Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-03-28 12:47:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-09-09 01:50:15
Posty: 56
niestety ciężko pracuje. wsrzyknąłem troszkę oleju przy klamcę w pancerz, ale niewiele to polepszyło. da rade zmieniac biegi dwoma palcami, ale przyznam sie szczerze, ze w porównaniu do gsr/gsxr/r1 rn09 pracuje naprawde ciężko. ten typ tak ma czy to wina linki?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-28 12:47:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-03-28 13:21:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Porównywałeś z motocyklami które mają hydrauliczne sprzęgło (poza GSR-em) i dlatego czułeś różnicę. Sprzęgło w FZ1 działa dość ciężko. Sprawdź jeszcze mocowanie klamki czy śruba nie jest zbyt mocno dokręcona albo poluźnij przy silniku linkę i sprawdź czy porusza się swobodnie bez oporów w pancerzu.


lopek napisał(a):
niestety ciężko pracuje. wsrzyknąłem troszkę oleju przy klamcę w pancerz, ale niewiele to polepszyło. da rade zmieniac biegi dwoma palcami, ale przyznam sie szczerze, ze w porównaniu do gsr/gsxr/r1 rn09 pracuje naprawde ciężko. ten typ tak ma czy to wina linki?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-28 14:06:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-09-09 01:50:15
Posty: 56
gsxr k6 oraz rn09 nie maja hydraulicznego sprzęgła. wezmę pod uwagę twoje rady. dzieki ps nowlasnie dziala zbyt cięzko


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org