Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-05-12 19:24:58 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Hmmm... może poproś Rhazza. On jest z Katowic i temat Fazera (szczególnie tego w najstarszym wydaniu) ma w 1 palcu. Z tego co wiem to jest akurat w trakcie pisania pracy dyplomowej, ale może chwilkę znajdzie żeby Ci pomóc. Napisać do niego możesz i zapytać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-12 19:24:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-05-12 19:54:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-20 00:02:37
Posty: 41
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 1999
No w sumie mogę do niego napisać, osoba znająca taki motocykl myślę że najlepiej potrafi zweryfikować jego stan.
Dzwoniłem do tego z Mysłowic, gość ogólnie motocykle przyprowadził przy okazji i teraz nie chce mu się bawić w ich sprzedaż, sprowadzone zostały w lutym, teraz wystawione na sprzedaż, dostałem mot test number więc mogę przedstawić co dostałem

Kod:
All passes shown have expired. There are later tests for this Vehicle under a more recent Test Number or DVLA Reference Number.

 
Most Recent Vehicle Details and Test Summary applicable to this test number.

Registration mark:
T950ALM
Make/Model:
YAMAHA / FZS600
Colour:
BLACK
VIN/Chassis No:
JYARJ021000022676
Approximate date of first use:
07/06/1999
Type of fuel:
Petrol
 
Date of test:
31/08/2011
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
45,395 Miles
Test number:
198273841274
Test expiry date:
30/08/2012
 
Full Test History, starting with first recorded vehicle and test results

 
Registration mark:
T950ALM
Make/Model:
YAMAHA / FZS600
Colour:
BLACK
VIN/Chassis No:
JYARJ021000022676
Approximate date of first use:
07/06/1999
Type of fuel:
Petrol
 
Date of test:
16/08/2006
Certificate issue refused (Fail)

Odometer reading:
19,926 Miles
Test number:
923208526292
Test station name:
RIVERSIDE MOTORCYCLES
Test station number:
3100B8
Test station telephone number:
02089834896
Test class:
II
Reason(s) for refusal to issue Certificate

Rear Tyre tread depth is below minimum requirements of 1.0mm (4.1.3(ii))

Advisory Notice issued

Front Tyre worn close to the legal limit (4.1.3(ii))

 
Date of test:
16/08/2006
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
19,926 Miles
Test number:
674888726255
Test station name:
RIVERSIDE MOTORCYCLES
Test station number:
3100B8
Test station telephone number:
02089834896
Test class:
II
Test expiry date:
15/08/2007
No Advisory Notice issued

 
Date of test:
15/08/2007
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
25,919 Miles
Test number:
103527427261
Test station name:
RIVERSIDE MOTORCYCLES
Test station number:
3100B8
Test station telephone number:
02089834896
Test class:
II
Test expiry date:
15/08/2008
No Advisory Notice issued

 
Date of test:
13/08/2008
Certificate issue refused (Fail)

Odometer reading:
32,355 Miles
Test number:
324406928293
Test station name:
RIVERSIDE MOTORCYCLES
Test station number:
3100B8
Test station telephone number:
02089834896
Test class:
II
Reason(s) for refusal to issue Certificate

Rear Floor brake test indicates a binding brake (3.3.C2c)

Steering headbearing has excessive free play (2.2.2)

Nearside Front Brake pad(s) less than 1.5 mm thick (3.2.A1f(i))

Offside Front Brake pad(s) less than 1.5 mm thick (3.2.A1f(i))

Front Tyre tread depth is below minimum requirements of 1.0mm (4.1.3(ii))

Advisory Notice issued

Rear Tyre worn close to the legal limit (4.1.3(ii))

 
Date of test:
13/08/2008
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
32,355 Miles
Test number:
210356028210
Test station name:
RIVERSIDE MOTORCYCLES
Test station number:
3100B8
Test station telephone number:
02089834896
Test class:
II
Test expiry date:
15/08/2009
Advisory Notice issued

Rear Tyre worn close to the legal limit (4.1.3(ii))

 
Date of test:
13/08/2009
Certificate issue refused (Fail)

Odometer reading:
37,567 Miles
Test number:
384385129425
Test station name:
RIVERSIDE MOTORCYCLES
Test station number:
3100B8
Test station telephone number:
02089834896
Test class:
II
Reason(s) for refusal to issue Certificate

Headlamp aim too high and too far to the left. (1.6)

