Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Fazer z allegro
PostNapisane: 2012-06-19 18:13:00 
Funkiel Nówka

Obecne moto: jeszcze rower...
Na początku chciałbym się przywitać, gdyż jest to pierwszy mój post na tym forum - a więc - WITAJCIE!

Rozglądam się powoli nad pierwszym motocyklem, a nie mam za dużego doświadczenia, dlatego krótko i zwięźle.

Proszę o opinie na temat tego motocykla:
http://allegro.pl/yamaha-fzs-600-fazer- ... 95472.html

W korespondencji z właścicielem dowiedziałem się jedynie, że opony i klocki z przodu do wymiany, a reszta eksploatacyjnych elementów jest przygotowana do sezonu. Po parkingówce była pęknięta czasza po lewej stronie, ale poza tym jak to z opisu wynika "igła".
W posiadaniu sprzedającego jest od roku, a kupił go od swojego znajomego (domniemam, że pierwszego właściciela).

Mi niestety ciężko znaleźć jakieś wady, bo nie mam doświadczenia i nie znam fazera praktycznie wcale, dlatego proszę - pomóżcie!

Tytuł: Re: Fazer z allegro
PostNapisane: 2012-06-19 18:13:00 
admin ręczy i poleca:)

PostNapisane: 2012-06-19 18:20:29 
Legenda forum

Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Czacha cała malowana, nie ma naklejek. Wymienione lusterka, nieoryginalny komin, śruby w uchywcie pasażera sztukowane, opony dramat, napęd w połowie (sprawdź łańcuch), brak śrubek w szybie czyli ta gleba nie była taka mała skoro pogubili śrubki :)
Ogólnie igła to to nie jest, chociaż nie można go od razu skreślać. Dla mnie odpicowany do sprzedaży...za tę cenę warto obejrzeć dokładniej.

PostNapisane: 2012-06-19 18:33:54 
Funkiel Nówka

rhazz napisał(a):
brak śrubek w szybie czyli ta gleba nie była taka mała skoro pogubili śrubki

Bardziej obstawiałbym pogubienie ich przy malowaniu - pozytywny aspekt jest taki, że o naprawianiu czaszy wspomniał.

A śrubki w uchwycie są chyba po prostu niedokręcone? Chyba gość zdejmował stelaż do kufrów przed foceniem.

Dzięki za opinię, czekam na więcej :)