Żarówki w kierunkowskazach są 21W


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-04 15:42:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-04-16 23:16:37
Posty: 4
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Znalazłem bezpieczniki :)
Po wymianie spalonego bezpiecznika kierunkowskazy działają ale awaryjne tylko puszczają jeden błysk i się "przycinają"
Ma ktoś propozycję czego to jest przyczyna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-04 16:40:20 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-02-12 15:01:04
Posty: 391
Lokalizacja: Piaseczno / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: DEFI
Obecne moto: FZ6S2
Tweety13 napisał(a):
Po wnikliwym obejrzeniu i burzy mózgów 3 ludzi okazało się ze mam zwarcie, ponieważ obudowę migaczy mam blaszaną czy stalową (nie wiem do końca) i jak żarówka w środku się z nią styka to powoduje zwarcie - źle zaizolowane były .


Odpowiedz masz post wyżej. Jeśli wywala Ci bezpieczniki to znaczy, że masz zwarcie. Może być to spowodowane złą instalacją kierunków lub podczas montażu uszkodziłeś izolację (mogła przetrzeć się o jakiś metalowy element).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 23:46:58 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-04-16 23:16:37
Posty: 4
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Odłaczyłem kierunkowskazy, odłączyłem przekaźnik od kierunkowskazów a dalej pali bezpieczniki :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 15:07:03 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-12-07 13:47:18
Posty: 290
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 664 420 971
Obecne moto: RSVR
Ja mam inny problem, może ktoś sie spotkał z tym. A mianowicie: jak włączam moto i chodzi na jałowym to kierunki chodzą normalnie ale jak się go wkręci na obroty to szaleją!! sprawdziłem regulator napięcia i pokazuje ksiązkowo, przełożyłem przerywacz do iinego Fazera i tam gra gitara, sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie styki co by zwarcie wykluczyc i nic. Wszystko jest dobrze a kierunki zwariowały!!! wiecie moze co jak to wyprostowa??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 16:11:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Jaro tak sie dzieje gdy ma się np. nieoryginalny przerywacz elektroniczny, gdy oryginalny ulegnie uszkodzeniu. Efekt tego nieprawidłowego działania jest związany z zakłóceniami jakie generuje silnik przy wyższych obrotach niz jałowe. Moje zalecenie: najprościej wymień przerywacz na oryginalny.

sam sobie kiedyś zrobiłem elektroniczny przerywacz na kostce NE555 i tranzystorze, ale ten sam efekt byl jaki Ty opisałeś więc sobie darowałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 17:00:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Widać nie jestem sam i też mam ten sam problem:/

Sprawdź jak jedziesz czy też awaryjne działają. Ja zauważyłem że jak jadę to awaryjne działają a jak zgaszę silnik (zostawię włączoną stacyjkę) to kierunki błysną i po chwili jak wyłączę awaryjne to wszystko wraca do normy ( prawy i lewy kierunek działają ). Sprawdziłem przycisk i wywnioskowałem że musi być gdzieś zwarcie bo zwierając kabelki od przełącznika idą iskry tak jak by było nie małe zwarcie. Też tak jak ty mam nie oryginalne kierunki ale z tyłu. Może dzisiaj sprawdzę tylne kierunki czy nie ma zwarcia (sugerując się podpowiedzią poprzednika) bo do przerywacza nie chce narazie sie dobierac:/

Jak już dojdziesz co to może być to daj znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-11 18:32:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-02-17 12:39:19
Posty: 222
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Wymontowałem żaróweczkę (tylną od nie oryginalnych kierunków) i co się okazało awaryjne podczas postoju zaczęły działać:) Ja mam zamontowane 21w-atowe i coś mi się wydaje że są zbyt mocne do tego moto. Może to być zbyt wysoki spadek napięcia podczas postoju i komputer wyłącza awaryjne by nie rozładować akumulatora bo podczas jazdy i włączonego silnika (gdy jest ładowanie ako) awaryjne działają. Orientujecie się jakie powinny być oryginalne żaróweczki? Zwarcie wykluczam w układzie wykluczam.

marcinek ciężko kliknąć "ZMIEŃ"?-delta81


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-19 21:32:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-21 10:16:27
Posty: 52
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
Mam problem z kierunkami,przestały działać razem z awariami,sprawdziłem bezpieczniki z prawej strony motonga tam jest gites.Postawiłem na przerywacz wyciognołem go ,pojechałem do kumpla sprawdzić okazało sie ze jest sprawny .Rozebrałm przełacznik a tam nic niepokojacego nie zauważyłem.Wiec moje pytanie co to może być,czy są jeszcze gdzieś bezpieczniki ? Przy baterii są całe .A motong to fz6, moze ktos już to przerabiał. Czy rozpinać te kostki przy główce ramy . Czekam na pomysły .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-20 17:03:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-21 10:16:27
Posty: 52
Lokalizacja: Otwock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
Cytuj:
Mam problem z kierunkami,przestały działać razem z awariami,sprawdziłem bezpieczniki z prawej strony motonga tam jest gites.Postawiłem na przerywacz wyciognołem go ,pojechałem do kumpla sprawdzić okazało sie ze jest sprawny .Rozebrałm przełacznik a tam nic niepokojacego nie zauważyłem.Wiec moje pytanie co to może być,czy są jeszcze gdzieś bezpieczniki ? Przy baterii są całe .A motong to fz6, moze ktos już to przerabiał. Czy rozpinać te kostki przy główce ramy . Czekam na pomysły


No, sam sobie naprawiłem okazało się że niby mam zwarcie.Rozebrałem motonga na części przejrzałem każdą kostke elektryczną, miernik i tak nie pokazywał zwarcia. A przemierzyłem wszystkie kable odpowiedzialne za kierunki (nawet nie myślałem że do tylu elktronicznych głupot to wchodzi).Po 6h poddałem się zaczołem skladać moto do kupy i do elektryka.Ale jeszcze na koniec ,jak już miałem pojechać do magika wyjołem zarówki i po chwili mrygneły strzałki na liczniku ,byłem w niebie.Okazało się że zwarcie jest gdzieś w lewym tylnym kierunku.Ale zanim doszłem w którym to miejscu straciłem garść bezpieczników.Bo zwarcie ujawniało się tylko podczas jazdy przy 5000obr. i wywalało kierunki.Zeszło się bo za pierwszym razem zwarcie zawiesiło jakiś moduł i to troche zbiło z tropu (nie jestem elektrykiem)kable pomiętosiłem i puściło .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-30 23:44:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-30 22:54:21
Posty: 32
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 Fazer - 2005r.
przerabiałem to.
1 - jak są za mocne żarówki to są kierunki ale nie ma awarii (awaria raz mignie i dość)
2 - jak żarówki za słabe (np diody mało prądu pobierają) to mryga jak szalone
3 - rozwiązanie znaleźć żarówki pośredniej mocy (ja znalazłem i wszystko działa, nie pamiętam już wartości watowych) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org