Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-05-27 21:31:45 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-05-27 21:25:46
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-N
Siema. Towarzystwo, muszę zmienić aku i grzebiąc pod bakiem zauważyłem że jeden z przewodów jest luźny, w sensie niepolaczony z niczym (a jest taka mozliwosc). Oswieccie mnie proszę w miarę bez hejtu co to i czy powinno być spięte. Drugi wężyk jest spięty.


Załączniki:
Komentarz: 1
IMG-20240527-WA0015.jpg [272.66 KiB]
Pobrane 128 razy
Komentarz: 2
IMG-20240527-WA0014.jpg [220.71 KiB]
Pobrane 129 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-27 21:31:45 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2024-05-28 06:32:13 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 308
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Te cienkie przewody gumowe podłączone do zbiornika to przelew i odpowietrzenie, nie należy ich do niczego podłączać i zaślepiać. Fabrycznie są wyprowadzone pod spodem motocykla w okolicy kolanka wydechu. Szary przewód z zaślepką to króciec do podłączenia wakuometru podczas synchronizacji przepustnic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-28 14:06:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-05-27 21:25:46
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-N
Czyli oba przewody powinny być odpięte? Ten jeden jest spięty i tak jeździłem już sezon...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-28 16:46:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 512
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
To jest odpowietrzenie baku i tak jak pawcio81 pisał, że oryginalnie są wyprowadzone z prawej strony motocykla obok kolanka wydechu. Te cienkie zaślepione mają być właśnie zaślepione.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-05-28 18:55:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Te rurki to odpływy, jak "rynny". Podnosząc bak podciagnęły Ci się nad silnik i latają luźno. Jak są prawidłowo ułożone to końcówki sterczą pod moto skierowane w dół przy podnóżku kierowcy. Jeśli przelejesz zbiornik to nadmiar wyleje się pod motocykl i ominie rozgrzane elementy które mogłyby spowodować zapłon oparów. Jeśli ich nie ma albo są źle ułożone to masz ryzyko oblania paliwem bebechy motocykla pod bakiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org