Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-10-15 18:19:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-15 18:06:32
Posty: 43
Płeć: Mężczyzna
Witam, mam nadzieję że nei za dużo problemów będzie w jednym wątku. Jest to moja nowa zabawka - pierwsza dodam. Przejechane przeze mnie z 500km.

Fazer w owiewkach 2003.

Problemy:

1. na odpalonym silniku na luzie po wciśnięciu hamulca mocno przygasa oświetlenie zegarów - normalne to?
2. NIe działa przełącznik krótkie\ długie
3. przełącznik świateł pozycja,mijaia przy przełączanu na te drugie jakby nie łączy - słychać trzaski w instalcji przy czaszy - jak sie ustawi w jedna płaszczyzne to jest ok, ale jak lekko próbuje się przesunąć z mijania na pozycje to trzeszczy - normalne to?

Aku na wł zapłonie i obroty bez ssania 1000 ma 12,4, przy maksymalnym ssaniu -3 tys - 14,05V


I jeszcze jedna sprawa:
Jak kupowałem w komisie to zapalał na dotyk, teraz musze odpalić i przegazować manetką by nie zgasł, w zasadzie niemożliwe jest odpalenie bez przegazowania (z ssaniem czy bez)


Może pomożecie powolutku do tego tematu się zabrać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-15 18:19:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-10-15 19:52:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-28 08:51:59
Posty: 92
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Na pewno żadne trzaski w instalacji nie są normalne. Pewnie to jakieś zwarcie. Zdejmij czachę i posprawdzaj kable.
A co do odpalania. Jak silnik jest rozgrzany to też masz problemy z odpalaniem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-16 14:25:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-15 18:06:32
Posty: 43
Płeć: Mężczyzna
Zwarcia będę szukał a co do odpalania na ciepłym zweryfikuje.

Pytanko gdzie są bezpieczniki , bo mam kilka przy aku ale tych jest za mało, a zauważyłem w necie że przełąćznik krótkie/długie ma swój bezpiecznik wiec możę tylko on padł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-16 16:10:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
wszystkie bezpieczniki powinieneś mieć w okolicy aku w małym, czarnym pudełeczku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-16 18:44:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-10-30 11:53:31
Posty: 20
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Co do elektroniki to sprawa prosta: wymień przyciski i po problemie. Ładowanie masz ok. A co do tego przygaszania to zależy jak mocno Ci przygasa, i czy na obu hamulcach? Z odpalaniem nie pomogę.

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-17 07:57:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-04-28 20:54:27
Posty: 125
Lokalizacja: Turek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam;)
Obecne moto: FZS 600 03r
shooter85 napisał(a):
obroty bez ssania 1000

Jeżeli na rozgrzanym to ja bym podniósł o 200.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-17 11:04:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-15 18:06:32
Posty: 43
Płeć: Mężczyzna
na ciepłyn też ma ten problem z odpalaniem - ale już znikomy.

Co do bezpieczników przy aku to tam raptem 5-6 jest chyba wiec trochę mało - tak mi sie wydaje (wszystkie ok)
Czyli jeśłi to wina przycisku to muszę cały ten element wymienić ? - tzn przełąćznik krótkie dłuie, kierunki czy jest to może nie zintegrowane i mogę poszczegółne elelemnty wymieniać? Przycisk pstryka - tylko efektu nie daje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-17 12:29:34 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
shooter85
no i tyle bezpieczników masz właśnie mieć :)

przycisku nie musisz wymieniać, jak na pierwszy ogień zdemontuj i zobacz czy jest w nim coś nieprawidłowego, może akurat jakiś kabelek się odlutował tudzież coś podobnego. Po co od razu wymieniać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-17 14:51:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-15 18:06:32
Posty: 43
Płeć: Mężczyzna
Co do przycisku to jest niemy - spróbowałem na krótko zewrzec + i - ale żadnego efektu nie ma. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-18 17:59:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
jak na krotko nie idzie to musisz dotrzeć po nitce do kłębka :) czyli po kablu do uszkodzenia ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-31 20:55:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-08-31 11:53:49
Posty: 19
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 Fazer
mozliwe ze nawala ci przekaznik rozrusznika. Tez mialem podobne objawy. Po wymianie wszystko dziala jak należy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-02 10:12:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-24 21:02:32
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8 SA
1. Wydaje mnie się, że masz za niskie obroty na biegu jałowym. Ja na ciepłym silniku ustawiłbym na 1200-1400 rpm. Może to być przyczyną przygasającego podświetlania zegarów, ponieważ, na takich obrotach alternator nie daje tyle prądu ile potrzeba, a światła stopu (2x21W) + światła które masz włączone aby podświetlanie działało (drogowe, mijania, bądź postojowe) pobierają dużo energii i alternator nie nadąża.

2. Z tym przełącznikiem to może być prosta usterka. Mogło coś zaśniedzieć, jak mówisz, że kupiłeś z komisu a tam zapewne nikt nim nie jeździł przez pewien czas i awaria gotowa :D

3. Co do opornego odpalania, to może wina gaźników. Jak będziesz miał czas to wyczyść je i dobrze wyreguluj. Może coś się poprawi.

Ekspertem nie jestem, ale jak ja bym miał takie problemy z moto to od tego bym zaczął. Pozdro ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org