Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-11-14 18:25:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Sprawdzę.. :D Oporność na kablach o których pisałem wyżej jest normalna czy jest problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-14 18:25:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-11-15 09:00:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Zmierz jeszcze raz V AC na fazach wyjściowych z alternatora.
Tylko nie między nimi a masą z akumulatora.
Podaj wynik na jałowym i przy 5 tys. obr.

Dodatkowo opór między uzwojeniami na zimnym i na rozgrzanym silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-15 11:03:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Wojtas, mierzyc na wypiętej kostce od alternatora?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-15 11:05:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-15 11:20:01 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Oki, sprawdzę dopiero jutro. Dam znać, dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-16 19:15:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Po 2 dniach spędzonych pod kołdrą i na podtrzymaniu przez Gripex Max przystąpiłem do pomiarów :D
Akumulator nowy Motobatt w pełni naładowany, pomiar robiony do masy z akumulatora. Co ciekawsze, ładowanie na kostce regulatora pokazuje ok 14.3V przy 5 tysiach... Do akumulatora czy też przekaźnika rozrusznika dochodzi max 13.4V.

Silnik zimny:
- Oporność na 3 fazach: 0.2 oma
- V AC alternatora, na 3 fazach to samo - od 10 do 11V,
Między fazami alternatora 16V

Silnik rozgrzany:
- oporność: 0.4 oma
- V AC alternatora wolne obroty: 11V, przy 5 tys 39-40V
między fazami na wolnych obrotach 16V a przy 5 tysiach zapomniałem zmierzyć :D

Samo ładowanie przy rozgrzanym silniku i światłach- wolne obroty 12.9 - 13V, przy 5 tysiącach 13.4V. Czyszczenie wszystkiego troszkę poprawiło sytuację. Rozbierałem nawet przełączniki.
Upływ prądu mierzyłem na różne sposoby, cały czas pokazuje 0, chyba padł mi amperomierz w mierniku..

Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-16 22:37:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Dla mnie do wymiany uzwojenie.
VAC przy wyższych obrotach powinien być na poziomie 80-100V
I opór cewek między fazami zbyt wysoki, jeśli nie pomyliłeś jednostek w co wątpię.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-16 22:47:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Tyle że na kostce od regulatora napięcie przy 5 tysiącach obrotów mam na poziomie 14.3V :shock: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-16 22:57:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Zmierz natężenie wpięte szeregowo...
Napięcie możesz mieć książkowe, o niczym to nie świadczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-20 14:06:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Siemanko :) Znalazłem chwilę na pomiary amperomierzem. Po wpięciu się w szereg przy wyłączonej stacyjce pokazuje 0A, gapiłem się chwilę czy napięcie skoczy, stabilne 0. Po przekręceniu stacyjki robi się między 2.5 - 2.6A.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-20 14:32:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
ForestRun napisał(a):
Siemanko :) Znalazłem chwilę na pomiary amperomierzem. Po wpięciu się w szereg przy wyłączonej stacyjce pokazuje 0A, gapiłem się chwilę czy napięcie skoczy, stabilne 0. Po przekręceniu stacyjki robi się między 2.5 - 2.6A.


Pomiar ma być przy akumulatorze w czasie pracy silnika, bez odbiorników, z włączonymi odbiornikami, na jałowych i przy 5 tys obr.

To co zmierzyłeś to pobór prądu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-20 15:56:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Moto niedługo idzie na regulacje więc i ładowanie zostanie sprawdzone, dziękuję Wam za 6 stron udręki ze mną :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-10-16 17:39:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-23 09:25:32
Posty: 54
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: S21
Obecne moto: FZS1000
Po czasie chcę tylko napisać że problemem była instalacja i chiński regiel :) Wywalone kostki na połączeniu ładowania, wszystko ładnie polutowane, dany normalny regiel oryginalny i wszystko śmiga jak ma śmigać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org