Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-04-15 18:11:32 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Witam,

Znajomy ma kłopot z mocowaniem jednego podnóżka w FZ6 2006. Coś tam ma naderwane w mocowaniu i nie obejdzie się bez spawania aluminium.

Powiedzcie, jak należy przygotować motocykl do spawania. Co odłączyć? Na co zwrócić uwagę?
Czy takie spawanie w ogóle ma sens?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-15 18:11:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-04-15 22:04:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Jeśli kolega chce spawać ramę w FZ6 to marne szanse. Rama jest odlewana ciśnieniowo, a sam stop ma dużo dodatków, to nie jest czyste aluminium. Spawacz nie jest w stanie odtworzyć struktury odlewu ciśniniowego. Wiem, bo próbowałem spawać w tej ramie górne mocowania tylnego stelaża i spaw póścił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-28 14:45:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-02-28 14:39:45
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Odświeżę temat, gdyż mam ten sam problem. Mocowanie jest na dwie śruby dolne jest pęknięte a góra trzyma. Jest jakiś sposób na naprawienie tego ? Podnóżek lata jak szalony ale jeszcze się trzyma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-07 14:48:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-12-17 22:42:47
Posty: 20
Lokalizacja: W-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-max 1200
w takich sprawach polecam firmę TECROL możecie śmiało dzwonić udzielą wszelkich info. na temat spawania tych ram.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-14 18:53:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-23 23:18:15
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: gsx1300r
Wszystko da się zrobić. Nigdy nie ma czystego aluminium - zawsze jest to stop. najważniejsze to nie spawać w obecności tlenu. Ogólnie żadna filozofia, ale jeśli miałbyś robić to pierwszy raz to oddaj do profesjonalisty - oprócz spawania musisz podszlifować krawędzie itp. poza tym jeśli chodzi o bezpieczeństwo - na tym się nie oszczędza i lepiej czasami wydać trzykrotnie więcej na używany element. Poza tym spaw nigdy nie będzie wyglądał jak oryginał - dobrze zrobiony wygląda jak rząd monet położonych jedna na drugiej. pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 13:49:39 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Tu są przykłady paru realizacji:

http://motogarage.com.pl/realizacje/yamaha-fz1.html
http://motogarage.com.pl/realizacje/yamaha-fz1-2.html

http://motogarage.com.pl/realizacje/yamaha-fz6.html
http://motogarage.com.pl/realizacje/yamha-fz6.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 21:21:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Żuku napisał(a):



Heh ale czary mary :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org