Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-05-13 21:57:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Kilofazer daje gwarancję przeciążenia na 1 i 2 biegu. Jest to niebezpieczne zjawisko. Kilo ma taki wykop że się słabo robi. Wczoraj załapałem trochę piachu lub oleju to mi obroty skoczyły tylko i dalej stabilnie jechałem. Nie chce innego moto. Czysty obłęd, ryk z akcesoryjnego wydechu... co tu więcej opowiadać ;-) Trzeba tylko wiedzieć gdzie i ile można. Jazda 30 km/h na 6 biegu bez szarpania to też nie problem dla tego silnika. Elastyczność na 6tce od 50-60 znakomita. Wyprzedzanie z pasażerem i bagażem.. pfff.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-13 21:57:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-05-14 03:04:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-07-22 23:07:03
Posty: 121
Lokalizacja: LWL, LU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000 kobalt 02
specjal napisał(a):
Kilofazer daje gwarancję przeciążenia na 1 i 2 biegu. Jest to niebezpieczne zjawisko. Kilo ma taki wykop że się słabo robi. Wczoraj załapałem trochę piachu lub oleju to mi obroty skoczyły tylko i dalej stabilnie jechałem. Nie chce innego moto. Czysty obłęd, ryk z akcesoryjnego wydechu... co tu więcej opowiadać ;-) Trzeba tylko wiedzieć gdzie i ile można. Jazda 30 km/h na 6 biegu bez szarpania to też nie problem dla tego silnika. Elastyczność na 6tce od 50-60 znakomita. Wyprzedzanie z pasażerem i bagażem.. pfff.



no cinek, jednak fazer będzie :), ja, tak jak kolega wyżej, brałbym kilofazę
w 600, szczerze już bym się nie bawił na Twoim miejscu, miałeś, jeździłeś, strzelałeś z klamy i wiesz jak jest, 1000 to jest to
ja również mam nadzieję, że się doczekam takiego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-14 09:49:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Dla formalności, potwierdzam opis Specjala :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-14 10:54:31 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-14 20:13:52
Posty: 122
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
na kilo napewno bede wariował eh i bede troche uczyl sie gumowania ehhehe, takze nie wiem czy to wskazane :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-14 11:09:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
no trzeba uważać, to nie są żarty, to juz jest moc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-14 11:09:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
no trzeba uważać, to nie są żarty, to juz jest moc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-14 14:58:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-14 20:13:52
Posty: 122
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
czy w tym moto powinien byc napis na baku a nie znaczek ?
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-600- ... 48966.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-14 16:24:38 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
końcówka 2002 mogła tak mieć, choć logo był dopiero na rocznikach 2003.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-15 18:09:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-14 20:13:52
Posty: 122
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
i po ogledzinach
info z lubelskiego forum motocyklowego napisał wojtek lbn :)
dokładnie, obejrzany jeszcze raz, tak jakby ktoś się nim interesował to:
mechanicznie bez większych zastrzeżeń- jedynie łańcuch rozrządu słychać, max po sezonie wymiana, albo i wcześniej, przebieg 61tys. prawdopodobny
niestety po jakiś przygodach, czacha i błotnik przedni wygląda na laminat albo inne zamienniki (zresztą czacha tak sobie pomalowana, naklejki krzywo naklejone, no i ma pęknięcie jedno z lewej strony)
zbiornik w oryginalnym lakierze, ale moto z 2002 a malowanie zbiornika z 2003 więc mógł być zmieniony
cała lewa strona nosi ślady szlifu (podnóżek pasażera, dekiel, crashpad, ciężarek kierownicy), prawy set pasażera też jakiś lekko przyszlifowany
wymienione podnóżki kierowcy na akcesoryjne
niemalże każda śrubka czachy inna, jakieś dwie paskudne zardzewiałe śruby przy setach pasażera
zamiast mocowań przewodów ham. do dołu zawieszenia - trytytki

i tak to wygląda... Na "pocieszenie"- cinek jeździł i mówi że moto prowadzi się dobrze i nie ściąga, więc możliwe że technicznie jest ok i prosty, ale wizualnie, jak sie przyjrzeć, to LIPA

P.S. a, kiera możliwe że oryginał jak popatrzyłem po innych fazach, ale głowy nie dam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-15 18:47:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-14 20:13:52
Posty: 122
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-M3164889.html ten niby ładny, jest ktos z kielc aby to obczaic w miare fachowym, chłodnym okiem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org