Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-10-21 12:38:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-16 20:50:59
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
Witam. Co polecicie do fazera gmole Heed za 290zł czy może crashpady za 220 wiadomo crashe nie ochronią tak dobrze w przypadku gleby ale czy te gmole nie wystają bardzo na boki?. Zamierzam polatać w przyszłym sezonie trochę po torze i nie chcę przycierać gmolami o asfalt jak by ktoś miał zdjęcia aby porównać to było by super.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gmole vs crashpady
PostNapisane: 2016-10-21 12:38:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-10-28 19:06:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-06 09:46:12
Posty: 86
Lokalizacja: Łaziska Gorne
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
W sumie sam sobie odpowiedziałeś ze chcesz polatać na torze to ja bym radził gmole bo w razie W masz mniejsze straty jeśli chodzi o silnik a crash ci mało da. To jest moje zdanie a na torze nie byłem ale lepiej się zabezpieczyć bardziej a po 2 różnica w cenie nie masz wielkiej. To oczywiście moje zdanie bo nie wiem jak inni sądzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-28 21:13:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Bez dwóch zdań gmole, mam i nawet sprawdzone były :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-31 09:31:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3962
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
na tor też ci powiem ze gmole. ja mam crashe, dały radę przy glebie, ale są do wymiany. gmole podmalujesz żeby nie rdzewiały i jeszcze kilka razy uchroną ci moto, a jeśli zamieżasz uczyć się cisnąć je na torze na 100% to z glebami musisz się liczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-01 03:04:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-04-04 15:26:09
Posty: 13
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
misiakw napisał(a):
...crashe, dały radę przy glebie, ale są do wymiany. gmole podmalujesz żeby nie rdzewiały i jeszcze kilka razy uchroną ci moto...


Co Ty bredzisz? Gmole dadzą radę przy glebie, ale tylko raz, później są już na tyle osłabione, że każdy kolejny szlif to tak jak byś ich nie miał. Po wygięciu przy pierwszym szlifie mają wytrzymałość jak porównując tektura nowa a złożona w harmonijkę. Owszem pomalujesz, podprostujesz i będą dobrze wyglądały, ale już nie spełnią swojej funkcji tak jak nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-02 11:53:20 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
skaramusz napisał(a):

Co Ty bredzisz? Gmole dadzą radę przy glebie, ale tylko raz, później są już na tyle osłabione, że każdy kolejny szlif to tak jak byś ich nie miał. Po wygięciu przy pierwszym szlifie mają wytrzymałość jak porównując tektura nowa a złożona w harmonijkę. Owszem pomalujesz, podprostujesz i będą dobrze wyglądały, ale już nie spełnią swojej funkcji tak jak nowe.



Co to za HEREZJE? Kolega miał materiałoznawstwo? Bądź uczył się w tym kierunku? Chyba nie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-02 12:07:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-08-05 23:02:08
Posty: 89
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
skaramusz napisał(a):
misiakw napisał(a):
...crashe, dały radę przy glebie, ale są do wymiany. gmole podmalujesz żeby nie rdzewiały i jeszcze kilka razy uchroną ci moto...


Co Ty bredzisz? Gmole dadzą radę przy glebie, ale tylko raz, później są już na tyle osłabione, że każdy kolejny szlif to tak jak byś ich nie miał. Po wygięciu przy pierwszym szlifie mają wytrzymałość jak porównując tektura nowa a złożona w harmonijkę. Owszem pomalujesz, podprostujesz i będą dobrze wyglądały, ale już nie spełnią swojej funkcji tak jak nowe.

A to ciekawe jest :) Nie wiem, czy zauważyłeś, że gmole stosuje się w szkołach jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-05 22:20:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
skaramusz
To Ty bredzisz, moje Heedy nie wygieły się, wyszlifowałem, odmalowałem i są oki, kolega dwa szlify zaliczył na torze, też ię nie wygieły i dalej lata. Crash zawsze będzie do wymiany (ma jeden punkt mocowania), a przynajmniej śruba, która jeśli się nie złamie to na pewno się wykrzywi.


Ostatnio edytowano 2016-11-06 20:35:21 przez baxior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-06 16:07:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-10-19 13:17:05
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Baxior, ortografa masz ;D

Może dla kolegi chodzi, że np. był taki szlif, że gmole aż do silnika doszły? Wtedy oczywiste jest, że nie prostujemy gmoli, tylko kupujemy nowe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-06 20:36:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Arcisz, dzięki, i literówek pare, sorki, z telefonu na szybko było :-P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-07 11:02:11 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
załóż gmole, a na gmole crashe....i problem rozwiązany :)

znam takich co tak maja, bo szkoda im gmoli przy szlifie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-08 22:44:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
mores :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-09 00:37:13 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
dowódco nie śmiej się :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-10 23:01:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-16 20:50:59
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
Czyli mówicie że nie ma obaw o przycierke gmolem przy większym złożeniu nie wystaje za bardzo jeśli tak to brałbym właśnie gmole :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-10 23:10:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1170
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Yamasiafazi wybierając gmole Givi z pewnością szybciej przytrzesz coś innego niż gmola ;) Heed szybciej przytrzesz bo trochę bardziej wystają natomiast z Givi to byś się musiał postarać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org