Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-12-24 12:00:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-14 19:55:24
Posty: 16
Lokalizacja: Kalisz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Witam wszystkich!
Mam Faziego z 02roku , chciałbym zrobić regulacje zaworów. Tak na wszelki wypadek, przed sezonem. Szukałem w tematach podobnego , ale nie znalazłem. Koszty regulacji są dla mnie za duże, by oddawać do serwisu. Moje pytanie jest czy cała operacja jest trudna? Serwisówki w wersji Polskiej nie znajde? Mam mechanika samochodowego, chciałem spytac czy da rade mi to zrobić? Byłby ktoś chetny mi opisać cały ten proces? czy po tej operacji MUSZE regulować gaźniki? czy regulacje zaworów robi sie na zimnym czy ciepłym silniku? Z góry dzieki za każdego posta na temat :) Jestem ciekaw jak dużo rozbierania jest i ile czasu to zajmuje. pozdrowienia!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 12:00:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-12-24 12:48:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
ile moto ma przejechane ? bo zaworki co 40kkm
zawory na zimno , roboty sporo, gaznikow nie trzeba.
poszukaj na forum jest watek o manualach...
wesolych swiat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 20:50:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-14 19:55:24
Posty: 16
Lokalizacja: Kalisz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
motor ma ponad 30, ale czy wierzyc przebiegowi? nigdy nie wiadomo nie zaszkodzi zrobic.
zawory są na śrubach? nie zmienia sie płytek jak w innych motocyklach??
mozesz podeslac opis PL?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-24 23:12:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
1.Zawory na płytkach
2. Serwisówka w polskiej wersji nie istnieje
3. pamiętaj o momencie dokręcenia mostków trzymających wałki
4. luzy na zimnym silniku
5. znak masz jak zrzucisz dekiel alternatora, 1 cylinder w GMP, znaki na głowicy muszą się zgrać i dopiero wtedy zrzucasz wałki po wcześniejszych pomiarach. W książce napisane jak krowie na granicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-28 16:44:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-11-27 00:42:06
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice/Wiedeń
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Ja przed Świętami sprawdzałem luzy zaworowe, mam FZS600 też z 2002 roku przebieg niecałe 80kkm.
Rzobierania jest troche, ja wyciągnałem też gaźniki żeby mieć dojście do napinacza łańcuszka.
Luzy zaworowe po stronie wydechowej wynosiły 0,24-0,25mm, natomiast ssące 4 zawory były na dolnej granicy 0,11mm, po regulacji luz wynosi 0,15mm.
Dobrze pomierz luzy.

Powodzenia jak coś to pytaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-12-28 19:40:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
natomiast ssące 4 zawory były na dolnej granicy 0,11mm


ciekawe kto wcześniej tam zaglądał, bo nigdy się nie spotkałem w FZS-ie żeby luz się kasował. Ja zawsze wyrzucam gaźniki i cały układ chłodzenia rozpinam i mamy miejsca wystarczająco.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org