Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-15 19:55:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-15 19:42:58
Posty: 3
Lokalizacja: LIVERPOOL
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
Czesc. Dopiero zakupilem Fazera i jeszcze malo wiem o mechanice. Ale cieknie mi z pod skrzyni biegów. szeczególnie mocno jak motor stoi na bocznej podpórce. boje sie jezdzic zeby nie schrzaniic skrzyni totalni z drógiej strony nie mam teraz kasy na mechanika. czy mozna jakos dolac olej do szkrzyni biegów, jesli tak to gdzie jest wlew :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-15 19:55:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-06-15 20:10:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-05-04 05:25:15
Posty: 92
Lokalizacja: Miłocin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693142599
Obecne moto: na razie nic
Skrzynia,sprzęgło,silnik-jeden olej. Czyli dolewasz normalnie silnikowego jeśli Ci brakuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-16 20:44:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Sprawdź, czy nie masz przypadkiem zainstalowanego Scottoilera (automat smarujący łańcuch napędowy). Jeśli zbiorniczek oleju w takim aparacie będzie uszkodzony to nastąpi wyciek oleju smarującego podczas postoju. Często końcówkę smarownicy łańcucha montuje się pod osłoną zębatki zdawczej i olej cieknie wtedy w okolicach skrzyni biegów po stopce bocznej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-16 22:43:32 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Bigos napisał(a):
Często końcówkę smarownicy łańcucha montuje się pod osłoną zębatki zdawczej

największa głupota jaka można zrobić ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-17 01:52:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Nie wiem czy zaraz jest to głupota. Ja akurat tak sobie to zamontowałem i plusem tego rozwiązania jest to, że tej końcówki po prostu nie widać i żaden brudny wężyk nie jest przyczepiony opaską do wahacza. Dodatkowo w takim układzie olej kapie bezpośrednio na łańcuch i zębatkę zdawczą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-17 02:17:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Bigos napisał(a):
Nie wiem czy zaraz jest to głupota. Ja akurat tak sobie to zamontowałem i plusem tego rozwiązania jest to, że tej końcówki po prostu nie widać i żaden brudny wężyk nie jest przyczepiony opaską do wahacza. Dodatkowo w takim układzie olej kapie bezpośrednio na łańcuch i zębatkę zdawczą.


A minusem jest to, że jezeli kapie prosto na łańcuch to rozchlapuje się wszędzie a łańcuch dalej suchy ;)
Widzisz, mi w oliwiarce nic nie kapie bo olej jest na tylną zębatkę podawany (nie prosto na łańcuch ....).
a po drugie w scottoilerze, na postoju nic nie kapie bo to działa na podciśnienie.


ps.(jak ktoś nie wie co ma być smarowane, to montuje byle gdzie. Na jakimś tam forum, kiedyś ktoś chciał wcisnąć ten patent .... niestety, jego teoria nie przeszła ...)

endofftopic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-18 18:37:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
No to bardzo dziwne, bo u mnie łańcuch jest naoliwiony także tym sposobem i to w obu moich motocyklach, a jedyne co mam zachlapane to osłona łańcucha, tylna felga i nieco błotnik tylnego koła.
Na postoju również może kapać z dwóch powodów: zbiorniczek oleju jest nieszczelny lub jest to układ półautomatyczny, w którym należy na postoju zakręcić dopływ oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org