Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-04-19 16:30:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Od dłuższego czasu mam probem ze zmianą biegów na rozgrzanym silniku. Myślę że może mieć to związek z ciągnącym sprzęgłem i wiem że sprzęgło olejowe zawsze trochę ciągnie ale wydaje mi się że u mnie ciągnie trochę za bardzo. Czasem jak redukuję przed zakrętem bieg, to w momencie wbicia niższego biegu czuć szarpnięcie, im niższy bieg tym większe a na rozgrzanym silniku trudno zatrzymać kolo nogą przy wrzuconym biegu i wciśniętym sprzęgle gdy moto stoi na centralnej podstawce. Linka jest na pewno dobrze wyregulowana i próbowałem już kilka olejów wiec na pewno nie jest to kwestia tego. Podejżewam że może to być wina krzywych przekładek sprzęgła lub tarcz, tylko zastanawia mnie czemu na zimnym silniku nie ma takich objawów, czy możliwe że te tarcze lub przekładki odkształcają się dopiero jak złapią temperaturę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciągnące sprzęgło
PostNapisane: 2015-04-19 16:30:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-04-19 20:41:34 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
to zachowanie się Twojego sprzęta w trakcie stania na centralce to jest normalka....u mnie jest identycznie...też ciężko mi zatrzymać kółko...

aczkolwiek zmiana biegów w trakcie jazdy jest u mnie bez objawów ubocznych...przebiega ładnie...jeżdżę na motulu półsyntetyku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-19 21:20:55 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
@partyzant: napisz jeszcze jak Ty redukujesz te biegi, bo to mam wrażenie, może coś niecoś wyjaśnić ... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-19 21:46:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-13 16:55:41
Posty: 279
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WR 426 SM MX
Przegazówa przy redukcji jest?

Koło przy trzymaniu butem nie powinno się kręcić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-20 14:50:31 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
@jeżdżę na moto 7 lat i uwierz mi wiem jak się zmienia biegi, jest przegazówka, zaczyna noga i kończy noga itp, itd... fazerem jeżdżę 2 lata i właściwie od początku są te problemy. Wcześniej miałem kawę zr7 i nie było takich problemów. Dziś po jeździe na ciepłym silniku próbowałem kręcić kołem przy wrzuconym biegu i wciśniętym sprzęgle i wychodzi że są mniejsze opory niż na zimno... cholera może to coś w skrzyni nie tak, bo problem wygląda tak że czasem czuć jakby coś o coś zaczepiało w połowie skoku dźwigni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-21 12:41:05 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
a moje si kręci jak próbuje je zatrzymać... a nic złego mi się w jeździe nie dzieje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-22 10:47:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
mores napisał(a):
a moje si kręci jak próbuje je zatrzymać... a nic złego mi się w jeździe nie dzieje...

a moje przy mocniejszym dociśnięciu butem udaje się zatrzymać. Kurczę może jeszcze spróbuje rozkręcić ten dekielek co trzyma oś dźwigni biegów, może tam coś blokuje. Jak się turlam w mieście 80km/h na ostatnim biegu i muszę szybko wyhamować przed światłami to ciężko zbić do luzu :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-22 22:19:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
to moim zdaniem, skromnym oczywiście, jest u Ciebie praktycznie wszystko oki :)

bo z nagłym zbiciem biegów tak po prostu jest ...

ale pisz o spostrzeżeniach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-23 09:47:48 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
mores napisał(a):
to moim zdaniem, skromnym oczywiście, jest u Ciebie praktycznie wszystko oki :)


to czyżby była aż taka różnica w jakości pracy skrzyni między kawasaki a yamahą? bez obrazy, ale w porównaniu do kawy to biegi tu chodzą jak w starym rozklekotanym c-360... jeśli zmieniając bieg nie zrobi się tego w 100% książkowo jak to ma się robić w motocyklu czyli zaczyna noga, kończy noga, przegazówka przy redukcji, to prędzej bym dzwignię urwał niż zmienił bieg...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-04-23 13:01:45 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Najlepiej jakbyś spotkał się z raiderem który śmiga też na FZS 1000 i wtedy pogadać, porównać, zamienić się sprzętami i zobaczyć. Bo albo coś jest nie tak albo ten typ tak ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-20 19:25:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Znalazłem ostatnio takie coś http://www.yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=59420&highlight=clutch+plug i dziś rozebrałem sprzęgło żeby zobaczyć czy u mnie nie wypadła ta zaślepka wałka sprzęgłowego i okazało się że wszystko jest na swoim miejscu :-\ Przy okazji pomierzyłem tarcze i przekładki i wszystko też jest w granicach normy a przekładki nie są zwichrowane, jedyne co to niektóre przekładki są miejscami fioletowe jakby były przegrzane czy to może oznaczać że one się odkształcają po rozgrzaniu?

Iroszek napisał(a):
Najlepiej jakbyś spotkał się z raiderem który śmiga też na FZS 1000


A który to ten raider, bo znalazłem ridera ale ma datę dołączenia do forum 2015-06-19 15:34:47 i jeździ fz6, więc zakładam że nie o niego Ci chodziło...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org