Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-01-15 19:56:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Witam.
Zabierał się już ktoś za wymianę świec w FZ6?
Mam już nakulane ponad 20 tys.km na swoich świecach (w sumie żadnych objawów negatywnych nie mam i mógłbym na nich jeszcze jeździć) ale jako że nowe Denso już czekają od 2 lat w szafie to czemu nie zmienić.
Pytanie typu: czy czekają mnie jakieś niespodzianki ? :?
To że miejsca jest mało już wiem. Wyjąłem aku na zimę i z ciekawości sprawdziłem filtr powietrza.
Tak wygląda po 22 tys.km:
http://img402.imageshack.us/img402/8587/filtrn.jpg

Udało mi się kupić oryginalny Yamahy w salonie za 109 PLN.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-15 19:56:05 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-01-18 18:15:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Ale tu u Was ruch :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-18 18:57:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-06-29 13:14:34
Posty: 196
Lokalizacja: Warszawa
Pewnie chłodnice trzeba odkręcić i jakoś da radę :wink: A filterek też można już wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-18 19:03:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Witam.
Zabierał się już ktoś za wymianę świec w FZ6?
Mam już nakulane ponad 20 tys.km na swoich świecach (w sumie żadnych objawów negatywnych nie mam i mógłbym na nich jeszcze jeździć) ale jako że nowe Denso już czekają od 2 lat w szafie to czemu nie zmienić.
Pytanie typu: czy czekają mnie jakieś niespodzianki ? :?
To że miejsca jest mało już wiem. Wyjąłem aku na zimę i z ciekawości sprawdziłem filtr powietrza.
Tak wygląda po 22 tys.km:
http://img402.imageshack.us/img402/8587/filtrn.jpg

Udało mi się kupić oryginalny Yamahy w salonie za 109 PLN.


Kolego a ten stary filtr to nie jest przypadkiem K&N bo na takiego wygląda, a one są wieczne, tylko myjesz , nasączasz olejkiem ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-19 00:04:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Nie, nie jest K&N. Jest "Yamahowski " :wink:
Ten co kupiłem jest identyczny (ot mają taki dziwny kolor - taki ala czerwony)
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-19 00:34:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
nesteti to zwykły filtr, tylko pieruńsko drogi... , za to ma starczyć na 40tkm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-19 00:38:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
100 PLN to nie taki aż drogi... zważywszy że za HifloFiltro wołają 80 PLN.
Wymiana chyba wg serwisówki co 20 tys.km. ?
Czy się mylę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-19 00:56:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Moja pomyłka, wymiana co 20tkm. Znalazłeś zamiennik? Jak wymieniałem w poprzednim FZ6S przy 40tkm, to znalazłem numer zamiennika, ale nikt nie potrafił mi go sprowadzić, więc kupiłem oryginał. Wydaje mi się, że Hiflo miał wtedy kosztować znacznie mniej niż oryginał. Przy takiej różnicy to nie ma co kombinować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-19 01:06:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Tak. Tak jak pisałem HifloFiltro HFA 4612. Na allegro wołają po 80 PLN. W serwisie też mi taką cenę zaproponował. Ale jako że jestem ich dobrym klientem oryginał sprzedali za 106 PLN (normalna cena to 136 PLN).
http://www.hiflofiltro.com/17.0.html?&L=0&sel_uid=1884

MiwMeiwa jeszcze chyba nie robi zamienników f. powietrza do FZ6. Bynajmniej nie widziałem w katalogu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-10 21:35:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-01-08 21:41:56
Posty: 51
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1150GS
Ponawiam pytanie z pierwszego wątku bo nie ma tu na nie odpowiedzi,wymieniał ktoś świece w FZ6? Widzę że według manuala robi się ro z boku i trzeba spuszczać płyn i zdejmować wąż z chłodnicy...ćwiczył ktoś patent od góry?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-11 18:39:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-02-24 10:02:40
Posty: 6
Lokalizacja: Roźwienica (k. Jarosławia)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
golden napisał(a):
Ponawiam pytanie z pierwszego wątku bo nie ma tu na nie odpowiedzi,wymieniał ktoś świece w FZ6? Widzę że według manuala robi się ro z boku i trzeba spuszczać płyn i zdejmować wąż z chłodnicy...ćwiczył ktoś patent od góry?


