Decybel napisał(a):
AFR ?? Co to jest bo jakoś nigdy nie słyszałem :(
Porting i wałki od r1 będą, ale na przyszłą zimę, bo i tak mnie czeka wymiana uszczelniaczy ^^ A kocham ten motocykl i bedzie ze mną bardzo długo więc będą cały czas inwestycje :D
A odnośnie tego filtra, sam stosujesz taki ? Masz porównianie z K&N ?
AFR - Air to Fuel Ratio, czyli wspolczynnik skladu mieszanki, powietrze:paliwo, dobrze zeby bylo stabilnie w calym zakresie obrotow, miedzy 12-13:1.
W modowanej R1 mialem porownanie: standardowy airbox i oryginalny filtr vs. mod airboxa i Pipercross. K&N moze bedzie w tym sezonie. Oczywiscie odpowiednia regulacja i hamownia po kazdej grubej zmianie (dolot, wydech, porting). Narazie najwiecej zysku po wymianie kolektorow (Akrapovic) i wstawienie przelotu (LV).