No Advisory Notice issued

 
Date of test:
13/08/2009
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
37,567 Miles
Test number:
771335929224
Test station name:
RIVERSIDE MOTORCYCLES
Test station number:
3100B8
Test station telephone number:
02089834896
Test class:
II
Test expiry date:
15/08/2010
No Advisory Notice issued

 
Date of test:
04/08/2010
Certificate issue refused (Fail)

Odometer reading:
39,806 Miles
Test number:
661636010292
Test station name:
S B T MOTORCYCLES
Test station number:
V101223
Test station telephone number:
01462 671166
Test class:
II
Reason(s) for refusal to issue Certificate

Rear Tyre tread depth is below minimum requirements of 1.0mm (4.1.3(ii))

Front Stop lamp does not illuminate immediately a brake applies (1.3.1a)

Advisory Notice issued

Front Tyre worn close to the legal limit (4.1.3(ii))

 
Date of test:
04/08/2010
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
39,806 Miles
Test number:
350296010417
Test station name:
S B T MOTORCYCLES
Test station number:
V101223
Test station telephone number:
01462 671166
Test class:
II
Test expiry date:
15/08/2011
No Advisory Notice issued

 
Date of test:
25/08/2011
Certificate issue refused (Fail)

Odometer reading:
45,393 Miles
Test number:
518667831287
Test station name:
ST NEOTS MOTORCYCLE CO LTD
Test station number:
68813
Test station telephone number:
01480 212024
Test class:
II
Reason(s) for refusal to issue Certificate

Headlamp aim too high (1.6)

Rear Brake disc(s) cracked (3.2.A1g)

Advisory Notice issued

Rear Tyre valve stem slightly damaged (4.1.2c)

Rear Brake disc(s) slightly scored (3.2.A1l)

Rear tyre contaminated by oil or grease **DANGEROUS**

 
Date of test:
31/08/2011
Certificate issued (Pass)

Odometer reading:
45,395 Miles
Test number:
198273841274
Test station name:
ST NEOTS MOTORCYCLE CO LTD
Test station number:
68813
Test station telephone number:
01480 212024
Test class:
II
Test expiry date:
30/08/2012
Advisory Notice issued

Rear Tyre valve stem slightly damaged (4.1.2c)


Niepokojąca jest tylko informacja: "All passes shown have expired. There are later tests for this Vehicle under a more recent Test Number or DVLA Reference Number." a prosiłem o najnowszy MOT. Stan licznika z nie ostatniego badania z 31/08/2011 wynosi 45,395 Miles, a w aukcji jest tyle samo tylko km. Może przebieg mnie nie przeraża bo wiem że to długowieczne maszyny są, dziwne jest tylko to że jeśli były jakieś nowsze badania techniczne to czemu przebieg się nie zwiększył, może został pomniejszony do ostatniego posiadanego MOT-a... Śmierdzi to trochę, 2 lata by stał czy co?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-12 20:04:27 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
voytekk1
A interesuje Cie tylko fazer czy coś innego też? Bo znalazłem RF-kę 600 w mega dobrym stanie, w pieniądzach byś się zmieścił, a przynajmniej moto pewne bo to od kolegi kolegi :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-12 20:27:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-20 00:02:37
Posty: 41
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 1999
Fazer nie koniecznie, ale RF600 raczej nie brałem pod uwagę, po przeczytanych testach raczej opinie są średnie, problemy z trwałością, jak dla mnie zbyt sportowa pozycja no i pełne plastiki na pierwszym własnym motocyklu to też nie jest świetny pomysł. Masa jest również większa od Fazera no i spalanie dość duże. Dzięki za propozycję, ale akurat RF600 jest jednym z nielicznych z klasy "600" który odpadł w przedbiegach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-12 23:34:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-24 16:08:21
Posty: 99
Lokalizacja: Łazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZS600 2000r
voytekk1 napisał(a):
...dziwne jest tylko to że jeśli były jakieś nowsze badania techniczne to czemu przebieg się nie zwiększył, może został pomniejszony do ostatniego posiadanego MOT-a... Śmierdzi to trochę, 2 lata by stał czy co?
Ostatni zapisany przegląd miał do 30/08/2012, może przed tym czasem był już w Polsce i nie wykonano następnego. Dodatkowo trzeba by przyjrzeć się dokładnie tylnym tarczą + oponie. Za pierwszym podejściem w 25/08/2011 moto nie przeszło przeglądu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-12 23:51:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-20 00:02:37
Posty: 41
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 1999
Coś mi się to nie za bardzo podoba, to moto było wystawione też tu: http://allegro.pl/yamaha-fzs-600-fazer-i3113801557.html, dziwna sprawa bo lokalizacja inna (a tak naprawdę to jest w Katowicach), cena sporo wyższa, przebieg inny no i stan też inny. Na szczęście mam bliziutko, więc jak coś to dużo nie stracę, zobaczę sobie ostatni MOT, a jak nie to po tym drugim numerze co na V5C jest sobie sprawdzę. Moto z tego co widzę na stronie DVLA było wyrejestrowane 10 stycznia tego roku, zobaczę to o czym mówiłeś. Wtedy będę też wiedział jak poszedł ostatni przegląd w zeszłym roku, chyba że stał gdzieś bez przeglądu... Co raczej nie świadczy o nim dobrze. 80 000 km przebiegu to już nie za dużo?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 07:37:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-24 16:08:21
Posty: 99
Lokalizacja: Łazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZS600 2000r
voytekk1 napisał(a):
Co raczej nie świadczy o nim dobrze. 80 000 km przebiegu to już nie za dużo?
czytałem iż ludzie jak dbają o ten silnik to nie jest problem powyżej 100tyś dalsza jazda bezawaryjna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 08:50:44 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Z tym malowaniem nie ma co przesadzać, ja też malowałem w tym roku z uwagi na różne zarysowania i jedno pękniecie po porzednim właścicielu, nawet myślałem o zmianie koloru. Malowany silnik? Jeśli chcesz, żeby moto z uk ładnie wyglądało to nie ma opcji, żeby 12 letni motocykl nie był przemalowany :)

