Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-06-27 20:16:15 
Funkiel Nówka

Cześć, jestem nowy na forum. Rozglądam się za swoim pierwszym motocyklem. W oko wpadło kilka jednak, chciał bym prosić was o radę odnośnie ogłoszeń, jak myślicie co warto sprawdzić. Dodam że jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o zakup motocykla i nie chciał bym wpakować się na minę.

https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-fz8- ... bserved_ad

https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quad ... Guhce.html

https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-xj6- ... bserved_ad

Z tych trzech najbardziej spodobała mi się XJ6 chociaż rozglądam się bardziej za jakimś nakedem. Poprosiłem właściciela o numer vin żeby sprawdzić motocykl w cepiku i wyszło że sprowadzony przez sprzedającego we wrześniu 2023 z przebiegiem 55400km czyli takim samym jaki mamy w opisie ogłoszenia czyli motocykl mógł przestać nie jeżdżony około roku na to wychodzi. Czy uważacie że cena jest w miarę ok, jeżeli chodzi o rocznik i stan na tyle ile można ocenić po zdjęciach, licząc że mechanicznie też będzie ok ?
I takie pytanie czy warto kupować raporty np. na carvertical czy jeżeli chodzi o motocykle to niczego się za bardzo z nich nie dowiem ?

Wiem że mamy inflację i że ceny wszystkiego poszły w górę ale czy to normalne że starsze motocykle tak bardzo trzymają cenę czy to po prostu ludzie/handlarze wystawiają po mocno zawyżonej cenie. Dla przykładu fz6 lub fz8 roczniki 2007 i 2010, potrafią kosztować około lub czasem ponad 20tys. Gdzie takie Mt07 2017-2020 kosztuje 20tys lub lekko ponad 20tys. Jaki może być realny koszt takiej XJ6, FZ6 czy FZ8 ?

Pozdrawiam i dziękuje za każdą pomoc.

PostNapisane: 2024-06-27 20:16:15 
admin ręczy i poleca:)

PostNapisane: 2024-06-28 01:57:18 
Legenda forum

Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600