Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2023-07-24 16:05:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Te opony są "szpiczaste" co wpływa na chęć skręcania przy mniejszych predkosciach ale mają sporo gumy i są dość ciężkie więc jak się rozkręcą to efekt żyroskopowy wymusza nieco mocniejszy przeciwskręt. Miałem podobne odczucia po zmianie z dublopów na Micheliny w fz6. Tak czy inaczej, szybsza jazda po górach była znakomita, precyzyjne prowadzenie i tak jak lubię - skręcanie zdecydowanym przeciwskrętem, mi to ułatwiało utrzymanie właściwej nitki przez zakręt. Jak już się wjeździsz to docenisz gładkie i dość sztywne boki opony, dają one dużo pewności w szybkich zakrętach, szczególnie z wybojami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Fazer again ;)
PostNapisane: 2023-07-24 16:05:06 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2024-05-25 16:23:01 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Przyszedł czas na grubszy serwis. Cdn....
Załącznik:
20240524_171215.jpg [790.39 KiB]
Pobrane 78 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-03 11:19:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
W końcu znalazłem czas na kompleksowy serwis hamulców z wymianą przewodów hamulcowych oraz linki sprzęgła.

Załącznik:
20240525_075401.jpg [256.77 KiB]
Pobrane 49 razy

Załącznik:
20240525_075520.jpg [197.25 KiB]
Pobrane 57 razy


Oczywiście nie obyło się bez komplikacji, bo trzeba sporo się narozkręcać. Najtrudniej było odczepić plastikowe ucho trzymające linkę sprzęgła.

Załącznik:
20240525_075641.jpg [268.37 KiB]
Pobrane 50 razy


Postanowiłem zdemontować pompę ABS aby ją zweryfikować pomimo, że pracowała prawidłowo.

Załącznik:
20240525_092835.jpg [333.42 KiB]
Pobrane 52 razy

Załącznik:
20240525_094213.jpg [278.43 KiB]
Pobrane 54 razy


Przy okazji uporządkowałem przewody wysokiego napięcia, bo przy kontroli luzów zaworowych mechanik nie ułożył ich prawidłowo.
Sprawdziłem także stan świec. Zrobione 12kkm.

Załącznik:
20240525_101755.jpg [1.33 MiB]
Pobrane 51 razy


Tylne klocki zjechałem prawie na maxa :)

Załącznik:
20240525_123650.jpg [345.37 KiB]
Pobrane 50 razy


Wszystkie zaciski zdemontowałem i rozebrałem na części pierwsze

Załącznik:
20240526_104813.jpg [408.01 KiB]
Pobrane 49 razy


Wszystko poszło do myjki ultradźwiękowej.

Załącznik:
20240526_112047.jpg [1 MiB]
Pobrane 49 razy


Wszystko już uzbrojone i gotowe do montażu :)

Załącznik:
20240526_140844.jpg [362.47 KiB]
Pobrane 50 razy

Załącznik:
20240526_132513.jpg [1.5 MiB]
Pobrane 54 razy


Dotarłem do etapu wymiany przednich przewodów ale śruby na stalowych rurkach nie chciały się odkręcić. Dostęp do tych idących do pompy ABS jest bardzo słaby.

Załącznik:
20240526_162449.jpg [249.07 KiB]
Pobrane 49 razy

Załącznik:
20240526_165948.jpg [317.93 KiB]
Pobrane 49 razy


Bez strat się nie obyło

Załącznik:
20240527_160931.jpg [60.57 KiB]
Pobrane 50 razy


Trochę się namęczyłem ale udało się to wyjąć w całości. Niestety musiałem dorobić oba przewody w miedzi, bo zjechałem 2 łby aluminiowych śrub przewodów. U mnie były one wkręcone na klej i było tam jeszcze troszeczkę rdzy.

Załącznik:
20240527_162418.jpg [570.41 KiB]
Pobrane 52 razy


Cały serwis zajął mi 5 dni roboty popołudniami z czego 2 dni czekałem na dorobienie przewodów miedzianych.
Muszę poczekać na pogodę, bo akurat teraz się popsuła i nie ma jak dotrzeć hamulców :moto:

Załącznik:
20240601_143922.jpg [652.81 KiB]
Pobrane 51 razy

Załącznik:
20240601_143944.jpg [631.45 KiB]
Pobrane 52 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-03 13:13:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
Eeeelegancka robota! 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-03 13:39:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Najsss!! To lubimy :D sprawdzałeś suwmiarką grubość tylnej tarczy? Wygląda na nieco zmęczoną.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-03 15:20:27 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Tarcza jeszcze trzyma wymiar ale jest nierównomiernie zużyta. Nie wiem dlaczego tak. Myślę że będzie trzeba ją wymienić przy następnej wymianie klocków. Jak na razie przeżyła 52kkm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-03 16:14:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jeśli zacisk wcześniej przycinał się na prowadnicach albo tłoczek kiepsko się cofał to mogły klocki krzywo się układac i zjeść tarczę nierównomiernie... Co do samej tarczy, w fz6 wymieniałem tył na NG i byłem bardzo zadowolony, z klockami EBC HH współpracowała znakomicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-04 07:24:09 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Na prowadnicach było raczej spoko ale z tłoczkiem było chyba coś nie tak bo rzeczywiście trochę ciężko pracował. Z przodu jednym palcem mogłem wcisnąć tłoczki a z tyłu musiałem mocno dwoma palcami wciskać. Po zapodaniu w zacisk powietrza z kompresora też łatwo nie chciał wyskoczyć. Dziś będą testy na mieście :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-09 13:39:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Chciałem się podzielić wrażeniami po zmianie gum na oplot HEL. Po zmontowaniu tego na nowych klockach hamulcowych pojeździłem po mieście (50km) aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku, czy nic nie cieknie i aby klocki się ułożyły. Na tylnym kole jest nieznaczna różnica ale dość dobrze jest ona wyczuwalna. Natomiast na przodzie jest ogromna różnica - normalnie przepaść.
Wczoraj wybrałem się w góry polatać po winklach no i wiadomo jak to tam jest, częste hamowanie, a czasami ostre hamowanie. Klamka nie jest miękka i gumowata wcale jak miało to miejsce przed wymianą tylko twarda i dużo mniej się ugina. Opinie na necie były różne ale naprawdę czuć różnicę. Wcześniej kółko regulacyjne na klamce miałem ustawione na 4, bo tak było mi wygodnie i kiedy klamka była już blisko manetki podczas hamowania to wiedziałem, że zaraz może uruchomić się ABS czyli granica przyczepności (na asfalcie oczywiście) Teraz mam ustawione na 5 czyli max i brakuje mi tego co na gumie, bo dużo szybciej załącza mi się ABS a klamka jeszcze jest dość daleko od manetki. Ogólnie jestem zadowolony ze zmiany, a hamulce są naprawdę brzytwa :) tylko muszę się do tego przyzwyczaić i będzie rewelka. Ogólnie jest lepsze czucie i dozowalność także polecam zmianę jeśli ktoś się zastanawia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org