Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-14 16:06:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
ponownie proszę Was o pomoc...mam okazję kupić zębatki tej firmy

http://www.m-line.com.pl/oferta.html

muszę wymienić zestaw....i tu z tej firmy bym miał zębatki
Przód : zebatka stalowa 16CrNi4
Tył : zębatka stalowa ET-RG 45 ze wzmocnionymi zębami.

Łańcuch chcę DIDa Xringowy. tylko czy te zębatki będą odpowiednie? pytam bo w sklepie internetowym scigacz.pl są zestawy z łańcuchem DIDa tyle że zębatki firmy JT.Może mi ktoś doradzić lub powiedzieć na temat tych zębatek?

niby na stronie ich jest napisane:

ZĘBATKI
CHT Chiaravalli - producent wysokiej jakości zębatek, posiadający certyfikat ISO 9002. Zębatki CHT Chiaravalli są używane przez takich producentów jak: KTM, Cagiva, Gas Gas, Ducati i innych mniejszych producentów europejskich.


mnie tylko interesuje czy zestawienie tych zębatek i DIDa będzie odpowiednie a nie spowoduje nadmiernie szybkie zużycie któregoś z elementów. Doczytałem że do tych zębatek sprzedają łańcuchy RK..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-07-14 16:06:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-15 11:11:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Od jakiegoś czasu coraz bardziej nastawiam się na wymianę napędu, bo mój łańcuch ma dziwne objawy..

Moto postawione na centralce, jedyneczka zapięta odpuszczam powoli sprzęgło, koło powolutku zaczyna się obracać. Odpuszczam sprzęgło na 90% i łańcuch zaczyna jakby przeskakiwać na przedniej zębatce). Czy to już koniec łańcucha? Poprzedni właściciel mówił, że go skracał, a wydaje mi się, że mimo to jest dość wyciągnięty. A może spróbować odciągnąć koło? Bo teraz jest imo w pozycji max. (albo prawie max) z przodu wahacza.

Czy taki zestaw jest OK? Nie patrzcie na foty, tylko opis
http://allegro.pl/item671684002_naped_d ... rk_jt.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-16 09:33:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-06-08 19:29:52
Posty: 7
Lokalizacja: Srokowo/Wawa
Postanowiłem się przyłączyć do tematu, gdyż również zmuszony jestem do wymiany łańcucha i zębatek. Znalazłem coś takiego
http://www.defender.net.pl/product-pol- ... STAR-.html
Niby zestaw do thundercata ale łańcuch posiada 112 ogniw a nie 108, ktoś wie jak to w końcu powinno być?


Ostatnio edytowano 2009-07-16 14:43:18 przez Yogi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-16 12:18:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Ja kupiłem w końcu zestaw łańcuch DID x-ring + zębatki JT standartowa ilość ząbków. W sobotę montaż. :)


A tu nie taniej do YZF?
http://allegro.pl/item674919586_naped_y ... y_did.html
btw, tu też jst 108ogn. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-16 13:25:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-06-24 19:40:36
Posty: 102
Lokalizacja: Swarzędz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Ja osobiscie polecam zakup zebatek JT i lancuch DID


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-16 14:46:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-06-08 19:29:52
Posty: 7
Lokalizacja: Srokowo/Wawa
Ja już zgłupiałem... ile ogniw powinien mieć łańcuch do kota?? Raz podają że 112 a raz ze 108... Kto ma rację? Devxx czy mógłbyś mi napisać jak już założysz ten łańcuch czy wszystko jest tak jak powinno być, czy nie ma jakichś zbyt mocnych naprężeń i tym podobnych problemów? Z góry dzięki:]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-17 12:19:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Spox, jutro jadę zakładać.
Czy nowo założony napęd zawsze powinien być "podciągnięty" po przejechaniu kilkudziesięciu/set kilometrów? Na początku sierpnia wybieram się w góry i nie chciałbym mieć przykrych niespodzianek związanych z eksploatacją nowego napędu.. Już wolę zrobić te kilometry na miejscu i naciągnąć przed wyjazdem.

