Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Hamulce https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=2713 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | sobol [ 2009-07-01 23:52:37 ] |
Tytuł: | Hamulce |
Coś osłabły mi hamulce myślałem ze sie zapowietrzyły ale odpowietrzyłem i jest dalej to samo klamka jest na 4 lvl'u i stasznie daleko łapie a wczesniej reagował na dotyk klamki na 2 lvl'u. Co jest grane ? :twisted: |
Autor: | Bartek [ 2009-07-02 01:04:17 ] |
Tytuł: | |
może przewody sparciały. |
Autor: | Nemmo [ 2009-07-02 08:40:32 ] |
Tytuł: | |
A klocki Ci sie nie skonczyly? :lol: |
Autor: | sobol [ 2009-07-02 09:33:34 ] |
Tytuł: | |
Własnie zaglądam do kolocków i dzis je wyjme i obejrze dokładnie ale wygląda na to że wykłądzina jeszcze jest :? nic nie piszczy nawet. Heble zrobiły sie takie z chwili na chwile :evil: EDIT: Już jest ok z mojej głupoty powstał cały problem |
Autor: | delta [ 2009-07-02 13:24:43 ] |
Tytuł: | |
I wszystko jasne :lol: |
Autor: | Ryny [ 2009-07-02 15:39:48 ] |
Tytuł: | |
No ale powiedz co to bylo :p |
Autor: | Robgie [ 2009-07-02 16:29:45 ] |
Tytuł: | |
pochwal się :D |
Autor: | Nemmo [ 2009-07-02 19:54:28 ] |
Tytuł: | |
Gadaj co odwaliles bo szydera musi byc :twisted: |
Autor: | thundercat_98 [ 2009-07-02 20:04:50 ] |
Tytuł: | |
a ja mam taki problem...wymieniłem klocki, wymieniłem płyn,odpowietrzyłem i wszystko gra i buczy, zaraz po wymianie klocki łapały przy lekkim muśnięciu klamki...teraz klamka wróciła do stanu przed wszystkimi tymi operacjami czyli aby zahamować muszę ją wcisnąć mniej niż do połowy. Dlaczego tak się dzieje? Przewody w oplocie, pompę odpowietrzałem przy wymianie płynu (odkręcałem śrubę od przewodów przy kierownicy i leciał sam płyn). Ktoś zna odpowieź na te czary mary? wycieków brak... |
Autor: | thundercat_98 [ 2009-07-07 16:53:57 ] |
Tytuł: | |
wiem że nie ma czarodziejów...ale chociaż jakieś sugestie z Waszej strony co może być tego przyczyną? bo ja nie mam pojęcia... |
Autor: | zacierek [ 2009-07-07 17:43:03 ] |
Tytuł: | |
skoro o tym mowa to u mnie jest taki problem..klocki sa nowe plyn tez a hamulce czasem piszcza nie zawsze ale czasem sie zdarza, szczegolnie przy wolnej jezdzie.. co to moze byc? |
Autor: | Nemmo [ 2009-07-07 18:02:49 ] |
Tytuł: | |
thundercat_98 napisał(a): iem że nie ma czarodziejów...ale chociaż jakieś sugestie z Waszej strony co może być tego przyczyną? bo ja nie mam pojęcia...
Dzisiaj zauwazylem u siebie ten sam problem. Tzn klocki na prawym zacisku sie koncza a na lewym jeszcze moze nawet polowa okladziny. Moze to z faktu, ze wezyk do prawego zacisku jest blizej pompy? |
Autor: | slepy [ 2009-07-07 18:13:19 ] |
Tytuł: | |
wg mnie odległość zacisków od pompy nie ma takiego znaczenia żeby różnica w zużyciu okładziny dochodziła az do polowy, moze tłoczki na lewym zacisku masz "zapieczone" i w większości pracował tylko prawy zacisk co doprowadziło do szybszego zużycia klocków |
Autor: | Nemmo [ 2009-07-07 19:02:04 ] |
Tytuł: | |
Tez juz nad tym myslalem.... ale to by oznaczalo, ze w zeszlym sezonie podczas wymiany klockow w ASO spieprzyli... bo zlecilem i zaplacilem za czyszczenie zaciskow :/ |
Autor: | lewy [ 2009-07-26 22:33:10 ] |
Tytuł: | |
ja z kolei z pytaniem technicznym. Skończyły mi sie klocki z tyłu. zakupiłem nówki EBC. zdemontowałem stare, ale nie zauważyłem jak były zainstalowane te blaszki, które się znajdują pomiędzy tłoczkiem a klockiem. teraz mam stukanie z okolicy zacisków. dość głośne. czy to, że może założyłem na odwrót te blaszki (a da się) jest powodem stukania? czy może luz spowodowany zapieczeniem tłoczka robi takie stuki. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |