Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-05-15 08:58:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-15 08:15:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SV650S K3
Witam proszę o wasze spostrzeżenia z fotek i sugestie co warto sprawdzić podczas oględzin, nie zdążę od razu przeczytać lektury czyli xxx stron forum dlatego dodajcie ewentualnie jakie typowe bolączki może mieć ten sprzęt.
Sprzedawca mówi że to 2003r. choć model 2004 czytałem gdzieś że wychodziły takie egzemplarze pod koniec 2003r. prawda to? Przebieg jest trochę nieprawdopodobny i czy mi się wydaje czy to moto może być sprowadzane wcześniej z Anglii (sprzedawca mi nie odpowiedział jeszcze)? Nie mam linku do aukcji tylko fotki, wrzucam żeby były widoczne jeśli mają być w linkach prosze o poprawienie lub info to poprawię
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 08:58:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-05-15 10:33:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-05 11:26:18
Posty: 112
Lokalizacja: Żary
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
z tego co ja widzę:
- posiada nóżke centralną, wersja N nie miała, więc albo dokupił, albo moto po wywrotce i przerobione na wersje N, ale nie ma co panikować, może dokupił bo sam chciałem,
- dodany pług, bo w oryginale nie ma,
- osłona na chłodnice zmieniona - oryginalnie jest czarny plastik,
- naklejony tank bag ;)
- i standardowo u mnie tez, odłamany plastik od licznika (tej dolnej obudowy) - raczej w niczym to nie przeszkadza, no może licznik trochę na dziurach skacze.
- dodatkowo oryginalnie w tej obudowie inaczej są prowadzone kable, bo jeden otwór jest dziwnie pusty ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 16:36:28 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-15 08:15:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SV650S K3
Ok dzięki BTW nie myliłem się moto było sprowadzane z Anglii od 3 lat jest w kraju czekam na numery z tamtejszego dowodu to sprawdzę realność przebiegu. Czy w tym modelu da się przestawiać licznik z km na mile i odwrotnie? Być może ktoś wymieniał lampę z angielskiej na polską i dlatego źle poprowadził te kable
Jakby ktoś miałby przykładowe foto angielskiej i polskiej lampy to proszę dać namiary chcę uchwycić różnice. Jak coś na żywo będę patrzył jak pada światło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 16:45:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Jankoś napisał(a):
Czy w tym modelu da się przestawiać licznik z km na mile i odwrotnie?

tak, wciśnij na kilka sekund przycisk select (górny, tak około 3-5 sek) i sam przelicza wtedy wszystko, prędkość, przebiegi itp.

tak swoją drogą patrząc po przedostatnim liczniku masz już go w km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 17:06:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-15 08:15:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SV650S K3
wiem że mam już go w km ale chciałem wiedzieć czy jest taka możliwość przestawiania a nie czy np. ktoś go wymienił żeby był w km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 17:17:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Gdzie on ma prawą śrubę mocującą silnik do ramy?? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 17:26:33 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-15 08:15:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SV650S K3
dziękuję Wojt@s wcześniej z fotki tego nie wyczaiłem :? ale zielony jestem jeśli chodzi o FZ6
Czekam na kolejne Wasze spostrzeżenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-15 21:29:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-05 11:26:18
Posty: 112
Lokalizacja: Żary
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
jak obiecałem, oto moje "okablowanie":
[ img ]

dodam że u mnie spiker czy jak to się tam nazywa od trąbienia jest równolegle z chłodnicą, a na tym u Ciebie jest prostopadle :) może akurat warto się temu przyglądnąć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 09:29:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-15 08:15:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SV650S K3
thomsonikdzięki wielkie
Dziś o ile pogoda pozwoli jadę oglądać na żywo i sprawdzać uczciwość sprzedawcy. Licznik oczywiście ktoś kręcił miała 26000km przebiegu jak przyjechała do PL w kraju wiele nie zrobił bo pytałem znajomych co mieszkają obok moto było kupione do lansu i zabawy więc licząc realnie mogło mieć zerowany licznik i maksymalnie te 10K jest zrobione w PL czyli maksymalnie razem 36K to przebieg (może miało zmieniane zegary i lampę stąd te kable nie tak jak powinny być) Zobaczymy... nie napalam się

Jak ktoś trafi na jeszcze jakiś mankament to piszcie będę bardziej świadomy i czujny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 14:05:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-05 11:26:18
Posty: 112
Lokalizacja: Żary
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
nie ma sprawy :)
no przebieg i tak spoko.
Na żywca dopiero można coś na poważnie ocenić, ale dobre przygotowanie to podstawa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 14:24:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-12 08:19:39
Posty: 25
Lokalizacja: Luboń/Poznań/Jarocin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
Mankamenty chyba wszystkie już zostały wymienione ;) (tak mi się przynajmniej wydaje).

Natomiast chciałbym tylko podpowiedzieć (ku Twojej świadomości i czujności), żeby uważać na ilość kluczyków dołączanych do moto :)

Jeśli jest "tylko jeden, bo drugi gdzieś tam zaginął" - to powinna zapalić Ci się kontrolka i warto się zastanowić czy warto brać taki sprzęt.
Oczywiście są przypadki gdzie faktycznie kluczyk zaginął itp i nie ma zagrożenia.
Są niestety też przypadki, że nieuczciwy sprzedawca zjawia się kilka dni po zakupie motocykla z "zagubionym" kluczykiem i sobie go zabiera.. (taka czarna wizja).

Tak czy inaczej - sprzęt polecam, ale warto przed zakupem zastanowić się czy dany sprzedawca jest godny zaufania :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 15:11:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-06-28 10:48:52
Posty: 36
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Naklejki na zadupku sa od wersji z owiewka (FAZER a powinno byc FZ6);
Wgniotka na baku z prawej strony - moze nic powaznego, sprawdz ograniczniki kierownicy;
Cos mi nie pasuja przewody hamulcowe z przodu, ja mam "jakos inaczej"; :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 19:16:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-05 11:26:18
Posty: 112
Lokalizacja: Żary
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
no dokładnie tak jak piszecie koledzy to była wersja S :)
na pewno chłodnice warto dobrze oblukać, bo ta chromowana osłonka ori nie jest, więc może tam też było jakieś niemiłe wgniecenie, żeby się nie okazało że uszkodzona, tylko pod tą osłoną nie widać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 19:21:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-05 11:26:18
Posty: 112
Lokalizacja: Żary
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
a i jeszcze jedno, niech ten sprzedający zaleje chociaż pare litrów paliwa ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-16 20:06:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-05-15 08:15:19
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SV650S K3
Tak to była wersja Fazer czyli z owiewkami sprawdzałem po VIN w serwisie Yamahy. Dziś niestety pogoda nie pozwoliła na oględziny może jutro go zobaczę. Trochę ulep ale chociaż przymierzę się do moto

Edit:
Byłem pobieżnie obejrzałem i już wiedziałem, że ulep niesamowity
Po kolei tak jak pisałem była wersja S teraz jest N ktoś miał ładnego dzwona gdyż wymieniony cały przód łącznie z chłodnicą (jest nowa) brak tej śruby mocującej silnik bo tam były chyba crashpady i urwało szpilkę w cylindrze trzeba by to rozbierać rozwiercać itd...
Czy te zegary to mają lekko drgać? bo te to wręcz się telepią
ślady ślizgów z lewej i prawej strony na zadupku (lekko przymalowane), na silniku otarcia, klamka sprzęgła nieoryginalna też otarcia, ciężarki kiery to samo w dodatku każdy inny. Na zbiorniku lekkie wgniotki nie wiem czy nie malowany :cry: chyba dlatego koleś robił zdjęcia "pralką" żeby nie było tego widać bo nie wierze że mając tak wypasiony dom i plac nie stać go na lepszy aparat... Z tyłu już widać ślady angielskiej pogody jedyna rzecz w tym moto bez rys i jakiś śladów to chyba wydechy.
Silnik pracuje ładnie ale jak mówię nie jeździłem nawet bardziej wnikliwie nie sprawdzałem hamulców tarcz napędu czy innych rzeczy bo nie było sensu.
A i jeszcze lewy podnóżek kierowcy to cały podnóżek się telepie obydwa sety porysowane. Ogólnie to moto wygląda jakby ktoś go ciągał włokiem po asfalcie raz na jednej raz na 2 stronie widziałem otarcia ale nigdy tyle na raz na 1 moto :lol:
Cena 8 tysięcy taniej nie odda bo "niech pan sprawdzi jak te motocykle chodzą po jakiej cenie."i ten niski przebieg :lol: Uświadomiłem że realnie to ma pod 40K i mówiąc, że "rocznik nie jeździ tylko motocykl" grzecznie podziękowałem.
Jak kogoś interesuje taki ulep za 8K mogę dać namiary ale ja za tyle go nie wezmę

dodam że te przewody hamulcowe to przewody w oplocie przód i tył


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org