Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-04-16 19:09:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Jakieś 15 tys. temu miałem wymieniany rozrząd i znowu nie podoba mi się praca silnika, zastanawiam się czy napinacz po prostu się nie zaciął. W sieci znalazłem taki opis, żeby wykręcić świece, wrzucić najniższy bieg (chodzi o 5?) i przepchnąć motocykl do tyłu kilka metrów. Ktoś ma jakieś doświadczenie, ewentualnie może wykręcić po prostu napinacz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-16 19:09:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-04-16 20:58:47 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
arthi napisał(a):
wrzucić najniższy bieg (chodzi o 5?)

Zwykle rusza się z najniższego biegu, jesteś gość jak dajesz radę z 5 :D.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-16 21:01:23 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Ok, to jedno już wyjaśnione :D , a jak ma się sprawa co do reszty?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-16 21:12:26 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Z wykręconymi świecami spokojnie da rade przepchać na biegu nawet 5 do tyłu bądź do przodu motocykl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-16 21:18:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Tylko w tym poście była też informacja, że może przeskoczyć rozrząd. Chciałbym opinie praktyków jeśli można, bo jak coś sp... to motocykl będę musiał chyba na lawecie do Polski wysyłać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-24 18:29:26 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Panowie nikt nic nie może doradzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-24 21:27:06 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Odkręć napinacz i zobacz czy działa jak należy, przepychanie motocykla do tyłu na biegu to zły pomysł, zwłaszcza jak nie wiadomo czy napinacz działa, jak nie trzyma jak należy to łańcuszek przeskoczy i dopiero będzie problem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-25 17:59:25 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Dobra, czyli po prostu wykręcić i sprawdzić, myślałem o przeróbce na śrubę...

Gdzieś tam na forum czytałem, żeby zdjąć górę i trytrytkami chwycić, ale to już chyba zbyt duża przezorność, przecież łańcuch opiera się na kółkach zębatych... wyciągając napinacz nic nie powinno przeskoczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-25 19:45:10 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
arthi napisał(a):
Gdzieś tam na forum czytałem, żeby zdjąć górę i trytrytkami chwycić,


Bzdety ktoś napisał :) Nie obracaj silnika to nic nie przeskoczy, przeróbka ''na śrubę'' to ostateczność bo ślizgacz łańcucha nie ma żadnej amortyzacji i na zdrowie to ani ślizgaczowi ani łańcuchowi nie wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-25 23:02:17 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
kamin napisał(a):
arthi napisał(a):
Gdzieś tam na forum czytałem, żeby zdjąć górę i trytrytkami chwycić,


Bzdety ktoś napisał :) Nie obracaj silnika to nic nie przeskoczy, przeróbka ''na śrubę'' to ostateczność bo ślizgacz łańcucha nie ma żadnej amortyzacji i na zdrowie to ani ślizgaczowi ani łańcuchowi nie wyjdzie.


Nie zgadzam się z tobą, łańcuch ma duże szanse przeskoczyć, jeśli krzywki rozrządu będą ustawione tak że będą naprężane przez szklanki zaworów to po zluzowaniu łańcucha mogą cieć się rozprężyć. Trochę mało fachowo napisane ale to są fakty sprawdzone empirycznie.

Powinieneś postępować zgodnie z serwisówką. Aby wykręcić napinacz trzeba odpowiednio ustawić rozrząd na znakach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-07 11:07:18 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
FZS ma jedną wielką zaletę, jest bezkolizyjny. Jak wymieniałem łańcuch u Siebie to dołem można było kręcić bez problemu.

Nie ma szans by nastąpił przeskok rozrządu jak tylko zdejmiesz napinacz. Nawet jak górny wałek/łańcuch będzie naprężony przez krzywki to zluzowanie napinacz spowoduje tylko delikatny ruch wałka. Przy ponownym wkręceniu napinacza łańcuch znowu się napnie i spowoduje powrócenie rozrządu na znaki.
Kręcenie na chama dolnym kołem przy zdjętym napinaczu może, ale nie musi, spowodować przesunięcie i rozjazd znaków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-07 13:24:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Dobra, dzięki za wszystkie odpowiedź. Zdecydowałem, że jednak tego nie ruszę, poczekam na przegląd.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-07 13:43:23 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Toperz napisał(a):
FZS ma jedną wielką zaletę, jest bezkolizyjny.


Krótkoskokowe 16V bezkolizyjne? Ryzykowna teza i raczej kosztowna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-07 19:59:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
jest kolizja na 100%


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-05-09 08:33:37 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
To nie wiem jak to jest że nie było na 100% dołem mogłem kręcić w kółko. Chyba że fart 1 na 100 i akurat tak się ustawiła góra...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org