Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1741 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 117  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-12 23:57:41 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Miejsce na niedoróbki jest zawsze. Kask BMW Sysytem 6 za około 2500 zł - okazał się strasznym dziadostwem. Kamyczkiem do trumny była szybka, która krzywo się domykała i trzeba było ją zawsze poprawiać. Trzeba uważać nawet przy drożyźnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-12 23:57:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-13 00:15:56 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Nie zgodzę się, w tej półce cenowej NIE MA miejsca na niedoróbki. I to że się zdarzają wcale nie znaczy że mogą.
Ile zapłacę- tyle wymagam, więc jak kupię kask za 300zł- nie oczekuję cudów, tak samo za 500zł. Przy 1000zł kask powinien już on prezentować jakiś sensowny poziom. Ale jeśli płacę 1,5-2- czy nawet ponad 3tys zł to wymagam naprawdę dobrej jakości i dopracowania.
Gdybym wydając takie pieniądze o jakich piszesz dostał za nie dziadostwo, jak też sam określiłeś, to poszedłbym tam gdzie sprzęt kupiłem i grzecznie (albo i mniej grzecznie w ostateczności) domagał się zwrotu pieniędzy/naprawy/wymiany na coś wartego takich pieniędzy, tak jak się to robi w cywilizowanym świecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-13 00:39:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-23 23:11:58
Posty: 303
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
Ważne jest to gdzie kupujecie, na nasz rynek idzie gorszy sort. To tak jak z tymi polonezami z FSO, na zachodzie przechodziły okazjonalny przegląd, a u nas brali z pocałowaniem ręki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-13 09:10:45 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Wojtek, ja nie wydałem ani złotówki na ten drogi kask BMW. Objerzałem go w salonie i obśmiałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-13 10:48:54 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
W takim razie zwracam honor, źle Cie zrozumiałem :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 16:13:34 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-16 22:56:04
Posty: 238
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 05
Już w zeszłym sezonie męczył i denerwował mnie mój obecny kask. AGV K-2 kupiony jako mój pierwszy, okazał się strasznie kiepski. Pomyślałem, że lepiej kupić tańszy kask i zmienić go gdy przekonam się co mi w nim nie pasuje. No i wiem, co mi w nim nie leży, ale nie wiem jaki inny kask wybrać. AGV paruje jak i gdzie tylko może i ma beznadziejną wentylację. Szybka musi jeździć lekko uchylona praktycznie zawsze albo na światłach nie zobaczę zielonego :D Na każdym dystansie, w określonych warunkach można dostać szału.

W kolejnym kasku stawiałbym na wygodę i widoczność. Ponieważ jeżdżę użytkowo, spotykam różne warunki atmosferyczne. Chciałbym szybkę która nie będzie parowała. Nolan kusi pinlock'iem. Koledzy polecają i chwalą. Osobiście w systemy typu "powłoka" nie wierzę. Czy jest więc jakaś alternatywa dla Nolanów?

Ponieważ rano jeżdżę pod słońce, a często zdarza się też tak, że wyruszam rano i wracam w nocy, zależy mi na blendzie. Przyciemniana szyba byłaby kłopotliwa wieczorem a blenda jest kiedy zachodzi taka potrzeba.

Koledzy polecali szczękowce, bo łatwiej się napić lub pogadać w trasie lub na winklach. Jeżdżę bardzo dużo w ruchu ulicznym i przyznam, że kusząca jest możliwość podnoszenia przyłbicy w korkach, ale zastanawia mnie waga kasku i gabaryty. Byłem ostatnio w sklepie i przymierzałem Nolana N104 ale wyglądałem śmiesznie :D Nolan robi dwa rozmiary skorupy N104'ki do L i od XL. W L'ce cisnął mnie w kości policzkowe, XL leżało dobrze, ale większa skorupa sprawiała, że wyglądam jak z wodogłowiem. Martwię się, że miałoby to negatywne przełożenie na aerodynamikę(coby nie rzucało mi łbem po poboczach :P ).

Co polecacie? Nie mam doświadczenia w szczękowcach, może to sentyment sprawia, że widzi mi się integral, ale jestem otwarty na propozycje. Cena? Do 1500zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 16:26:00 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Nolan ma wyjątkowo duże kaski. To taki urok tej marki.

