Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1942 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 130  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-07-31 13:26:14 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2015-06-02 19:31:51
Posty: 92
Lokalizacja: Podbeskidzie
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Fz6N
Skleroza. Przecie przod mi lekko zjechal na laczeniu starego asfaltu z łata


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-07-31 13:26:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-07-31 22:04:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-10-30 00:26:13
Posty: 31
Lokalizacja: krk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
Wyczuć łatwo, przewidzieć po oznakach, kiedy dojdzie do poślizgu, zwłaszcza przodu... hehe

Sytuacja z dzisiaj: krk, ciepło, ale nie upał, sucho, opony rozgrzane, wjeżdżam ślimakiem z brożka na dwupasmówkę - turowicza, wszystko z zasadami sztuki;
obrany tor przejazdu stabilnie utrzymywany, od początku zakrętu płynnie dodaję gazu, moto precyzyjnie jedzie w złożeniu... nagle fik!

Przód mi uciekł! Nie mam pojęcia, mała plamka oleju, wyślizgany kawałek asfaltu, diabli wiedzą.
Całe szczęście, że przód w końcu złapał, bo lowside skończyłby się ślizgiem pomiędzy pędzącymi puszkami.

Jechałem szybko, ale nie krawędziowo i to kolejny uślizg na kolejnym ślimaku w krk (na dwóch poprzednich ślizgał się tył, ale raz był mega upał, a raz jakieś badziewie
na asfalcie. Także moja porada jest taka: w krk na ślimakach warto zwolnić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-04 01:52:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-19 22:40:18
Posty: 142
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 2008
To ja w sumie też podsumuję opony które miałem. Styl jazdy - dynamiczny, lubię mocno moto położyć w zakrętach. DOT opon - żadna nie miała więcej niż 3 lata od wyprodukowania.

Dunlop Roadsmart (1) z przodu (z 5kkm miałem - była jak kupiłem fazera) - niefajna opona, nieprzewidywalna - była w stanie puścić bez ostrzeżenia, przyczepność słaba a schodziła szybko. A w zimie to już w ogóle słabo. Ogólnie nie polecam. Z tyłu miałem Roadsmart 2 - nie było jak ztestować przez tego Roadsmarta z przodu. Na przód poszła Bridgestone BT-023 - w końcu można było pojeździć :) Więc Roadsmart 2 z tyłu - całkiem ok opona, na przyczepność w zakrętach nie można w sumie narzekać, bardzo dobrze wyczuwalne kiedy zaczyna puszczać - uślizgów tyłu miałem dużo ale już daleko po zamknięciu tylnej opony więc nie ma co narzekać na jej przyczepność. BT-023 z przodu bardzo pozytywnie. Z tyłu też założyłem BT-023 - trzyma lepiej od Roadsmarta 2 ale gorzej się czuje kiedy zaczyna puszczać. Więc ogólnie polecam BT-023 i chyba kolejny komplet też taki założę bo bardziej sportowe opony raczej nie mają w Fazerze sensu jeżeli się po jakimś szybkim torze nie lata bo i tak możliwości opon są większe niż moto...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-13 19:00:32 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
Jeździ ktoś na metzelerach z8? Muszę zmienić opony a z michelin pilot road 4 się wyleczyłem.

Może jakieś dunlop?

Szukam opony sportowo turystycznej.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-13 19:21:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Dawid125 napisał(a):
z michelin pilot road 4 się wyleczyłem.

Co sie stalo? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-16 10:42:14 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Znajomy ma Metki Z8 w erłanie i bardzo sobie chwali. Mówił że moto lepiej się zachowuje od pilot power 2ct które miał założone wcześniej. Lepiej mu się lata po zakrętach i jakoś lepiej czuje moto na Z8. Opony zakładał nówki na przód i na tył.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-17 12:24:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-15 10:13:55
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSF 1250
Dawid125 napisał(a):
Jeździ ktoś na metzelerach z8? Muszę zmienić opony a z michelin pilot road 4 się wyleczyłem.

Może jakieś dunlop?

Szukam opony sportowo turystycznej.

