Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-11-13 17:35:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
witam..jestem wlascicielem FZS 600 98`.. moto pasuje mi pod kazdym wzgledem ale brakuje mi troche momentu obrotowego.zastanawiam sie nad zmiana tylnej zebatki przez co moglbym podniesc nieco moment. zastanawiam sie tylko :
- na ile zebow zmienic?
-co z dlugoscia lancucha?
- jaki to ma wplyw na zywotnosc silnika ,sprzegla,i calego zestawu napedowego.?
-gdzie kupic zebatki do Fzs 600 o wiekszej ilosci zebow??

Prosze Was o rady..z gory dziekuje :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-13 17:35:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-11-13 18:53:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
dodam tylko ze aktualnie mam 48 zebow z tylu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-14 16:08:04 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
http://motocykl.org/viewtopic.php?f=21& ... ka#p111940

cos juz takiego było...albo podobnego;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-14 21:00:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-02-02 13:30:43
Posty: 39
Płeć: Mężczyzna
dzieki za podpowiedz ale czytalem ten watek i nie dokonca odpowiada na moje pytania...:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-15 17:30:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-24 12:00:46
Posty: 16
Lokalizacja: Głogów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
-to zależy o ile chcesz mieć więcej mocy, mógłbyś dodać w jakim stanie masz napęd bo jeśli masz jeszcze dużo naciągu to lepiej zmniejszyć przednią zębatke(jest tańsza) a jeśli masz już bliżej końca naciągu to lepiej zmieniać tylną bo łańcuch wtedy bardziej się naciągnie. Cały ten zabieg nie ma za bardzo wpływu na żywotność silnika sprzęgło i napęd. To Zależy bardziej od twojego stylu jazdy
Masz zamiar wymieniać cały napęd czy tylko jedną zębatke ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-13 21:00:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-24 15:43:13
Posty: 44
Płeć: Mężczyzna
Tak na "chłopski rozum" analogicznie jak w rowerze:
Zmniejszysz zębatkę z tyłu-spalanie spadnie bo i obroty silnika będą mniejsze przy tej samej prędkości na trasie, ale moto ciężej się rozpędzić. To tak jak na rowerze z przerzutkami jak na najmniejszą zębatkę z tyłu przełączysz to ciężko ruszyć ale później wałkujesz powoli żeby utrzymać prędkość. V-max większa.
Zwiększysz zębatkę: V-max mniejsz, moto żwawiej startuje, idzie na koło itp, ale szybciej musisz wachlowac biegami, spalanie może być większe w trasie, ale hmmm teoretycznie lżej się rozpędzić więc w mieście ma łatwiej, również napęd podzespoły powinny mniej dostawać w dupe, ale w praktyce jak ktoś chcę więcej mocy na startach to raczej żyłuje maszynę.
Przy zmianie o 1 ząbka różnica może być faktycznie mała, a w głowie przekonanie że się coś zmieniło zatem musi być lepiej :)
Zaznaczam że ja zawsze na orginalnych rozmiarach śmigałem a to co pisze to mi się przypomina z innego forum, zatem mogę się mylić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-14 10:50:48 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Yama świetne porównanie, podpisuję się pod tym w zupełności.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org