Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-04-02 14:11:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
witam,
w tym sezonie po wymianie oleju, filtra oleju, filtra powietrza, czyszczeniu gaźników i wymianie króćców, mam problem z brakiem mocy powyżej 150km/h.
następuje blokada i więcej nie pojedzie, nawet przy redukcji do 5.

do tej prędkości rozpędza się bardzo dobrze, pali od strzała, obroty też są ok.
w gaźniku 1 śrubka w komorze pływakowej była wykręcona, membrany i wszystko inne jak nowe.
świece wymienione 4000km temu z filtrem paliwa.

paliwo jeszcze z poprzedniego sezonu, na baku przy demontażu zrobiła się jakby "łuska" z paliwa, które wyciekło, czy tak powinno być?

aku teraz kręci, ale w zimie miałem problem, żeby zakręcił.

czy ktoś może podać jakieś wskazówki od czego zacząć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-02 14:11:59 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-04-04 12:40:01 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
nikt nie poradzi?

dzisiaj sprawdzę świece.
Czy możliwe, że to wina aku albo filtra paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-04 14:47:31 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Odcina Ci zapłon?
Obroty idą do czerwonego pola przy tej prędkości?
Masz normalny zestaw napędowy?
Prosimy o więcej szczegółów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-05 01:22:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
wchodzi do 8k obrotów i blokuje się. napęd normalny, na luzie chodzi na całym zakresie obrotów.

dziwne, bo blokuje się dopiero na wyższych biegach, na początku wszystko jest ok. Trochę faluje i jest mułowaty na zimnym poniżej 3k obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-11 09:12:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-02 14:26:50
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
Ja mialem bardzo podobnie w swoim. Wymienilem krocce bo mialem popekane w sumie troche pomoglo ale i tak mam moment kiedy fazer traci moc mniej wiecej w polowie ruchu manetki. dopiero jak sie ja dokreci do oporu to wraca mu moc. Zastanawiam sie nad przyczyna i nie moge niczego wymyslec


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-11 14:31:48 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
po kontroli moto stwierdziłem, że kolektory nierówno się nagrzewają, 1 powoli się nagrzewa, ale po przejechaniu 2km już jest gorący, więc raczej pali na wszystkie gary.

Teraz znowu wyciągam gaźniki i będę je regulować jeszcze raz, żeby mieć 100% pewności. TPS ustawiłem sobie, bo miałem na 3k poprzednio. Teraz jest poprawa, ale na wysokich obrotach dziwnie jest, jakby sprzęgło się ślizgało - takie mam odczucie, ale to na pewno nie jest sprzęgło.

Sprawdzę jeszcze świece i w sumie tyle na tą chwilę.

Czy ktoś wie gdzie na Śląsku można zrobić synchro i zawory w dobrej cenie?
w K-ce podali mi 380zł za to.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 19:29:13 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
po naprawie wydechu, regulacji gaźnika, podmianie aku i resecie tps mam dziwny objaw.

jak odkręcam na full, to mogę dojść do 8k obrotów i moto się zacina, na każdym biegu. Wystarczy, że puszczę gaz na 3/4 i moto idzie normalnie do ok. 12k i ma normalną moc. czego to jest wina?
ktoś podpowie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-18 20:31:16 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-09-12 22:34:48
Posty: 12
Lokalizacja: opolskie, Chudoba k. olesna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
kolektory są ze sobą połączone dlatego nawet jak ci nie chodzi 1 gar to on i tak się nagrzeje wolniej ale się nagrzeje po prostu ten obok niego oddaje mu ciepło a po przejechaniu 2 km to bedzie gorący jak pozostałe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-19 01:58:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
wheelie napisał(a):
kolektory są ze sobą połączone dlatego nawet jak ci nie chodzi 1 gar to on i tak się nagrzeje wolniej ale się nagrzeje po prostu ten obok niego oddaje mu ciepło a po przejechaniu 2 km to bedzie gorący jak pozostałe.

tylko jest różnica, jeśli nie chodzi na 1 gar, a w moim fzs jest moc.
Zauważyłem, że może to mieć coś wspólnego z linkami gazu, czy aż tak bardzo można je wyregulować?
Na 3/4 manetki idzie jak burza, na full zacina się, więc stawiam na złą regulację gazu - za bardzo się otwierają talerze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-19 07:49:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-02 14:26:50
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
Czy jezeli TPS mam 10tys przy ustawianiu moze powodowac to ze w pewnym zakresie obrotow mam spadek mocy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-19 10:38:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
Czy jezeli TPS mam 10tys przy ustawianiu moze powodowac to ze w pewnym zakresie obrotow mam spadek mocy ?

ma być na 5 tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-19 11:00:30 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-02 14:26:50
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
To wiem :) ale pytanie bylo czy zle ustawienie moze powodowac dziure w mocy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-19 22:02:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-06-22 23:09:29
Posty: 64
Lokalizacja: Silesia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
misssza napisał(a):
To wiem :) ale pytanie bylo czy zle ustawienie moze powodowac dziure w mocy ?


miałem przez chwilę ustawione na 3k i była duża różnica, więc podejrzewam, że to ma wpływ.

Wystarczy sprawdzić, bo regulacja zajmuje 20 sekund

PS
to jak to w końcu jest z linkami gazu - trzeba regulować , czy, to nie jest zależne? mam ok 1-2cm luzu, zanim gaz zaczyna łapać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-19 22:28:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-02 14:26:50
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs 600
Ok ustawilem na 5 i jest git :) Pomoglo :) a co do linek w serwisowce jest napisane ze ma byc taki luz na manetce :) czyli git ja mam jakis cm luzu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-20 21:20:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-30 14:36:01
Posty: 92
Lokalizacja: Drogomyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Dziś testowałem ile mój fzs poleci i zauważyłem coś takiego: jadąc ok. 160 na 6-stym biegu gdy odkręciłem energiczniej manetkę to jakby była dziura w gazie, przez moment nie ciągnął ale za chwilę dostał kopa i normalnie poszedł do 230km/h... nie sprawdzałem czy więcej poleci, odpuściłem. Tylko zastanawia mnie ta dziura, kilka razy to sprawdzałem i było to samo. Jeżdżąc na co dzień tego nie zauważyłem, gdy latałem do max 150 to wszystko było ok. Na 1,2 do odciny idzie normalnie, wyżej nie sprawdzałem czy do odciny pójdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org