Pozdro


Panocek napisał(a):
Cóż. Mam Metzelery Z8, działają, nawet wyglądają, trzymają się asfaltu jak głupie. Mokrego i suchego

Jedynie nie mam zbytnio gdzie poćwiczyć zamykanie jej :P


Z moim dość leniwym stylem jazdy Z8ki trzymają się cały czas, nie wiem jak sprawdzą się przy (bardzo) dużych prędkościach czy na torze, ale by przepychać się przez miasto i wypady poza to są akurat. Choć nie lubią luźnego żwiru, ale na to to bez kostki chyba nie da rady.

blue7 napisał(a):
Dawid125 napisał(a):
z michelin pilot road 4 się wyleczyłem.

Co sie stalo? :)

Kolega założył je do R6. W jego opinii do turystyki/leniwej jazdy są dobre, ale przy wyższych prędkościach ma problemy z stabilnością/przyczepnością w jego odczuciu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-17 19:04:39 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
blue7 napisał(a):
Dawid125 napisał(a):
z michelin pilot road 4 się wyleczyłem.

Co sie stalo? :)


Spodziewałem się czegoś lepszego, strasznie szybko je w tym roku zjadło. Ciśnienie dość często sprawdzałem a opony na początku się dość mocno wyząbkowały, teraz pod koniec to już były schody. Jazda po mieści i skrzyżowania za każdym razem uślizg dupy (wydaje mi się że to przez te schody). Może PR4 GT byłyby lepsze.

Zamowiłem dzisiaj Z8, trzeba dać szansę innej marce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-17 20:02:12 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Dawid125 raczej w Twoim przypadku wersja GT niewiele by pomogla bo roznice pomiedzy wersjami sprowadzaja sie do czegos innego. Nie jezdzilem FZ1 zeby wiedziec jak tam sprawuje sie ta opona w tym motocyklu, miejmy nadzieje ze Z8 beda dla Ciebie lepszym wyborem ;)

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-20 20:20:16 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
I dupa Z8 przyszły ale ich nie odebrałem (przysłali mi z 2013 roku). Będę zamawiać jeszcze raz i tutaj moje pytanie. Czym różni się opona z napisem M, Q lub hmm H.
Chodzi mi o metzeler Z8, są to jakieś rodzaje mieszanki?

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-20 23:06:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-19 22:40:18
Posty: 142
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 2008
Dawid125 napisał(a):
Czym różni się opona z napisem M, Q lub hmm H.
Chodzi mi o metzeler Z8, są to jakieś rodzaje mieszanki?

hmmm bo tego typu info na pewno nie będzie na stronie producenta... :roll:
http://www.metzeler.com/site/com/produc ... eract.html
Cytuj:
Front E 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL. Different tyre profile developed for enhanced handling. Honda Integra NC700,
NC700S, NC700X
Front M 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL. Different Compound for improved wet grip. All brands, all models
Rear C 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL. 2 plies Rayon for improved stability. Yamaha FJR 1300; BMW R1200R/RT
Rear M 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL. Dual Compound. All brands, all models
Rear O 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL. Dual Compound, 2 Plies carcass. See tyre finder for suggested motorcycles
Rear M 190/50 ZR 17 M/C (73W) TL. Dual Compound. All brands, all models
Rear O 190/50 ZR 17 M/C (73W) TL. Dual Compound, 2 Plies carcass. See tyre finder for suggested motorcycles
Rear C 190/55 ZR 17 M/C (75W) TL. 2 plies Rayon for improved stability. BMW K1600 GT/GTL
Rear M 190/55 ZR 17 M/C (75W) TL. Dual Compound. All brands, all models
Rear O 190/55 ZR 17 M/C (75W) TL. Dual Compound, 2 Plies carcass. See tyre finder for suggested motorcycles
Front F 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL. Different construction for improved stability. Honda CB650F Rear F 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL. Different construction for improved stability. Honda CB650F


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opona!
PostNapisane: 2015-08-21 06:33:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
Pewnie że nie ma.. :D dzięki za info. Tu jeszcze trochę informacji od producenta:

Der neue Roadtec Z8 Interact™ wurde entwickelt, um das Fahren leichter zu machen, und zwar unabhängig vom Motorrad – für lange und sichere Fahrfreude.

