Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Nowy model żarówki Philips. https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=3&t=3834 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | miąchal [ 2010-04-24 14:23:57 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
Dokładnie Stoodent - nawrócony.... kto zobaczy na własne oczy i ujrzy różnicę wieczorem - tego nie trzeba przekonywać... :wink: |
Autor: | brakus [ 2010-05-06 00:36:52 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
Jakiej żarówki postojowej używacie do Philips XP Moto Racing performance aby nie psuła efektu żółcią i jak się to cholerstwo wymienia, bo z H4 zero problemu a tego maluszka nawet nie wiem jak wymontować (jak się zabrać do wymiany) Proszę o pomoc. Pozdrawiam brakus |
Autor: | Wojt@s [ 2010-05-06 01:03:45 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
Ja mam leda z soczewką rozproszoną barwy białej. Co do wymiany dojście dziadowskie, bo wejście żarówki jest między gumą od airboxa a dołem lampy. |
Autor: | brakus [ 2010-05-19 22:14:10 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
Jutro się zabieram za wymianę postojówki Pewnie rozbiorę połowę moto :) Dam znać jak mi poszło |
Autor: | brakus [ 2010-05-25 00:21:36 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
... i dupa nie doszedłem do żarówki :( rozłożyłem połowę przodu i w połowie zrezygnowałem, może komuś innemu się uda |
Autor: | miąchal [ 2010-05-28 23:58:47 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
Ja mam przeciętą gumę pod pyskiem kota - tam gdzie wchodzi żarówka do pozycji - łatwo i w miarę lekko da się to zrobić... Mam spaloną to też za chwilę zajrzę tam :wink: |
Autor: | plakat [ 2010-05-30 00:50:06 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
miąchal napisał(a): Ja mam przeciętą gumę pod pyskiem kota.......Mam spaloną to też za chwilę zajrzę tam :wink: no i jak bo też chce wymienić - przecinając tą gumę da rade? plan mam taki: wymacać paluchem ..(bez skojarzeń :D) rozciąć z 1-1,5 cm i wyjąć potem w ten sam sposób wcisnąć diodę . |
Autor: | tom [ 2010-06-01 01:59:52 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
Rozbierałem to jakieś trzy miesiące temu. Rzeczywiście dojście jest chore i trzeba zdemontować całą czachę, więc roboty jak na głupią żaróweczkę jednak sporo. Ale aż takiej wielkiej tragedii to nie ma - spokojnie dało się to zrobić, choć ja mechanikiem nie jestem. ;) Cierpliwości i zdeterminowania potrzeba tylko. :) |
Autor: | Taser [ 2010-07-17 02:52:49 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
Ja poczekam aż się przepali i zostawie tak :P.......Chłopaki mieliście racje, ksenon nawraca. A tak nawiasem, wieczorem przy zmierzchu to mam wrażenie ze średnio daje radę, dopiero jak się zrobi tak ciemno ciemno to widać olśniewającą różnicę, też tak macie? |
Autor: | MR POTATO [ 2010-07-17 08:46:22 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
A ja mam żarówke 130/90W :) Rajdowa H4:) swieci ze hoho:) Jak ktos ma dobry odblysnik w przedniej lampie to bedzie walila jak laser, a jak ktos ma troche podpalony juz to napewno poprawi sie widocznosc:) http://allegro.pl/item1140061700_zarowk ... g_wyp.html Pozdro |
Autor: | tom [ 2010-07-19 05:34:45 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