Przede wszystkim właściciel powinien wiedzieć co było robione w moto, przez pół godziny nawija, jeśli nie to choćby nie wiem jak się moto świeciło oznacza to, że włąściciel tylko lał benzyne i nic go nie interesowało, a motocykl to nie samochód. Jak sprzedający nie wie nic o poniższych czynnościach, nie ma rachunków to daj sobie spokój. To nie ty pytasz, tylko on mówi co kiedy!

Do zorbienia są zawsze różne elementy od wymiany płynów: w amortyzatorze, hamulcowego, chłodzenia,oleju, po czyszczenie tłoczków, samorwanie linek, wymiana filrtrów, uszczelniaczy w lagach, łóżysk w kołach i główki ramy. Ważne do sprawdzenia są ograniczniki na kierownicy czy nie są obite, napęd, czy łańcuch się nie kończy, niech powie kiedy była robiona synchronizacja, regulacja zaworów, to są dość spore wydatki, jeśli miałby trafić na ciebie. Sprawdź czy tarcze hamulcowe nie mają ranta, a najlepiej ich grubość. Łańcuch rozrządu na wykończeniu wydaje charakterystyczny dźwięk, nawet laik pozna posłuchaj poniższych filmików. Brakiem ograniczników na podnożkach w ogóle bym się nie przejmował, to jest forumowy mit pedantów. Zapytaj kiedy wymieniał świecie, akumulator :)

Moim zdaniem zadbany fzs600 do 2001 to około 7 tys. wszystko poniżej śmierdzi, podobnie fzs 02-03 około 9 tys, wszystko poniżej mocno podejrzane. Zobacz jak stoją takie motocykle na zachodzie, nie ma nic za darmo.

Przed https://www.youtube.com/watch?v=6R8cO4ARzkY

Po
https://www.youtube.com/watch?v=YfkdNUypS8U


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 12:11:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
arthi napisał(a):
Jeśli chcesz, żeby moto z uk ładnie wyglądało to nie ma opcji, żeby 12 letni motocykl nie był przemalowany :)

WYślę Ci wieczorem fotkę mojego silnika w 15 letnim motocyklu :) zobaczysz jak wygląda zadbany silnik motocykla z UK :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 12:21:47 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Ok, są wyjątki, ale większość żebreka ma już przemalowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 22:11:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-20 00:02:37
Posty: 41
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 1999
Byłem dziś oglądać tego z UK, ogólnie stan średni (a byłem sam i to w stroju więc mogłem się przejechać), na pewno był malowany, wygląda jak by zeszły rok przestał, sporo rdzy i to nie tylko na pierdułkach typu śrubki ale na ramie czy zbiorniku. Napęd zardzewiały, urwane lusterko, lagi ciekną i są jakoś na szybko malowane sprayem, mocno popękane doloty do gaźników, sportowy wydech (dla mnie -), coś silnik hałasował. Plusy to takie że tarcze miał dość świeże i sporo łańcucha. Ogólnie biorąc pod uwagę to ile bym musiał w niego zainwestować (rejestracja + przegląd + kufer + crashpady) to wyjdzie sporo więcej od tego z Orzesza który był w stanie dużo lepszym. Dodatkowo tam miałem spory opis słowny o całej historii, pokazane opakowania od wymienianych płynów i widać że cały czas jest w eksploatacji. Rzeczy które by były do wymiany tam to napęd i tarcze hamulcowe ale to do końca sezonu by starczyły. Zależy też na ile sprzedający byłby skłonny obniżyć cenę. Jeszcze musiałbym z kimś sprawdzić stan techniczny dokładnie bo póki co jest ogólnie ok, ale nie wiem co tam tak naprawdę jest.