Do 1500 zł można rozważyć ze szczękowych:

AGV NUMO,
Nolan N90 i N104 (oraz starszy N103),
HJC RPHA MAX
CABERG DUKE (następca KONDY),
SHARK EVOLINE (2 i 3)

Niektóre z tych są tańsze, inne droższe, każdy trzeba przymierzyć i obejrzeć.
Jest w czym wybierać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 16:26:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Jak kupisz szczękowca to już raczej nie wrócisz do intergrala ;) przede wszystkim wygoda. Na stacji benzynowej, do pogadania (opieprzania) w korkach itp ;) Tak naprawdę nie musisz ściągać kasku
Niektórzy twierdzą że szczęka - znaczy mniejsza odporność na crasha, ale nowe szczękowe kaski już są tak dobrze zrobione że różnice są znikome. Do 1500 to masz ogromne pole do popisu, zaczynasz na LS2 szczękowej (450zł sam osobiście testowałem - polecam), przez nolana, caberga itp Na shubertha chyba Ci nie wystarczy ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 16:58:19 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-23 23:11:58
Posty: 303
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
Kasku nie ściągasz, to czego używasz jako pojemnika na rękawiczki i inne duperele? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 17:00:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Serio ładujesz te brudne rękawiczki do kasku? Nie zazdroszczę...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 17:02:24 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-23 23:11:58
Posty: 303
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
Ja po prostu jestem czystym człowiekiem i mam czyste rzeczy. Ewentualnie można sobie je przewiązać sznurkiem i wtedy po zdjęciu nie będą spadać, w sumie mądre.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 17:07:59 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Czyli nie tylko wkładasz rękawice do kasku, ale najpierw wywracasz je na lewą stronę... No, no...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 17:10:12 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-16 22:56:04
Posty: 238
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 05
Z wymienionych chyba jedynie HJC i Caberg do mnie przemawiają. Rzadko widzę wylotu powietrza z tylu kasku :roll: czy wentylacja w tych kaskach jest wystarczająca? AGV po moich doświadczeniach odpada z powodu braku pinlocka. Jakieś jeszcze propozycje? Jutro jadę pobuszowac po sklepach :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-15 22:41:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-07 12:55:19
Posty: 132
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Blackberry
Obecne moto: FZ6-S
JaGO napisał(a):
Z wymienionych chyba jedynie HJC i Caberg do mnie przemawiają. Rzadko widzę wylotu powietrza z tylu kasku :roll: czy wentylacja w tych kaskach jest wystarczająca? AGV po moich doświadczeniach odpada z powodu braku pinlocka. Jakieś jeszcze propozycje? Jutro jadę pobuszowac po sklepach :wink:

Ja z uporem maniaka zachęcam do Nolana N43E Air. Zalety:
Przede wszystkim niska waga, duża szyba (pinlocka dokupiłem za stówę - jest rewelacyjny), wentylacja (zamykalne wloty, wylot z tyłu), odpinana szczęka (łatwo sie wkłada bez urywania uszu) i ogólnie mocno konfigurowalny kask (jest jeszcze daszek i oczywiście blenda), w wersji E czyli od 2012 roku jest też podbródek. Wada (chyba jedyna) to powyżej 120km/h trzeba zatyczki zakładać na dłuższym dystansie (mozliwe jednak że dodany podbródek dodatkowo też wycisza (ja mam wersje 2010rok). Przymierz, pomacaj może akurat Ci podejdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kask
PostNapisane: 2013-03-16 07:54:16 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Pinlock to tylko jedno z rozwiązań. Miałem dwa kaski z powłoką nieparującą (AGV i HJC) - oba spisywały się znakomicie. Pinlock ma swoje wady: ogranicza pole widzenia. Napylona warstwa antyparowa pokrywa całą szybkę i niczego nie ogranicza.

Sam pinlock kosztuje prawie tyle, ile cała szybka kasku (pin około 100, szyba ok. 150). Nie widzę żadnych zalet pinlocka względem pozostałych.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1741 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 117  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org