btw, w jaki sposób się go naciąga? przesuwając koło do tyłu wahacza o odpowiednią odległość?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-17 13:13:56 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Devxxz tyłu na wachaczu masz regulacje ( nie wiem czy w fazerze jest tak jak w kocie ale napewno podobnie) po obu stronach kola masz srubki z nakretkami, nimi naciagasz łańcuch, Nie zapomnij tylko na koniec dobrze zkontrować sróbek zeby ci sie nie odkreciły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 22:22:39 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
W sobotę zmieniłem napęd, a wyglądało to mniej więcej tak:

Zdjęcie osłony przedniej zębatki, poluzowanie śruby na niej. Rozpięcie łańcucha i zdjęcie go. Odkręcenie tylnego koła, zdjęcie go, oraz odkręcenie zębatki tylniej, jak i przedniej. Założenie nowych. Założenie spowrotem tylnego koła, oraz nowego łańcucha, zakucie go. btw, zakuwarka to fajna sprawa, jakoś nie mam zaufania do metod zakuwania na młotek. Potem regulacja napięcia łańcucha. Założenie osłony i podokręcanie wszelkich śrub.

Chyba niczego nie pominąłem ;)

Nowy łańcuch DID, żebatki JT, czyli z tego co się dowiedziałem jeden z popularniejszych zestawów.

Mechanik wymieniający napęd wspomniał o gumowym "tłumiku" przedniej zębatki. Jest to warstwa gumy, która w jakiś sposób m ma powodować zmniejszenie głośności pracy napędu. Ponoć seryjne zębatki (no i może jakieś z wyższej półki, moja do tych nie należy) posiadają to cudo. Ja jak na razie po przejechaniu 200km nie zauważyłem zwiększenia głośności pracy, za to komfort podróżowania na nowym napędzie jest o niebo lepszy, szczególnie z plecaczkiem i obciążeniem. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-16 20:59:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-09-29 18:17:30
Posty: 14
Lokalizacja: Bialystok
Ja mam podobnie z łańcuchem,nierównomiernie wyciągnięty,a podziałka jest dopiero w połowie,wiec co?
Powinienem wymienic cały napęd?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-17 00:42:34 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
No a masz jakąś inna opcję?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-19 18:10:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-09-29 18:17:30
Posty: 14
Lokalizacja: Bialystok
Robgie,
Niby mam,bo mozna sam lacuch wymienic,jak wspomnialem zębatki sa ok,moze mozna sam lancuch wyrzucic!!
Prośba,nie odpowiadaj pyt. na pytanie!!!
P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-11-19 20:40:36 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
jtomaszo7 ymiana samego lancucha mija sie z celem. Masz pewnosc ze mniejsza zebatka jest w super stanie? To ona zuzywa sie znacznie bardziej niz tylna. POza tym koszt lancucha to jakies 350 zl? Zebatki lacznie kosztuja ok 100 zl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-17 20:44:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-01-28 22:58:34
Posty: 24
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 694946650
Obecne moto: fzs600
witam
podepne sie pod ten post
moje pytanie dotyczy napedu a dokladnie zetsawu
http://moto.allegro.pl/item997684743_na ... r_600.html

czy taki zestaw jest optymalny na alle drogo za duzego wyboru nie ma
moze macie jakies swoje sugestie poparte jakimis konkretnymi przykladami co do zestawow
i ile powinna miec kazda zebatka zebow do fzs bo co aukcja to rozne parametry a i kazdy pisze inaczej w kazdym poscie, a takze ile ogniw wkocu powinien miec lancuch bo ja juz zglupialem

dzieki za pomoc i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-19 23:18:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-03-11 15:06:47
Posty: 75
Lokalizacja: kRaKóW / PoDhAle
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: szukam
Witam

Tak dla jasności ..

Łańcuch - 50 / 110
zębatki - przód 15, tył 48

Ja mi nie wierzycie to zaufajcie producentom:
http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0&sel_uid=2380&p=
http://didchain.com/yamahapage2.htm

Jakby ktoś potrzebował to pisać PRIV-a :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org