Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-01-12 18:26:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-01-12 17:39:43
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Cześć,
Luknijcie proszę na moje fotki i oceńcie napęd.
Krótka uwaga- w brudzie pod pokrywką nie zauważyłem uszczelek (albo wzrok mam do naprawy), zębatki wyglądają na niezużyte (do waszej oceny), a naciąg łańcucha jest w połowie. Najechane 36 tyś km, z czego ok 5tyś to moja sprawka.

Jedna rzecz nie daje mi spokoju- mianowicie sam łańcuch. Generalnie łańcuch powinien wyginać się pomiędzy ogniwami bez przeszkód. Mam jednak takie jedno miejsce które mimo zabiegów czyszczących dopiero po zablokowaniu ogniwa wewnętrznego kombinerkami i chwyceniu przyległego ogniwa zewnętrznego innymi kombinerkami i przyłożeniu sporej siły powoduje, że łańcuch w tym miejscu pozwala się wyginać- gołymi paluchami ni huhu się to nie uda. Kolejna uwaga- nie zauważyłem w łańcuchu miejsca zakucia- czy oznacza to, że łańcuch jest ten sam co przy wyjściu z fabryki? Mam wciąż sporo naciągu... I co ze zużyciem zębatek? Czy możliwe żeby przejechały tylko km i nie były wymieniane od nowości?

[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-12 18:26:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-01-13 09:36:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-12-16 23:53:07
Posty: 21
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1s
Naped w swietnym stanie...
Czy jest orginalny? ciezko powiedziec. Zobacz w tym miejscu gdzie ma problem ze zgieciem lancucha. Prawdopodobnie tam jest miejsce laczenia lancucha...
JA bym tym zbytnio sie nie przejmowal.Jezeli zrobiles juz 5tys km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-13 10:24:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-09-20 23:52:21
Posty: 82
Lokalizacja: Płońsk
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 665826261
Obecne moto: FZS 1000
jeszcze możesz sprawdzić czy jest równo wyciągnięty, sprawdzasz luz, przekręcasz lekko kołem i tak kila razy. Jeśli luz nie będzie się zmieniał to dobrze.
Druga sprawa to z tyłu zębatki na kole łapiesz za łańcuch i ciągniesz do tyłu. Im mniej uda Ci się go odciągnąć tym lepiej

Tylko czekać na wiosnę i latać :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-13 12:11:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3871
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
co do tego jednego złaczenia - tam ci się moze wyciągnąć, ale nic nie szkodci go tam przeczyścić jakimś cleanerem do napędów, potem psiknac świerzym smarem, wziąć w kombinerki i "rozruszać"

smar prosto z puszki ma domieszki które powodją ze lepiej penetruje, potem te domieszki wyparowują i smar zastyga. dla tego rozruszaj na świerzo dodanym smarze, to głębiej wejdzie. z tego też powodu warto łańcuch smarować po jeździe, a nie przed (bo może wylecieć z łańcucha)

a co do uszczelki. ten dekiel nad zdawczą ma chronić żeby nic się nie wkręciło w zębatkę (szczególnie nogawka) a nie uszczelniać, więc on chyba u nikogo nie ma uszczelki. z resztą to było by głupie. tam się potrafi sporo syfu w postaci smar + piach zebrać, aż do łańcucha dochodzi. ja jak mi się przypomni (jakieś 2 razy w sezonie) zdejmuje dekiel, patykiem wywalam ten syf i zakładam, więc uszczelki tam są totalnie zbędne.,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-13 19:01:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
hurricane napisał(a):
Luknijcie proszę na moje fotki i oceńcie napęd.

Może i się mało znam ale chłopie, robisz sobie w głowie sam problem.
Skoro przejechałeś na nim 5tyś km i nie odczułeś żadnych "dolegliwości" podczas jazdy, do tego zębatki wyglądają OK (tylna to wręcz nówka sztuka) więc nie ma powodów do obaw, tylko śmigać (jak będzie sucho ;p )

Aha, na bank ten napęd nie ma przejechanych 36tyś km. Dużo, dużo mniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-18 13:30:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-01-12 17:39:43
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Profilaktycznie nastąpiła wymiana napędu. Poszedłem do tematu na spokojnie i przestałem ryzykować. Mam teraz przynajmniej czyste sumienie. Najbardziej niepokoiło mnie prawie nieruchome jedno łączenie ogniw.

[ img ]

A zakuty łańcuch wygląda tak:

[ img ]

Oczywiście zakuwany oryginalną zakuwarką DID-owską. Nie inwestujcie tylko w tanie podróbki zakuwarek. Założę niedługo odpowiedni temat i opiszę wam problem. Staram się przed pracą uzupełnić braki w forumowych wypowiedziach.

Pozdrawiam i jakby co służę radą.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org