Witam.
Wymieniałem wczoraj.
Nie trzeba wcale spuszczać płynu z chłodnicy, w manualu jest mowa o odkręceniu śrub - jednej przytrzymującej wąż i jednej przytrzymującej od dołu radiator (dział 3-22) - odchylasz sobie trochę radiator i można się dostać do świeczek.
O ile dostęp do świeczki numer 1, 2 i 3 jest ok, to do 4 już mi się nie udało (tej od strony stopki), nie wyciągnąłem przewodu, za gruba dłoń, małe pole manewru.
Od góry jest łatwiejszy dostęp, tylko więcej zdejmowania: bak, osłona filtra, akumulator itd.
Zawsze możesz spróbować pierwszym sposobem, jak się nie uda - drugi.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-11 22:38:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-01-08 21:41:56
Posty: 51
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1150GS
piotrek999 napisał(a):
golden napisał(a):
Ponawiam pytanie z pierwszego wątku bo nie ma tu na nie odpowiedzi,wymieniał ktoś świece w FZ6? Widzę że według manuala robi się ro z boku i trzeba spuszczać płyn i zdejmować wąż z chłodnicy...ćwiczył ktoś patent od góry?


Witam.
Wymieniałem wczoraj.
Nie trzeba wcale spuszczać płynu z chłodnicy, w manualu jest mowa o odkręceniu śrub - jednej przytrzymującej wąż i jednej przytrzymującej od dołu radiator (dział 3-22) - odchylasz sobie trochę radiator i można się dostać do świeczek.
O ile dostęp do świeczki numer 1, 2 i 3 jest ok, to do 4 już mi się nie udało (tej od strony stopki), nie wyciągnąłem przewodu, za gruba dłoń, małe pole manewru.
Od góry jest łatwiejszy dostęp, tylko więcej zdejmowania: bak, osłona filtra, akumulator itd.
Zawsze możesz spróbować pierwszym sposobem, jak się nie uda - drugi.
Pozdrawiam.


Dzięki...Widocznie źle zrozumiałem rysunki :) A powiedz mi do świecy 3 dostawałeś się od prawej strony?Dokręcałeś dynamem czy ori kluczem z kompletu bo dynamo to ciężko chyba tam wsadzić...Dzisiaj wymieniałem olej i filtr powietrza i obejrzałem jak to wygląda od góry i powiem szczerze też nieciekawie...Trzeba by zwalać airbox (a śruby wciśnięte od dołu i jeszcze zasłania je listwa od wtrysków) podstawę akumulatora,cewki a i tak cylindry są mocno pochylone więc rewelacji nie będzie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-11 23:11:15 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-02-24 10:02:40
Posty: 6
Lokalizacja: Roźwienica (k. Jarosławia)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
Do 4 świeczki tylko z lewej strony, a dokręcałem oryginalnym kluczem, oczywiście nie przesadzałem z mocą.

Co do rozbrajania góry --> manual dział 3-9

1. odkręcasz airbox od obudowy aku
2. rozłączasz "Throttle body hose" - 2 i Air induction system hose - 3 - zapinki na ścisk
3. imbusem odkręcasz przynajmniej 2 objemki od spodu airboxa (ja nie miałem na tyle długiego by się dostać do środkowych, ale zewnętrzne poszły i wystarczyło)
4. wszystko delikatnie idzie do góry, możesz wtedy boxa odchylić do tyłu
5. odkręcasz pozostałe części obudowy aku, wyciągasz aku i rozłączasz kabelki od obudowy aku (manual dział 3-10)
6. podnosisz gumkę :o i teraz powinieneś mieć swobodny dostęp do wszystkich świeczek.

Chyba wszystko. Mechanikiem nie jestem, ale chyba wszystko dobrze opisałem, jakby co to mnie poprawcie.
Pozdro 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-12 01:05:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
No to teraz trochę się rozjaśniła sprawa :wink:
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 18:02:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-08-29 13:29:07
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 723477461
Obecne moto: Yamaha fz6 2004
Wymieniałem wczoraj z FZ 6 N powiem że poszło szybko i sprawnie. Dostałem się od strony chłodnicy. Nie musiałem nic rozpinać wystarczyło odkręcić 3 śrubki i chłodnica się trochę opuściła. Był manualny problem tylko do świeczki 1 ale że mam wiarę szczupła grabie do się udało.


Załączniki:
2013-05-15 18.41.04.jpg [578.07 KiB]
Pobrane 1656 razy
Komentarz: Nowa i stara.
2013-05-15 17.08.52.jpg [546 KiB]
Pobrane 1633 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org