MR POTATO napisał(a): A ja mam żarówke 130/90W Hm.. Nie chciałbym być złym prorokiem, ale biorąc pod uwagę, że w kocie nie ma przekaźników świateł i cały prąd żarówki hula na żywca przez wszystkie średniej grubości przewody, złączki, lewy i prawy przełącznik świateł i stacyjkę... to średnio widzę żywotność tej instalacji, a przełączników zwłaszcza -- 10A stałego obciążenia musi zrobić swoje. O samym plastiku reflektora już nie wspomnę. Obym się tylko mylił... ;) A sam założyłem właśnie bixenona. 8) Tak, wiem, nielegalne. Nielegalnym też było jeździć zawsze na długich, żeby mnie ktokolwiek widział, bo krótkie to była przecież porażka. A teraz mam obydwa światła jak nalezy. I nawet linia odcięcia dla krótkich jest naprawdę przyzwoita, choć tego się obawiałem najbardziej. Odpowienie linie na murze przed moto daje się ładnie odrysować. :) Tylko przy długich geometria światła się lekko rozsypuje, ale widząc metodę jaką długie są realizowane (poprzez cofnięcie żarnika o kilka milimetrów elektromagnesem) można się tego spodziewać. Tragedii jednak nie ma i świeci to w przód całkiem konkretnie. Słowem: to kurcze daje radę! I nie powiem, kotek znów zyskał na aparycji. :lol: Jeśli ktoś się zastanawia, to polecam -- będziecie zadowoleni. :mrgreen: PS. Porównując do wyżej wspomnianej żarówki rajdowej: xenon to tylko 35W, czyli 3-4 razy mniejsze prądy w instalacji -> kilkunastokrotnie(!) mniej ciepła wydzielanego w przewodach i na stykach. |
Autor: | t_racer_ [ 2010-07-19 06:49:37 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
MR POTATO napisał(a): ja mam żarówke 130/90W Rajdowa H4:) swieci ze hoho:) Jak ktos ma dobry odblysnik w przedniej lampie ... to po założeniu takiej żarówki niedługo się nim będzie cieszył... ;) |
Autor: | MR POTATO [ 2010-07-20 15:20:15 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
tom napisał(a): MR POTATO napisał(a): A ja mam żarówke 130/90W Hm.. Nie chciałbym być złym prorokiem, ale biorąc pod uwagę, że w kocie nie ma przekaźników świateł i cały prąd żarówki hula na żywca przez wszystkie średniej grubości przewody, złączki, lewy i prawy przełącznik świateł i stacyjkę... to średnio widzę żywotność tej instalacji, a przełączników zwłaszcza -- 10A stałego obciążenia musi zrobić swoje. O samym plastiku reflektora już nie wspomnę. Obym się tylko mylił... ;) A sam założyłem właśnie bixenona. 8) Tak, wiem, nielegalne. Nielegalnym też było jeździć zawsze na długich, żeby mnie ktokolwiek widział, bo krótkie to była przecież porażka. A teraz mam obydwa światła jak nalezy. I nawet linia odcięcia dla krótkich jest naprawdę przyzwoita, choć tego się obawiałem najbardziej. Odpowienie linie na murze przed moto daje się ładnie odrysować. :) Tylko przy długich geometria światła się lekko rozsypuje, ale widząc metodę jaką długie są realizowane (poprzez cofnięcie żarnika o kilka milimetrów elektromagnesem) można się tego spodziewać. Tragedii jednak nie ma i świeci to w przód całkiem konkretnie. Słowem: to kurcze daje radę! I nie powiem, kotek znów zyskał na aparycji. :lol: Jeśli ktoś się zastanawia, to polecam -- będziecie zadowoleni. :mrgreen: PS. Porównując do wyżej wspomnianej żarówki rajdowej: xenon to tylko 35W, czyli 3-4 razy mniejsze prądy w instalacji -> kilkunastokrotnie(!) mniej ciepła wydzielanego w przewodach i na stykach. Jezdze na tej zarowce juz pare dobrych miesiecy i nic sie nie dzieje, ani odblysnik ani instalacja, ani przelacznik w tym nie ucierpialy, awierzcie mi ze to przez jakis czas sprawdzalem regularnie. Tak wiec obalam ten mit... |
Autor: | MR POTATO [ 2010-07-23 11:22:39 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
moja żaróweczka rajdowa odeszla na emeryture:) kotek ma teraz Bi Xenon 6000K:) az sie chce w nocy jezdzic :) |
Autor: | suk1 [ 2010-08-03 07:59:28 ] |
Tytuł: | Re: Nowy model żarówki Philips. |
Witam całkiem niedawno zakupiłem kpl PHILIPSA H4 X-treme Power Racing performance, całkiem niezłe białe światełko.Już o zmierzchu wczesnego daje ładą poswiate, a w słoneczny dzień tez ładnie widać:)) polecam. |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |