Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-02-25 15:38:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-02-04 12:59:10
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Proszę o ocenę moto z poniższego linka.

http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz1-fazerni ... 82328.html

Nie wiem nic na temat sprzedającego handlarza tj. zero opinii itd.

Wiem, że na forum jest kilka osób z woj. lubelskiego, stąd moja gorąca prośba o zainteresowanie tematem.

Moto z UK, podobno był jeden właściciel. W rozmowie tel. handlarz ocenił (a jakżeby inaczej), że moto proste, ładne itd. Że nie wymaga większego wkładu finansowego.

Za wszelkie uwagi i pomoc - dziękuję serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-25 15:38:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-02-25 16:08:52 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Wygląda ładnie ...ale nic nie zastąpi dokładnych oględzin.
Wdł mnie miał drobną przygodę po prawej stronie
-malowany tłumnik i osłona od strony kolektora, inny odcień "srebra" na deklu od sprzęgła i lekka wgniotka na kolektorze.
Ale to są drobiazgi które go nie dyskwalifikują (pod warunkiem że nie spotkał się z TIRem ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-25 18:16:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-02-04 12:59:10
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Piniu napisał(a):
Wygląda ładnie ...ale nic nie zastąpi dokładnych oględzin.
Wdł mnie miał drobną przygodę po prawej stronie
-malowany tłumnik i osłona od strony kolektora, inny odcień "srebra" na deklu od sprzęgła i lekka wgniotka na kolektorze.
Ale to są drobiazgi które go nie dyskwalifikują (pod warunkiem że nie spotkał się z TIRem ;-))


Cena moto wydaje mi się dosyć przystępna.

Zwlekam z oględzinami, ponieważ mam do Lubartowa spory kawałek - ok. 170 km w jedna stronę.

Pytałem o możliwość sprawdzenia moto w serwisie w Lublinie, ale pan żąda za taką usługę zapłaty za transport plus 100 zł jego dniówki, co skutecznie mnie powstrzymuje. Notabene - sprawdzałem kiedyś w W-wie Hondę CBF600 przed zakupem i autoryzowany serwis nie kapnął się, że moto poniekąd samo wybiera sobie drogę do jazdy - było krzywe.

Zamierzam podlecieć jednak jutro ze znajomym mechaniorem (serwisuję u niego moje moto) na oględziny.
Odcień srebra jest zauważalny. W oryginale występują te zestawienia w kolorze tłumika, ale są chyba bardziej matowe, co mogłoby potwierdzać Twoje przypuszczenia. Za to za cholerę nie mogę znaleźć wspomnianej "wgniotki na kolektorze".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-25 19:27:43 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Zauważyłem też że ma różne śruby mocujące czachę i nakładkę na zbiornik. Oryginalne mają duże srebrne "łebki" i chyba osłony chłodnicy są w różnych kolorach, po prawej srebrna po lewej czarna.
Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-25 20:05:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-02-04 12:59:10
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Piniu napisał(a):
Zauważyłem też że ma różne śruby mocujące czachę i nakładkę na zbiornik. Oryginalne mają duże srebrne "łebki" i chyba osłony chłodnicy są w różnych kolorach, po prawej srebrna po lewej czarna.
Powodzenia


Dziękuję za pomoc.

Piniu, ależ Ty masz oko.

Wizyta bądź, co bądź - umówiona. Najwyżej zwiedzę Lubelszczyznę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-25 21:30:34 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Załącznik:
wgniote.JPG [21.14 KiB]
Pobrane 390 razy

To wlasnie wyglada jak wgniotka.

Co do osłony od tłumika to albo oba końce są srebrne, albo matowo czarne.. a tu takie łaciate.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 08:55:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
Piniu dobrze prawi na prawa strone mial jakas przygode, lancuch wymieniony co na plus tyle tylko ze sie zastanawiam, na ile wystarcza w FZ1 fabryczny lancuch. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 10:48:11 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Ja jak sprzedawałem FZ1 miałem 24000km przebiegu to napęd miałem +/- w połowie (bez świrowania na kole)

jerry01 napisał(a):
Piniu dobrze prawi na prawa strone mial jakas przygode, lancuch wymieniony co na plus tyle tylko ze sie zastanawiam, na ile wystarcza w FZ1 fabryczny lancuch. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 11:09:01 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-09-08 01:26:57
Posty: 287
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608588454
Obecne moto: VFR V-tec
Tak tylko kwestia ile go od tej polowy zostalo (moje doswiadczenie jest takie ze do polowy naped jest git, a potem mi sie wyciagal w takim tempie ze nie nadazalem podciagac) ale tez byl stary wiec moze dlatego. Natomiast slyszalem cos o tym, ze w FZ1 jest lancuch wzmacniany z uwagi na duza moc sprzeta i ze daje rade dosc sporo kilosow na nim nawinac. Przy zalozeniu ze wystarczal by na 40+K to wymieniony na tym motku moze sugerowac wiekszy przebieg vel jakies swirowania gumowania co z kolei jest podstawa do dokladniejszego przyjrzenia sie lagom...
Ale szpecem nie jestem bardziej w formie jakiejs luznej mysli/dyskusji to pisze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 18:16:57 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-30 02:20:37
Posty: 58
Płeć: Mężczyzna
masz tablice rejestracyjne angielskie ?

