Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-11-08 19:59:49 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-11-08 17:54:18
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1-n
Witam.
Na YT znalazłem filmik "FZ1 Video Tutorials - PC3, Airbox Mod and AIS Blocking" w którym jest pokazany mod airboxa polegający na wycięciu większego otworu pod filtrem. Do swojej fz1 chcę założyć filtr k&n (stary filtr do wymiany) i zastanawiałem się nad takim modem airboxa tylko nie wiem czy to ma sens i jakie będą ew. tego skutki? Dodam tylko,że mam seryjny wydech. Proszę o opinię, może ktoś to robił i doradzi.
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-08 19:59:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-11-10 12:49:19 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Proponuję nie poprawiaj fabryki jeśli nie masz o tym pojęcia.(chyba że masz ;-)) Gdybyś wykonał moda od a do z wdł filmu, pewnie jakąś różnicę byś odczuł, ale zabawa w wycinanie airbox-a ...szkoda Twojego czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-10 19:47:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-09-10 20:19:04
Posty: 39
Lokalizacja: Jordanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 Fazer
Takie przeróbki nie mają większego sensu jeśli nie podejdziesz do sprawy kompleksowo tzn oprócz przerobienia airboxa i założenia filtra K&N należało by wymienić tłumik i założyć power commandera. Wymiana samego filtra czasami może spowodować jedynie większe zużycie paliwa, a moc może być nawet mniejsza niż w fabrycznym egzemplarzu ponieważ ECU nie przystosuje się do zmienionych warunków pracy ... Tak więc pierwsze power commander, a potem cała reszta, taka jest moja rada.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-11 15:08:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-11-08 17:54:18
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1-n
Witam.
Przerobiłem airboxa, założyłem K&N, wyciąłem katalizator który znajdował się w wydechu.
Odczucia:
1. Spalanie w ruchu mieszanym ok 6,5l / 100km
2. Fajniejszy dźwięk podczas przyspieszania dochodzący z airboxa
3. Silnik troszkę równiej pracuje
4. Przyspieszenie w całej skali obrotów nie zmieniło się.
5. Myślałem,że będzie bardziej strzelał z wydechu, ale jest tak jak było.

Takie są moje odczucia po teście, czy ma więcej,czy mniej KM tego nie odczułem ani w jedną,ani w drugą stronę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org