Die neue Reifenkontur zusammen mit dem patentierten Profildesign verbessert das Handling und verringert die Lenkkräfte deutlich – für maximales Vertrauen in allen Fahrsituationen
Neues Design: Die Profilform, angelehnt an den griechischen Buchstaben „Pi", optimiert die Flexibilität des Profils und garantiert so eine optimale Reifenaufstandsfläche unter allen Bedingungen. Mit der 3 Zonen-Spannungstechnologie Interact™ Technology erreicht der "Z8" eine herausragende Laufleistung und perfekten Kurvengrip. Die Spezifikationen (M) und (O) verfügen über eine 5 Zonen-Spannungstechnologie.
Eine neue Zusammensetzung der Silica-Komponenten mit einer Dispersion im Nanobereich steigert das Performance- und Sicherheits-Niveau unter allen Wetterbedingungen.
Das beste Nassverhalten im Segment: Das Fahrverhalten bei Nässe und speziell das Bremsen bei Nässe bekommt eine immer wichtiger werdende Eigenschaft von Motorradreifen, speziell wenn plötzliche Regenfälle auftreten und ein hohes Maß an Sicherheit benötigt wird. Metzeler hat sich dazu entschlossen die neuen (M) und (O) Spezifikationen zu entwickeln, um Bikern die neueste Technologie in Sachen Nassgrip zu bieten und gleichzeitig das hohe Level in allen anderen Bereichen beizubehalten.
Für das Vorderrad steht die neue Spezifikation (M), sowie eine Spezifikation ohne Kennung zur Verfügung. Der Vorderreifen der Spezifikation (M) besitzt jetzt auch zu 100 % eine Silica-Mischung.
Der Hinterreifen der Spezifikationen (M) und (O) verfügt über eine Bi-Compound Mischung. Die mittlere Gummimischung ist im Schnitt 45 mm breit und mit einem 70% Silica-Anteil ausgestattet, speziell entwickelt für erhöhte Laufleistung und Stabilität bei hohen Geschwindigkeiten. Die Reifenschultern nehmen ca. 88 mm des Profils auf jeder Seite ein und verfügen über eine 100% Silica-Mischung, welche den chemischen Grip im Nassen dramatisch erhöht und das Rutschen unter allen Bedingungen reduziert.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Odp: Opona!
PostNapisane: 2015-08-21 10:04:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-08 13:32:31
Posty: 32
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N s2
Skopiowane ze ścigacza:
M – wersja o bieżniku dwuskładnikowym
C - dedykowana dla motocykli Yamaha FJR1300, BMW R1200R/RT, BMW K1600GT/GTL
O – opona o bieżniku dwuskładnikowym z dodatkową warstwą opasania
F – opona dedykowana do motocykli Honda CB650
E – opona dedykowana do motocykli Honda NC700S/X, Honda Integra


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Odp: Opona!
PostNapisane: 2015-08-21 12:30:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
edek napisał(a):
Skopiowane ze ścigacza:
M – wersja o bieżniku dwuskładnikowym
C - dedykowana dla motocykli Yamaha FJR1300, BMW R1200R/RT, BMW K1600GT/GTL
O – opona o bieżniku dwuskładnikowym z dodatkową warstwą opasania
F – opona dedykowana do motocykli Honda CB650
E – opona dedykowana do motocykli Honda NC700S/X, Honda Integra


Czyli do FZ1 opcja M lub O. Którą wersje polecacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Odp: Opona!
PostNapisane: 2015-08-21 13:27:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-15 10:13:55
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSF 1250
Dawid125 napisał(a):
edek napisał(a):
Skopiowane ze ścigacza:
M – wersja o bieżniku dwuskładnikowym
C - dedykowana dla motocykli Yamaha FJR1300, BMW R1200R/RT, BMW K1600GT/GTL
O – opona o bieżniku dwuskładnikowym z dodatkową warstwą opasania
F – opona dedykowana do motocykli Honda CB650
E – opona dedykowana do motocykli Honda NC700S/X, Honda Integra


Czyli do FZ1 opcja M lub O. Którą wersje polecacie?


A jakie są dostępne w rozmiarze do Fazeła 1? jak zamawiałem swoje to były tylko Mki w 110/70 i 160/60


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1942 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 130  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org