zdobadz numery blach angielskich i sprawdz moto (za 5 funtow) jego dane (czy mial wypadek, czy byl kradziony, kolor ilosc wlascicieli .... no i przebieg bedzie napisany).


tu masz linka

http://bit.ly/V5pziT

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 18:18:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-02-04 12:59:10
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Już po oględzinach.

Podejrzenia Pinia sprawdziły się. Moto ewidentnie dostało jakiegoś strzała na prawą stronę, chociaż nie wiem czy słowo "strzał" było odpowiednie.
Tłumik został chyba złożony z różnych elementów, chociaż trzyma się nieźle. Dekiel sprzęgła wymieniony na 100%.

(Tak notabene - kiedyś wywaliłem się przy stadionie Legii - CBF600. Spory promień zawracania i moja nieuwaga. Szkód było, co nie miara - czacha, odpadł jeden reflektor, podnóżek, lusterko, dźwignia hamulca i szyba MRA z dyfuzorem. Silnik uratowały gmole. Gdybym miał wtedy kufer boczny to szkody byłyby mniejsze. A w tym przypadku coś jest dziwnie - więc może rzeczywiście był to "strzał" w środek moto z prawej?).

Zapatrzony w tablet sprawdzałem wygląd z oryginałem - zdjęcia niespełna rocznej maszyny mojego brata. Śruby mocujące czachę są rzeczywiście w różnych kolorach, choć czacha nie wygląda na klejoną. Wszystko zmontowane solidnie i spasowane. Przód i lagi stabilne. Nie widać ingerencji, podobnie, jak elementy nośne ramy i zaczepy silnika. Ładna elektryka - brak śladów past i taśmy izolacyjnej.

Moto nie ma ważnego OC, ale zaryzykowałem przejażdżkę. Silnik pracuje raczej nienagannie. Zawory nie są już świeże, ale ja mam odniesienie jedynie do fabrycznego moto brata, który ma raptem 5 tyś. km.
Moto idzie prosto, silnik nie rzuca się będąc zimnym. Łańcuch rzeczywiście jest nowy.

A z tymi napędami to chyba jest różnie. Robiłem trip via Polska, Ukraina, Krym, Mołdawia, Rumunia, Węgry, Słowacja, Polska. Przed wyjazdem zmieniłem napęd - zębatki komplet i łańcuch. Ze smarowaniem było różnie, olejarka własnej roboty ciekła, jak cholera, dlatego pozostawała raczej sucha. A i nawierzchnie różne. Napęd DID Sunstar był niebawem do wymiany.

Kurcze - sam nie wiem - mam mieszane uczucia, co do tego moto [?]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 18:21:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-04-30 02:20:37
Posty: 58
Płeć: Mężczyzna
jakby dostał strzałą na prawa strone to lewa tez była by do wymiany czy nie? moze parkingowke mial i tyle.

Sprawdz w uk blachy angielskie i bedziesz wiedzial.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 18:24:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-02-04 12:59:10
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Kaj napisał(a):
masz tablice rejestracyjne angielskie ?

zdobadz numery blach angielskich i sprawdz moto (za 5 funtow) jego dane (czy mial wypadek, czy byl kradziony, kolor ilosc wlascicieli .... no i przebieg bedzie napisany).


tu masz linka

http://bit.ly/V5pziT

pozdro


Nr rejestracyjne UK są widoczne nawet na aukcji, spisałem jakieś numery z angielskiego dowodu i próbowałem sprawdzić je na https://www.gov.uk/check-mot-status-vehicle, ale chyba robię coś niepoprawnie.

A linki, które znajduję kierują do płatnych stron - nie jest drogo, ale ja nie mam karty kredytowej, żeby zapłacić za taką usługę, a inaczej się nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 19:58:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
jak masz mieszane uczucia to nie bierz
takie moje zdanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-26 22:58:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-02-18 15:16:03
Posty: 41
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZ6
Proszę Cię...

Kupujesz moto za 20tysiakow a nie masz 5funtow na sprawdzenie???. Nikt że znajomych nie ma karty kredytowej? Brat? Rodzina?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org