Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-07-27 01:24:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Miałem w fazerze fz6 2006 stelaż givi z kufrem V47, działało to znakomicie. Ani razu mi się nie poluzował ani nie sprawił problemów, mimo notorycznego przeginania ze stopniem załadowania centralki. Sam kufer zgrabnie pasował do motocykla, był poprawny aerodynamicznie i przede wszystkim był bardzo pakowny i praktyczny. Teraz mam w innym moto "kostkę" aluminiową givi dolimiti 46 i tęskno mi do funkcjonalności V47, mimo podobnej pojemności. Jakość materiałów, trwałość, mechanizmy - przez 4 lata zero problemów ze stelażami i kuframi givi, tak że mogę polecić z czystym sumieniem.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-07-27 01:24:13 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2022-07-27 08:02:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Riccardoa napisał(a):
No niestety,stelaż nie do końca jest dopracowany.

Skopali coś, bo do tracer wszystko pasowało jak należy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-07-27 10:23:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
marcingda napisał(a):
Skopali coś, bo do tracer wszystko pasowało jak należy
To warto przypomnieć tutaj historię mojego stelaża kufrów bocznych od Givi.
Zacznę że kupiłem motocykl nowy więc wszystko było fabrycznie i pierwszy do niego stelaż wjechał centralny Givi. Jego spasowanie i instalacja była totalnie bezproblemowa wszystko ładnie pasowało i do dziś świetnie się trzyma.
Następny do niego kupiłem stelaż kufrow bocznych który jest na adapterach i ściąga się przy użyciu specjalnego klucza w 5 minut zostawiając w motocyklu uchwyty stelaża w czterech miejscach po jednej stronie. Kupiłem w pewnym sklepie wysyłkowo ten stelaż i tak się umęczyłem żeby go zainstalować, no nie udało się to. Pomierzyłem czy prawa i lewą stroną są symetryczne i wychodziło mi że minimalnie brakuje 2 mm z prawej strony zeby dosięgnąć ramienia uchwytu. Napisałem do dostawcy że coś nie halo (wysłałem zdjęcia szczegółowo) i że odsyłam im ten stelaż, w zamian przysłali mi nowy i on przypasował choć nie był idealnie tez przyległy w każdym miejscu i co ciekawe dotyczył ten problem tylko prawej strony. Finalnie jednak udało się go zainstalować i jeżdżę z nim do dzisiaj, czasem jednak nie chce on na zasadzie P&Play wskoczyć na miejsce. Sklep po jakimś czasie napisał że według Givi miesci się on w granicach tolerancji.
Ten konkretny stelaż mocowany jest do końcówek setów pasażera i musiałem je zdemontować przy instalacji i zastąpić fabryczne ich śruby (jakieś bardzo miękkie jakby były częściowo jakby z aluminium) na dłuższe że stelaża już metalowe. Zauważyłem wtedy że set przy przykrecaniu nie ma jednego idealnie wycentrowanego miejsca tylko można delikatnie przed przykręceniem poruszać nim w prawo lub lewo i może być to te brakujące stelażowi różnice w dystansie. U siebie zakręciłem to tak, żeby najkorzystniej było stelażowi i żeby nie wywoływać niepotrzebnych naprężeń ale takie niuanse mogą mieć przy niektórych konstrukcjach znaczenie. Później montowałem Givi gmole i wszystko świetnie pasowało, wydaje mi się że nie zawsze wszystko jest perfekcyjnie zwymiarowane i jak coś wyraźnie budzi nasze wątpliwości warto napisać do dostawcy że jest coś nie tak. Z drugiej strony w motocyklu tez pewne rzeczy czasem da się dostroić żeby pomóc w instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-07-27 21:21:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
marcingda napisał(a):
Riccardoa napisał(a):
No niestety,stelaż nie do końca jest dopracowany.

Skopali coś, bo do tracer wszystko pasowało jak należy

Za mocno były dogięte któreś obejmy na uchwyt pasażera,nie pamiętam czy górne czy dolne połówki,przez co otwory nie były w osi i śruba nie trafiała.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-07-27 22:01:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2318
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dlatego piszą żeby zakładał to wykwalifikowany serwis, czytaj - kowal :D a klient się nie denerwował

Inna sprawa, że jak już stelaże są założone to mechanizm zapinania, zamki, rygle, zapadki w givi działają bez zastrzeżeń. Kufry szczelne, po najgorszych ulewach w środku ani kropelki. Nawet jak tylne koło zapiaszczy kufry boczne od strony mocowania, nigdy nie miałem problemu z zapięciem do stelaża. E360 są mega proste ale są sztywne i ładowałem do nich graty jak amunicję do czołgu, mimo to spisywały się bardzo dzielnie. Cena do jakości 10/10. Jedyna uwaga to myślę, że te śrubki z zestawu warto zmienić na jakieś w ocynku albo nierdzewki, te z zestawu korodują na główkach i na gwintach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-07-29 17:36:07 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Czytając teraz ten wątek przypomniałem sobie o gmolach Kappy do obecnego moto , w ktorych dwie śruby nie pasowały do oryginalnych otworów w motocyklu .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org