Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-02-20 19:42:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-08-22 22:23:57
Posty: 71
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 Fz1 X-Max 690e
Bawiliście sie moze ta regulacja?
W FZ1 mozna ustawiac kazdy cylinder a fZ6 parami
http://www.mcgandreani.com/yamaha-fz6-s ... olume.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-20 19:42:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-02-20 19:49:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-08-22 22:23:57
Posty: 71
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 Fz1 X-Max 690e
Znalazlem wlasnie info na forum FZ6, ze mozna zyskac dodatkowe 2.5 konika przy standardowym wydechu. Niby niewiele ale zawsze cos :mrgreen:
Przy sportowym wydechu nawet 7 kucy :confused2:
http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods ... vince.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-20 21:01:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
MG75
ustawiasz stałą wartość CO na cały zakres obrotów, tak naprawdę nie ma to do końca racji bytu. Najlepiej byłoby to pokazać po zmianie ustawień i wykresie AFR ( air fuel to ratio ) poprzez sondę szerokopasmową (WIDEBAND), jeśli ktoś chce motać polecam ECU HACKING na bazie pomiarów afr na każdym garnku. W FZ6 masz możliwość ustawienia składu mieszanki na każdym cylindrze ale synchronizujesz tylko 1 i 2 z 3 i 4 cylindrem, gdyż jest tylko 1 śruba odpowiadająca za motylki. Dopiero po ustawieniu fabrycznym moto , polecam zabawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-20 22:45:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-08-22 22:23:57
Posty: 71
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 Fz1 X-Max 690e
Wstepne podniesienie o 20 jednostek wykazalo zdecydowana poprawe dolu.
Mam KN'a i niestandardowy wydech.
Przed zmiana moto mialo tragiczny dol.
Teraz reakcja jest duzo bardziej agresywna...o ile oczywiscie mozna to porownac jezdzac po garazu na 1 i 2 biegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-20 23:37:54 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
A mama mówiła ucz się angielskiego :roll:

MG75 czyli co dokładnie zrobiłeś w FZ1? Zabawa licznikami?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-21 00:30:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Wstepne podniesienie o 20 jednostek wykazalo zdecydowana poprawe dolu.
Mam KN'a i niestandardowy wydech.
Przed zmiana moto mialo tragiczny dol.
Teraz reakcja jest duzo bardziej agresywna...o ile oczywiscie mozna to porownac jezdzac po garazu na 1 i 2 biegu.


Wykazało poprawę dołu, to nie znaczy że góra da radę przetrawić zwiększony AFR. Może się okazać że zwiększone AFR , przekroczy granicę i zacznie spada sprawność silnika. Dlatego pisanie map jest najtrafniejszą metodą.

Cytuj:
.o ile oczywiscie mozna to porownac jezdzac po garazu na 1 i 2 biegu.

Chyba motorynką :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-21 13:17:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-08-22 22:23:57
Posty: 71
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 Fz1 X-Max 690e
Dawid125 napisał(a):
A mama mówiła ucz się angielskiego :roll:

MG75 czyli co dokładnie zrobiłeś w FZ1? Zabawa licznikami?

Pozdrawiam


W FZ1 w przeciwienstwie do FZ6 kazdy cylinder ma inna wartosc.
U mnie na zewnetrznych bylo 2 i -5, a na srodkowych 10 i 8.
Zewnetrzne ustawilem na 15 a srodkowe na 30.
Roznica jest wyczuwalna bo mamy druga FZ1 w pracy na fabrycznym wydechu i filtrze i teraz sprzety jezdza podobnie.
Przed korekta po dodaniu gazu FZ1 z akrapem/filtrem byla totalnie zamulona


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-28 09:39:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-08-28 09:22:09
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
1.Czy zna ktoś ustawienia fabryczne CO na poszczególne cylindry ?
2. W instrukcji diagnostic mode jako punkt 2. jest napisane żeby odpiąć przewód zasilajacy od pompy paliwowej - chodzi tu o przewód paliwowy czy jedną z kostek elektrycznych dopiętych do zbiornika paliwa .Jak tak to która to jest ?
3. Mam ustawioną przepustnicę w zakresie 17-96, czuję lekkie opóźnienie w reakcji na gaz .Zwiększę początek otwarcia do 18. Jak zwiększyć otwarcie maksymalne do 99-100 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-31 20:59:01 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-05 06:20:15
Posty: 67
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Wgryzam się w kolejny wątek.
Może ktoś wie czy jest możliwość przestawienia temperatury z Fahrenheita na C* ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-31 22:39:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
mazi dolo W FZ6 trzeba przytrzymać któryś z przycisków jeśli dobrze pamiętam,zegary są podobne więc może i w FZ1 będzie podobnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-02 19:33:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-05 06:20:15
Posty: 67
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Select działa tylko do mile/km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-02 22:02:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-02-03 15:21:32
Posty: 131
Lokalizacja: Podlasie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX 2021
Najpierw sprawdz, kierujac na wyswietlacz mocny strumien swiatla, czy w ogole jest w miejscu gdzie wyswietla sie "oF" segment pozwalajacy na wyswietlanie "oC". Jezeli tak, sprobuj z ukrytego menu diagnostycznego przejsc na pozycje D06 (temp. plynu chlodzacego) byc moze tam zmienisz jednostki (SELECTem). Wejscie do menu jest juz gdzies opisane na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org