Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2005 fazer
PostNapisane: 2012-07-22 15:58:09 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-07-22 15:55:41
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Prosba o wstepna opinie na temat ponizszego egzemplarza:

http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fz6-fazer-M3272379.html

Z gory dzieki

Blady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2005 fazer
PostNapisane: 2012-07-22 15:58:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

 Tytuł: Re: 2005 fazer
PostNapisane: 2012-07-22 17:06:28 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
brak ograniczników na stopkach po jednej i drugiej stronie, przewody w oplocie to kilka stówek w kieszeni. Myślę że utargujesz trochę na oponę i kupisz to moto bo faktycznie jest warte fatygi. Jedź oglądaj i daj znać co wyszło.
ja za swojego dałem też tą samą cenę i nie żałuję ani złotówki. Jego stan mówi wszystko 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2005 fazer
PostNapisane: 2012-07-22 22:13:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-07-22 15:55:41
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
przemo, dzieki wielkie za wstepna opinie - a moje glupie pytanie... nowy jestem w temacie, az wstyd pewnie ale moze leiej zacisnac zeby i sie troche zawstydzic niz nie wiedziec... gdzie mialyby bys te ogranicznki (moze jakies foto ze strzlaka by pomoglo ; )) i do czego one sluza a raczej... do czego nie sluza jak ich nie ma i czy to powazny brak... przewody w oplocie, rozumiem ze hamulcowe w stalowych, tak? z gory dzieki i sory za banal pytania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2005 fazer
PostNapisane: 2012-07-22 23:24:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Ograniczniki to takie metalowe cyple wkręcane w podnóżki kierowcy (pionowo w dół +/- 1,5cm)
Mają za zadanie powiedzieć Ci kiedy wkraczasz w ostatnią fazę złożenia się w zakręt. Oczywiście można je mieć i nieużywać można je mieć i ścierać a można ich nie mieć :P
Ogólnie polecam jednak je mieć -> ja przynajmniej sobie chwalę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2005 fazer
PostNapisane: 2012-07-23 00:09:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-07-22 15:55:41
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
rhazz, dzieki za wyjasnienie i wyrozumialosc, nie bolalo tak bardzo a przynajmniej wreszcie wiem co i jak. a jeszcze jakies opinie ktore mozna wywnioskowac po zdjeciu? chyba pojade obejrzec, jak tak, to na co zwracac uwage? z gory dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2005 fazer
PostNapisane: 2012-07-23 09:47:19 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
bladyM najlepiej zrobisz jak pojedziesz tam z kimś jeszcze kto się trochę zna.
Pomijając estetykę to powinieneś zwrócić uwagę przede wszystkim na silnik, czy był zimny czy zagrzany jak przyjechałeś. musi być zimny. Przy Tobie gość odpala i niech sobie pracuje, najlepiej do momentu włączenia wentylatora. Wtedy masz pewność że działa. Musisz słuchać pracy silnika ale jak nie wiesz co ma się z niego wydobywać a co nie to samo słuchanie niewiele da. Musisz sprawdzić łożysko w główce ramy, stan łańcucha, klocków, czy lagi nie są mokre, czy przy gazowaniu silnik nie kopci na czarno lub niebiesko (jedyny dymek jaki może się wydobywać z rur to biały- para wodna), I najlepiej było by się nim przejechać ale na to niewielu się zgadza przed wyłożeniem kasy na stół.
To tak mniej więcej tyle :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org