Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-12-06 19:40:58 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
No i narobiłem ;)

Podłączyłem dziś wszystkie kabelki i kierunkowskazy w nowym uchwycie tablicy ładnie zapaliły się. Do momentu gdy odpaliłem awaryjne - wtedy całość się zawiesza :/

Dopiero wtedy zorientowałem się, że oryginalne kierunki mają 10W a nie 21W jak ja zamówiłem ( opierając się na serwisówce fuck :/ )

Dlatego zastanawiam się czy można to 'obejść' w taki sposób, że z przodu zamontuję kierunki LED 1W
na przykład takie

http://allegro.pl/freccia-mocne-kierunk ... 98860.html

i wtedy suma mocy na stronę wyjdzie 22W zamiast oryginalnych 20W

czy też po prostu spróbować wymienić żarówki 21W na takie

http://allegro.pl/zarowka-zarowki-h10w- ... 33163.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-06 19:40:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-12-06 22:25:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-09 01:05:01
Posty: 151
Płeć: Mężczyzna
Odłącz kierunki (przód albo tył) i zobacz co wtedy. Zasymuluje to mniejsze obciążenie, takie jakbyś zastosował wkładając ledy z przodu (no prawie, ale 1 W to niewiele).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-06 22:52:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
Jutro dopadnę i wyjaśnię całość.

Co ciekawe - częstotliwość mrugania kierunkowskazów przy obciążeniu 10W + 21W nie zmieniła się ;) Dopiero jak mu całe 62W poszły na przekaźnik to się tamten zamknął w sobie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-07 18:46:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
No i miałeś rację.

Po wyciągnięciu żarowek z przodu awaryjne mrugają normalnie.

Czyli muszę zdecydować czy brać żarówki 10W czy zostać przy 21 a z przodu dać LED ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-07 19:26:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-09 01:05:01
Posty: 151
Płeć: Mężczyzna
MarcinJ napisał(a):
No i miałeś rację.

Nic dziwnego ;)
MarcinJ napisał(a):
Czyli muszę zdecydować czy brać żarówki 10W czy zostać przy 21 a z przodu dać LED ;)

Zmień żarówki, jak dla mnie dawanie ledów jest bez sensu bo:
1. będzie inaczej z przodu niż tyłu.
2. więcej zapłacisz, ale Twoje moto Ty decydujesz ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-07 19:45:07 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
Wydaje mi się, że kupno drugiego kompletu 10W na przód plus wymiana żarówek tylnych na 10W bedzie najprostsza, a przy okazji ujednolicę żarówki w kierunkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-27 13:15:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
Ponieważ mocowania żarówek 10W i 21W są różne to zeszlifowałem jeden z bolców mocujących w żarówkach 10W zeby weszly w gniazda 21W i temat na razie rozwiązany :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org