Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-08-21 16:36:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-08-16 11:01:19
Posty: 42
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
witam tłumik leo vince po wczorajszym szlifie jak ja wyglądam nie istotne (była krótka koszulka dobrze ze plecak alpinestar był bo dzisiaj na oddziale lizał bym rany) ) ale do rzeczy tłumik od strony wlotu tam gdzie najbardziej odstaje od moto przetarty, przetarta na obejma metalowa, listwa i cześć kołnierza daje fotkę[ img ][/img] [ img ][/img]już usunąłem tą opaskę i nity ponieważ jak widać na foto ta część ze tak powiem kołnierza też jest przetarta i blacha odwinęła się chcę wyciągnąć tą cześć z rurą dolotową z karbonu i pospawać a następnie z powrotem złożyć ale już z szerszą opaską aby zakryć ten wytarty kawałek karbonu. Tu mam pytanie widzę że karbon jest czymś-podobnym do silikonu wciśnięty na ten kołnierz i tak uszczelniony, mocno się to razem trzyma nawet bez nitów może lepiej tego nie rozbierać nawet nie wiem czym jest to klejone. Jak ktoś ma doświadczenie w tego typu operacjach niech da znać czy rozbierać tłumik do spawania tego rozszarpanego kołnierza i czym ewentualnie go po rozebraniu ponownie skleić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-21 16:36:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org