A tak przy okazji to pierwszy raz prowadziłem Fazerka, tylko krótki odcinek bo paliwa nie było ale frajda jest ogromna i mi na tyle co jechałem to jeździ się genialnie :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 22:22:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
voytekk1 napisał(a):
na tyle co jechałem to jeździ się genialnie

Na tyle co jechałeś to raczej ciężko ocenić ;)
Motocykl w takim stanie woła o pomstę do nieba. Wg mnie takich motocykli wgl szkoda oglądać. Jak pisałem wyżej - jak ktoś nie dba nawet o stan wizualny to o techniczny już na pewno...a takie rzeczy jak rdza na moto?! - paranoja...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-14 22:34:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-20 00:02:37
Posty: 41
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 1999
Oczywiście zgodzę się z Tobą, stan był agonalny, jechałem może z 500m więc bardzo mało ale pierwszy raz w życiu to dla mnie było coś. Nigdy nie prowadziłem szybszego motocykla od transalpa który szybki jednak nie jest, więc wrażenia z odkręcenia gazu są super, choć i tak nie byłem na tyle odważny (doświadczony?) żeby 8000 obrotów przekroczyć. Ocena stanu motocykla przy tak krótkim odcinku jest żadna (szczególnie dla takiego żółtodzioba jak ja który nie wie na co zwracać uwagę) ale sam fakt przejażdżki jest dla mnie znaczący :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 00:51:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Jak będziesz oglądał tego z Orzesza, to jeszcze zwróć uwagę na opony bieżnik i DOT, komplet nowych to najmniej 600zł. Mało kto sprzedaje z nowymi, ale żebyś przelatał ten sezon. Druga sprawa w Orzeszu działa koleś, który złom motocyklowy ściąga na tony, żeby się nie okazało, że ten to taki składak ;)

Dodatkowe wyposażenie to plus, ale jak nie było robionego serwisu, to nagle może się okazać, że to wszystko grosze, w wypadku gdy musisz zlecić większość z w/w czynności. Taki kufer to zaledwie 100zł, uchwyt 150, crashpady może 200zł, a głupi napęd z wymianą to 600zł, tarczę 500zł lub więcej, opony około 600zł plus 100zł wymiana, synchro i czyszczenie gaźników 300zł, klocki 200zł, wymiana rozrządu i luzy około 500-600zł. Fajnie jak moto ma dodatkowe wyposażenie, ale to wszystko musi się lączyć jedno z drugim.

Bazując na moim doświadczeniu powiem tobie uczciwe, nie szukaj okazji i taniości, bo za wszystko zapłacisz po sezonie. W Polsce mamy taki dziwny rynek, że często za niewiele więcej, np. 7500zł można kupić fzs, który jest czysty, zadnabny i był serwisowany jak należy, a większość z kosztownych czynnności, które wykonuje się raz na kilkanaście, kilkadziesąt tysiecy, ma już za sobą.

Ten, który oglądałeś to raczej dawca niż motocykl do kupienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 11:13:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-20 00:02:37
Posty: 41
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 1999
Opony były nowe, DOT nie sprawdziłem ale pewnie jest ok. Sprzedawca mnie przewiózł po zupełnie mokrym asfalcie i trzymały super. To była osoba prywatna, a ten co ściąga moto z zagranicy to z tego co czytałem to się specjalizuje w choperach, więc myślę że to raczej nie jest od niego. Myślę też że jak zobaczę w papiery to wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć. Napęd, hamulce i rozrząd mają wytrzymać do końca sezonu, przez zimę będę mógł zainwestować, a że planuję tym moto pojeździć dłużej to będę spokojniejszy jak sam to wymienię


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org