Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-08-10 22:30:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-23 13:45:51
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Witam, dotyczy fzs 600 1998

Otóż mam nieszczelność wydechu - przy wejściu rury w aluminiową końcówkę wydechu. Dokładam ręke i delikatnie czuć powietrze. Jak to uszczelnić? Są do tego uszczelki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-10 22:30:33 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2014-08-10 23:08:24 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
W zakladach z tlumikami popytaj - maja pasty uszczelniajace.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-10 23:28:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Jest uszczelka, dostępna w Larssonie, ok 50zł jak pamiętam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-10 23:35:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Kolega ma problem ten sam który miał każdy szanujący się właściciel starego fazera :D Nieszczelność nie na łączeniu kolektora tylko na wejściu z dolotu w puszkę - STANDARD :D - każdy z Nas to przechodził
Leczenie doraźne - pasta do tłumików a na górę bandaż, bo inaczej tą pastę po 10km i wibracji wydmucha, albo naprawa poważna - czyli spawanie tego miejsce już na stałe.
INNEJ OPCJI NIE MA ;) Bujałem się z tym problemem przez połowę sezonu, aż w końcu zmieniłem wydech na inny ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-11 11:32:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-23 13:45:51
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Dzieki :beer: dzis sprobuje sie z tym pobawic a jak nie pojdzie uszczelnic to gdzies podrzuce do zaspawania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-11 19:56:34 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
rhazz napisał(a):
Kolega ma problem ten sam który miał każdy szanujący się właściciel starego fazera :D Nieszczelność nie na łączeniu kolektora tylko na wejściu z dolotu w puszkę - STANDARD :D - każdy z Nas to przechodził
Leczenie doraźne - pasta do tłumików a na górę bandaż, bo inaczej tą pastę po 10km i wibracji wydmucha, albo naprawa poważna - czyli spawanie tego miejsce już na stałe.
INNEJ OPCJI NIE MA ;) Bujałem się z tym problemem przez połowę sezonu, aż w końcu zmieniłem wydech na inny ;)


Mam to samo, nieszczelność gdzie rura włazi w puchę, zatykając ręką wylot puchy, słychać jak spaliny walą gdzieś na jej początku :). Jeżdżę z tym od poprzedniego sezonu, jakichś skutków ubocznych nie zanotowałem, a bajerancko wydech strzela jak się odpuszcza manetkę :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-14 10:00:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-27 12:45:14
Posty: 135
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506436737
Obecne moto: Ducati BMW
Albo trzeba odciąć przedni dekiel z nierdzewki i połatać nieszczelności (dziury powstałe na wskutek korozji i zbierającej się wody) ,przyspawać dekielek ponownie nierdzewką i spolerować. Ja jak modyfikuję taki tłumik na basowy zawsze naprawiam otwierając tłumik w przedniej jego części.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org