Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-05-21 20:48:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-02 11:03:05
Posty: 16
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer S2 2009r.
Witajcie,

wiem, że było już milion postów na ten temat, ale żadna wskazówka na poniższy problem nie pomogła więc pozwalam sobie przedstawić w pełni to z czym borykam się w moim FZSie

Może zacznę od tego co wymieniłem:

-kolcki
-przewody w stalowym oplocie,
-pompka hamulcowa

a problem to wciąż miękka klamka, nie jest ona przesadnie miękka, tzn. trzeba użyć siły do jej wciśnięcia jednak nie stawia ona takiego oporu, który uniemożliwiałby dociągnięcie jej do kierownicy. Przykładowo u kumpla w Bandit-cie prędzej złamię klamkę niż ją dociągnę do kiery.

Odpowietrzałem wg. powszechnie znanych sposobów, tzn. wężyk na odpowietrznik zacisku, klucz 8mm i początkowo przepuściłem cały płyn na nowy, żeby zredukować ilość powietrza następnie 4-5 podpompowań - trzymam klamkę, otwieram odpowietrznik, wylatuje co ma wylecieć zakręcam odpowietrznik i znowu to samo... efekt - niewielki.

Pomocy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-21 20:48:04 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-05-21 23:18:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-04-02 23:33:03
Posty: 98
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
U mnie też można dociągnąć rączkę do kiery (przy ustawieniu regulacji na 3, przy skrajnym rozstawie już nie można), co nie znaczy że to problem, przy ostrym hamowaniu klamka i tak pozostaje nie dociśnięta.
Jeżeli u Cibie jest podobnie to nie ma się czym martwić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 02:39:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-05-22 22:08:39
Posty: 121
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 SP
a czy to nie jest problem z oringami na pompie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 19:35:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Jeżeli mimo prawidłowego odpowietrzenia układu hamulcowego klamka hamulca nadal jest miękka to znaczy, że należy wymienić uszczelkę w pompie. Wymienia się od razu cały zestaw czyli: uszczelki, tłoczek i sprężynę. Na 100% powinno pomóc. Zanim jednak zabierzesz się za taką poważniejszą robotę sprawdź, czy nie pomoże odpowietrzenie samej pompy.
Aby odpowietrzyć pompę należy postępować tak samo, jak w przypadku odpowietrzania zacisków z tą różnicą, że po kilku pompowaniach przytrzymujemy wciśniętą klamką i na sekundę popuszczamy śrubę dokręcającą przewód hamulcowy przy pompie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 19:42:20 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
miekka klamka okey a jak z siła hamowania???

jak przepuszcza pompa to po naciśnieciu i trzymaniu klamki po chwili mozna dosciahnac klamke bliżej kiery

u mnie w fzs600 jak regulacja ustawiona na 3 tez dociagam klamke do kiery ale siła juz jest taka ze dawno by mnie wystrzeliło z moto jak bym tak przyciagnoł w trakcie jazdy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 21:15:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-05-22 22:08:39
Posty: 121
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 SP
Bigos

nie wiesz ile kosztuje taki zestaw?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 22:32:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-02 11:03:05
Posty: 16
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer S2 2009r.
scOti napisał(a):
Bigos

nie wiesz ile kosztuje taki zestaw?



W larssonie zapłaciłem chyba 72,50zl - wymiana prosta jak budowa cepa, najdłużej zeszło przy ściąganiu takiego półpierścienia (w serwisówce zaznaczone jest nawet żeby wymienić go na nowy - jest w zestawie) specjalne szczypce zdecydowanie skróciły mękę :wink:

Padło pytanie o klamkę podczas hamowania - nie dociągam jej do kiery, przypuszczalnie jak chciałbym to zrobić poleciałbym do przodu :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-22 23:03:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-05-22 22:08:39
Posty: 121
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 SP
Dzięki ararek.
Jak teraz po wymianie? Dużo lepiej?

p.s. masz numer tego zestawu w larssonie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-26 00:59:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Cena zestawu naprawczego to przeważnie około 90 zł.
http://cgi.ebay.co.uk/FZS-600-FAZER-BRA ... 2a0f6260d2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org