Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-06-30 12:34:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-06-25 09:39:53
Posty: 26
Lokalizacja: krakow
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 Fazer
Witam,



Jak w temacie. Po zalozeniu szybki okazuje sie ze przy predkosciach autostradowych szyba wpada w lekkie wibracje.

Dodatkow przenosi je na cala owiewke, lusterka itp. Szyba dokrecona,zalozone nowe srubki montazowe.

Kolega ma identyczna szybe w FZ6 i jest sztywna jak ....., ale u niego plastiki wypelniajace owiewke ida znacznie wyzej i usztywniaja cala konstrukcje.



Na oryginalnej szybce nie zauwazylem drgan ale byla znacznie nizsza i nie wystawala znacznie poza obrys owiewki.



Jako ze wybieram sie na wakacje na moto i jezdzenia autostradami bedzie sporo to chcialbym jakos rozwiazac problem.

Przy delikatnym przytrzymaniu szybki palcem jest ok wiec myslalem o jakims wsporniku dokrecanym gdzies do stelaza coby bardziej ustabilizowac szybke. Stosowal juz ktos jakis sprawdzony patent coby mozna skopiowac i samemu nie wymyslac jakis dziwnych konstrukcji?



Pozdro,
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-30 12:34:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-06-30 13:42:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
To samo u siebie zauważyłem na tej szybce (drgania) zwłaszcza z deflektorem :/
ale z racji tego, że moja akcesoryjna daje mi lepszą ochronę od wiatru (nawet od tej turystycznej MGG z deflektorem) tą z MGG sprzedałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-30 18:54:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Niestety uroki MGG, klient też z tym walczył, skończyło się naklejeniem ciężarka 5g od wyważania opon :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-30 19:21:08 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Ale czemu tu się dziwić?
Szyba MGG jest wyższa, zrobiona z cieńszego laminatu i nie jest przetłoczona na krawędziach jak oryginalna szyba, przez co traci na sztywności. Sama czasza też musi utrzymać trochę większy napór powietrza pod takim żaglem. Biorąc pod uwagę wszystko powyżej, chcąc nie chcąc, całość będzie miała skłonności do wpadania w wibracje.

Nie zwracajcie na to uwagi, drga, to niech drga, ważne że spełnia swoją rolę, a bezpieczniej jednak patrzeć się na drogę niż na drgającą szybę :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-01 09:24:08 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-06-25 09:39:53
Posty: 26
Lokalizacja: krakow
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 Fazer
Ale ja sie wcale nie dziwie, pytam jedynie czy ktos stosowal jakis patent zeby to wyeliminowac. Jako ze drgania przenosza sie na czasze mysle ze jakies wzmocnienie czaszy do stelaza w okolicach szyby ustabilizuje calosc. Moze jakis wspornik rowziazalby problem, tylko gdzie i jak przykrecic zeby wygladalo to jakos estetycznie i robilo robote.

Mi te drgania przeszkadzaja chociazby tym ze przy predkosciach autostradowych i probach wyprzedzania chcialbym miec obraz wyrazny w lusterkach.Obawiam sie ze po dluzszym czasie jezdzenia z taka szyba moze ona peknac w miejscach laczenia z czasza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-01 17:03:14 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Przy prędkościach autostradowych nawet przy fabrycznej szybie trzęsą się lusterka i nie będziesz miał wyraźnego obrazu, to nie samochód :). Pęknąć, jeżeli już, to może czasza, a dokładnie te dwa "wąsy" trzymające szybę po bokach, aczkolwiek patrząc na takiego FZS 1000, gdzie w stosunku do długości, nawet fabryczna szyba ma dużo mniejszą powierzchnię podparcia, i nic tam się nie łamie i nie pęka, a i na większe turystyczne szyby MGG też w kilofazach nikt nie narzeka, śmiem twierdzić, że trzeba by mieć albo mocno osłabioną czaszę, albo po prostu pecha, żeby coś się miało połamać :).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org